در جشنواره انگور که با حضور وزیر میراث فرهنگی در شهر سیسخت برگزار شد، محمد بهرامی، نماینده بویراحمد، دنا و مارگون، از این همایش بهعنوان فرصتی برای ارتباط اقوام و معرفی محصولات منطقه بهعنوان برند یاد کرد و بر لزوم پیگیری بحث منطقه ویژه گردشگری تأکید کرد.

























