تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۶۹۳۹۳
یادداشت؛

پیامد‌های عزل و ابقای معاون فرماندار دنا در۲۴ساعت

۱۲
۱
پیامد‌های عزل و ابقای معاون فرماندار دنا در۲۴ساعت
کبنا ؛در ۲۴ساعت گذشته خبر‌هایی مبنی بر عزل زیور روستا، معاون فرمانداری دنا، بخاطر تبلیغ برای نماینده مجلس منتشر شد اما بعد از مدت کوتاهی اعلام شد که استانداری تحقیقات بیشتری کرده و وی در مقام خود ابقا شد. این بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری استانداری، قابل نقد است و پیامد‌های منفی را می‌تواند به دنبال داشته باشد.
*تضعیف اعتماد عمومی:
تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی و متناقض، می‌تواند اعتماد عمومی را به مسئولان کاهش دهد. در این مورد، تصمیم مجموعه استانداری برای عزل خانم روستا، در ابتدا باعث شد که مردم احساس کنند که مسئولان دولتی به دنبال جلوگیری از سوء استفاده از جایگاه‌های دولتی هستند. اما تغییر نظر محموعه استانداری در عرض ۲۴ ساعت، این احساس را در مردم ایجاد کرد که مسئولان دولتی تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی و متناقضی دارند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.
*تضعیف اقتدار مجموعه استانداری: تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی و متناقض، می‌تواند اقتدار مسئولان را تضعیف کند. در این مورد، تصمیم برای عزل خانم روستا، نشان دهنده عزم جدی برای جلوگیری از سوء استفاده از جایگاه‌های دولتی بود. اما تغییر نظر در عرض ۲۴ ساعت، این عزم را زیر سؤال برد و نشان داد که ممکن است در تصمیم‌گیری‌های خود تحت تأثیر عوامل دیگر قرار گیرد.
*ایجاد فضایی برای سوء استفاده: تصمیم‌گیری‌های غیرمنطقی و متناقض، می‌تواند فضایی را برای سوء استفاده ایجاد کند. در این مورد، تصمیم برای عزل خانم روستا، می‌توانست پیام روشنی به سایر مسئولان دولتی بدهد که در صورت سوء استفاده از جایگاه خود، با برخورد جدی مواجه خواهند شد. اما تغییر نظر در عرض ۲۴ ساعت، این پیام را زیر سؤال برد و می‌تواند باعث شود که برخی از مسئولان دولتی، از جایگاه خود برای سوء استفاده استفاده کنند.
به طور کلی، بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری مسئولان دولتی، می‌تواند پیامد‌های منفی متعددی را به دنبال داشته باشد. در مورد این موضوع، تصمیم این مجموعه برای عزل و سپس ابقا زیور روستا، نشان دهنده بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری است. این بی‌ثباتی، می‌تواند پیامد‌های منفی زیادی را برای این استان به دنبال داشته باشد.
برای جلوگیری از این بی‌ثباتی، مسئولان دولتی باید در تصمیم‌گیری‌های خود، دقت و تأمل بیشتری داشته باشند و از تصمیم‌گیری‌های عجولانه و غیرمنطقی خودداری کنند. همچنین، باید نظارت بر عملکرد مسئولان دولتی افزایش یابد تا در صورت سوء استفاده از جایگاه خود، با آن‌ها برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

من
France
مگه این استان استاندار داره
سی سختی
Iran, Islamic Republic of
استانداری چه.....
Iran, Islamic Republic of
مسئولین با یه تلفن حتی استعلام مشکل دار فرد رو درست میکنن چه برسه به این
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
برداشتن آوردن توی مرکز دنا
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
خدادیدشه پژو پرشیا فرمانداری زرپاش واستفاده بهینه ایکنه😅
United Kingdom
استاندار که قاطعیت نداره
Iran, Islamic Republic of
استاندار زورش نرسید در واقع تصمیم ش درست بی
Iran, Islamic Republic of
مسیولین نظارت کنترل اعتماد......
Iran, Islamic Republic of
واقعاً استاندار چه فکر میکنه براخودش
تحقیقات نشان داد که همه مدیران و مسئولین اقدام به تبلیغات برای کاندیدها و نمایندگان فعلی می نمایند، استاندار گفت این چه کاریه که این بنده خدا قربانی بشه بذار مشغول باشن !!!
Iran, Islamic Republic of
دلشاد را هم ب امار روستا اضافه کنید
Iran, Islamic Republic of
تنها پیامدش اثبات استاندار انقلابی و عدم مدیریت اقتضای ایشان در استان
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1