تاریخ انتشار
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۹۱۱۴۵
تناقض‌های آشکار؛

لزوم ورود رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استخدامی طرح شهید زین‌الدین / قلی‌پور مدیرکل بازرسی استانداری: من در جریان این طرح نیستم

۵
۰
لزوم ورود رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به استخدامی طرح شهید زین‌الدین  / قلی‌پور مدیرکل بازرسی استانداری: من در جریان این طرح نیستم
کبنا ؛
پس از مناقشات فراوان بر سر عدم شفافیت طرح استخدامی شهید زین‌الدین در کهگیلویه و بویراحمد، در این روز‌ها بر سر انتقال سؤالات مصاحبه این استخدامی از شیراز به یاسوج حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آمده است، در فضای مجازی این مطلب دست به دست می‌شود که سؤالات مصاحبه توسط چه کسانی انتقال داده شده است؟
به گزارش کبنا نیوز، در خصوص مناقشات و عدم شفافیت این استخدامی چه در خصوص رشته‌های خواسته شده و چه در خصوص نوع جذب و استعلامات ابهامات و حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد، و گویا در برخی از ادارات، نیروی درخواستی با رشته و تخصص نامربوط تحمیل شده است، در حالی که اصول جذب و استخدام این هست که هر دستگاهی بر اساس نیاز درخواست نیروی مورد نظر را می‌دهد.
مردم انتظار دارند که مدیران کل و مدیران استان در خصوص این استخدامی شفاف‌سازی کنند و بگویند که آیا روند جذب و استخدام در اداره تحت امر خود به درستی انجام گرفته است یا خیر؟
بر اساس ادعای معاون توسعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد صفر تا صد این آزمون توسط جهاد دانشگاهی برگزار شده است، که این مطلب در مصاحبه مرادعلی پیوند با پایگاه کبنا نیوز عنوان شده است. اما الان اینطور گفته می‌شود که سؤالات آزمون توسط دو نفر از مدیران استانداری از شیراز به یاسوج منتقل شده است و در این بین حرف و حدیث‌های وجود دارد.
خیلی از متقاضیان گلایه دارند که روند آزمون شفاف نیست. اگر صفر تا صد آزمون برعهده جهاد دانشگاهی است چرا سؤالات مصاحبه توسط دو تن از مدیران استانداری انتقال پیدا کرده است؟ چه تضمینی وجود دارد که سؤالات در سلامت به دست ارزیابان و مصاحبه‌کنندگان رسیده است. هدف از این نوشته‌ این است که همه‌چیز برای مردم روشن شود و اعتماد به نظام اداری بیش‌از گذشته تقویت شود و به‌همین منظور در راستای شفاف‌سازی این بحث با دو تن از مدیران استانداری گفت‌‌‌وگو کرده‌ایم. علی‌اصغر قلی‌پور مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: بنده نه از جریان بکارگیری ۱۰ نفر و نه از چگونگی جذب ۸۰ نفر اطلاع ندارم، فقط این را می‌دانم که گفته شده جهاد دانشگاهی آزمون کتبی را برگزار کرده و استانداری در جریان نبوده است.
وی تأکید کرد: بنده اصلاً در جریان این آزمون و روند آن نبوده‌ام.
یکی دیگر از مدیران حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده رابط بوده‌ام و سؤالات با صحت و سلامت کامل انتقال پیدا کرده و مشکلی از این بابت وجود نداشته است. کوچکترین شک و شبهه‌ای در خصوص سؤالات مصاحبه تخصصی وجود ندارد، اگر تخلفی باشد مطمئن باشید با قاطعیت برخورد می‌کردم، افراد دعوت شده به مصاحبه روند برگزاری مصاحبه آزمون را دیده‌اند و همه چیز شفاف بوده است.
با این تفاسیر و ابهامات موجود و اعتراضات مردم در فضای مجازی، ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد لازم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Romania
//همین امروز هم نیرو آورد سر کار
لطفا پیگیری کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای //سریع میخواست مصاحبه ها انجام بگیرد و نیروهای سفارش شده رو قبل از مدیریت جدید استان استخدام و کار را تمام کند
ده شیخ
Iran, Islamic Republic of
طرح زین الدین جدا
یک‌چیزی درست کردند به نام دستیار مردمی فرماندار
اینو کجای دلمان‌ بذاریم
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب کبنا لطفا این همه منافق بازی در نیا .آزمون از صفر تا صدش قانونی برگزار شده.روز قیامت جوابگو هستی
سازمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده خدا قلي پور از هيچ چيز خبر ندارد،از ورشكستگي سازمان همياري شهرداري هم خبر ندارد
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1