تاریخ انتشار
شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۹۱۱۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| تداوم حمله‌های اسرائیل به لبنان؛ عروس خاورمیانه زیر بمباران/ ارتش اسرائیل: نصرالله را ترور کردیم/ اسرائیل: ۸۵ تُن بمب برای ترور نصرالله استفاده کردیم / تصاویر و جزئیات تازه از اتاق عملیات ارتش اسرائیل

۱
فیلم و تصاویر| تداوم حمله‌های اسرائیل به لبنان؛ عروس خاورمیانه زیر بمباران/ ارتش اسرائیل: نصرالله را ترور کردیم/  اسرائیل: ۸۵ تُن بمب برای ترور نصرالله استفاده کردیم / تصاویر و جزئیات تازه از اتاق عملیات ارتش اسرائیل
کبنا ؛جنگنده‌های رژیم اسرائیل در موج جدید حملات خود که از دقایقی پیش آغاز شده، بار‌ها مناطق مختلف بیروت، به‌ویژه ضاحیه را مورد حمله هوایی قرار داد؛ ارتش اسرائیل مدعی است که در این حمله‌های هوایی به زیرساخت‌های حزب‌الله انجام می‌شود.
به گزارش کبنا، جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد شنبه به مناطقی در ضاحیه جنوبی بیروت حمله کردند. این در حالی است که رژیم صهیونیستی عصر جمعه چند ساختمان را در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار داده بود. در پی این حمله تاکنون ۶ نفر شهید و ۹۱ نفر دیگر مجروح شده‌اند. 
 سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل شامگاه جمعه با انتشار تصاویری از سه ساختمان در ضاحیه جنوبی بیروت، تهدید کرده بود این رژیم به آن‌ها حمله خواهد کرد.  ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است در این سه ساختمان تسلیحات حزب‌الله نگهداری می‌شوند. حزب‌الله اما وجود هرگونه سلاح در این مناطق را رد کرده است. 
رسانه‌ها خبر داده‌اند رژیم صهیونیستی در بامداد شنبه ۳۰ بار به ضاحیه جنوبی بیروت حمله هوایی کرده است. 
اسرائیل: ۸۵ تُن بمب برای ترور نصرالله استفاده کردیم
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از اتاق عملیات حمله دیروز به بیروت با حضور وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش این رژیم، جزییاتی از تجاوز وحشیانه دیروز به ضاحیه جنوبی بیروت منتشر کرد.
به گزارش همشهری‌آنلاین، این رسانه صهیونیستی گزارش کرد که جنگنده‌های اسرائیلی ۸۵ بمب سنگرشکن که وزن هرکدام یک تُن بوده را در این عملیات برای ترور سیدحسن نصرالله استفاده کردند.
در این حمله ۶ ساختمان به‌طور کامل با خاک یکسان شده و شبکهٔ الجزیره هم در همان زمان گزارش کرده که دست‌کم ۱۰ بمب یک تُنی که برای ازبین‌بردن استحکامات بتنی به‌کار می‌رود، استفاده شده است.
    
منع ورود هواپیماهای ایرانی به حریم لبنان
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت به نقل از منابع ارتش اسرائیل اعلام کرد: این رژیم بیش از ۸۰ بمب با میانگین وزن تقریبا هر بمب یک تن،  روی مقر فرماندهی حزب‌الله، یعنی همان جایی که حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در آن ترور شد، فرو ریخته است.
خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد وزیر حمل و نقل این کشور دستور داد از ورود هواپیمای ایرانی به حریم هوایی لبنان یا فرود آن در فرودگاه رفیق حریری جلوگیری به عمل آید.
خبرگزاری رسمی لبنان از شهادت ۱۱ نفر  و زخمی شدن ۱۹ تن دیگر از جمله تعدادی از پزشکان و پرستاران در اثر حملات هوایی به  شهرهای الطیبه و دیر سریان در نبطیه لبنان خبر داد.
شهادت ۱۱ نفر و زخمی شدن ۱۹ تن دیگر در اثر حملات اسرائیل
خبرگزاری رسمی لبنان از شهادت ۱۱ نفر و زخمی شدن ۱۹ تن دیگر از جمله تعدادی از پزشکان و پرستاران در اثر حملات هوایی به شهر‌های الطیبه و دیر سریان در نبطیه لبنان خبر داد.
ارتش اسرائیل: نصرالله را ترور کردیم
ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد که دبیر کل حزب‌الله لبنان در حمله دیروز به ضاحیه بیروت به شهادت رسیده است.
جزئیات بیانیه رژیم اسرائیل با ادعای ترور نصرالله
ارتش رژیم اسرائیل طی بیانیه‌ای رسمی مدعی شد که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در حمله دیروز به ضاحیه بیروت به شهادت رسیده است.
بنا به ادعای ارتش اسرائیل، همراه با سید حسن نصرالله، علی کرکی، فرمانده بخش جنوبی حزب‌الله، و تعداد دیگری از فرماندهان حزب الله نیز به شهادت رسیده‌اند.
در بیانیه ادعایی ارتش رژیم اسرائیل آمده است که هواپیماهای نیروی هوایی این رژیم، با هدایت اطلاعاتی دقیق رکن اطلاعات و موساد، مقر مرکزی حزب الله که در زیر زمین یک ساختمان در ناحیه ضاحیه در بیروت قرار دارد، را مورد حمله قرار داده است.
رژیم اسرائیل مدعی شده است که مقامات ارشد مقاومت اسلامی لبنان در مقر فرماندهی مذکور، در نشستی شرکت داشتند که این حمله تروریستی صورت گرفته است. 
رسانه اسرائیلی: سید هاشم صفی‌الدین جانشین احتمالی سیدحسن نصرالله است
یدیعوت اخرونوت خبر داد: فردی که انتظار می‌رود جانشین سید حسن نصرالله شود، سید هاشم صفی‌الدین است.
حملات سنگین ارتش اسرائیل به منطقه شبعا در جنوب لبنان
    
تصاویری از ویرانی‌های به جا مانده در ضاحیه بیروت بعد از حمله اسرائیل






تصاویری از ویرانی‌های بیروت پس از بمباران
    
    




 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1