تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۹۰۸۵۸
در خطبه‌های نماز جمعه چرام مطرح شد

امام‌جمعه چرام: آقای صالحی آبداران چرامی هفت ماه حقوق دریافت نکرده‌اند / اگر مشکل حل نشود، ناگفتنی‌هایی هست که بیان خواهم کرد

۱
امام‌جمعه چرام: آقای صالحی آبداران چرامی هفت ماه حقوق دریافت نکرده‌اند / اگر مشکل حل نشود، ناگفتنی‌هایی هست که بیان خواهم کرد
کبنا ؛امام جمعه چرام خطاب به صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: آب‌داران چرامی هفت ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند، جوابیه دادن در فضای مجازی به این قشر مظلوم دردی دوا نمی‌کند.
به گزارش کبنا، ظهر امروز حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چرام با بیان اینکه استاندار جدید توسط هیأت دولت انتخاب شد، اظهار کرد: از خدمات دکتر احمدزاده تقدیر می‌شود و یک نکته را خدمت استاندار جدید عرض می‌کنم. طبق گزارش‌ها این استان از نظر شاخص‌های توسعه در رتبه آخر کشور قرار دارد، بسترسازی کنید و زیر ساخت‌ها را پیگیری نمایید.
افشار با بیان اینکه اگر فقط بخشی از آب‌های فصلی و رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یابد مشکل فقر و بیکاری حل خواهد شد. مردم استان از احداث سد‌هایی که فایده‌ای برای استان ندارد گلایمند هستند، عنوان کرد: نگرانی عمومی از بابت اتفاقات پیش‌آمده برای دنا و احداث سد ماندگان از دغدغه‌ها و مطالبات مردم است.
وی با اشاره به اینکه دغدغه و مشکل لاینحل کهگیلویه تا الان، احداث سد آبریز است، تأکید کرد: آبریز می‌تواند کهگیلویه و چرام را نجات دهد و رونق تولید واقتصاد را به دنبال خواهد داشت که تا حال اتفاق نیفتاده و نگرانی مردم را دو چندان کرده است؛ جناب آقای رحمانی تقاضای مردم توجه به این وضعیت است.
امام جمعه چرام خطاب به صالحی مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: آب‌داران چرامی هفت ماه است حقوقی دریافت نکرده‌اند، جوابیه دادن در فضای مجازی به این قشر مظلوم دردی دوا نمی‌کند.
وی افزود: آقای صالحی از همین منبر خطابه جمعه اعلام می‌کنم اجازه دهید تا پیامک‌های این آبداران مظلومی که برایم پیام دادند منتشر کنم تا مردم قضاوت کنند و عمق بی‌توجهی را متوجه شوند. سربسته بگویم خدایا هیچ مردی را مقابل زن و فرزندانش شرمنده نکند.
امام جمعه چرام خاطرنشان کرد: اگر مشکل حل نشود در دفاع از این مظلومین ناگفتنی‌هایی هست که بیان خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1