تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب : ۴۹۰۵۶۰
پاس‌کاری مدیرکل راه و شهرسازی و ذیحساب؛

بلوکه‌شدن حساب راه و شهرسازی و سرگردانی و بی‌انگیزگی پیمانکاران/ پیمانکاران: ذیحساب طلب ما را پرداخت نمی‌کند و هشت روز مانده به پایان سال مالی مرخصی رفته/ آقای معاون عمرانی و دادستانی ورود کنید/ مدیرکل اقتصاد و دارایی: کم‌کاری از اداره کل راه و شهرسازی است/ راستا: صحبت‌های شریف‌پور خلاف واقعیت است/ اگر ذیحساب همراه بود همه اعتبارات جذب می‌شد/ سندها همه روی میز ذیحساب بادکرده

۲۹
۲
بلوکه‌شدن حساب راه و شهرسازی و سرگردانی و بی‌انگیزگی پیمانکاران/ پیمانکاران: ذیحساب طلب ما را پرداخت نمی‌کند و هشت روز مانده به پایان سال مالی مرخصی رفته/ آقای معاون عمرانی و دادستانی ورود کنید/ مدیرکل اقتصاد و دارایی: کم‌کاری از اداره کل راه و شهرسازی است/ راستا: صحبت‌های شریف‌پور خلاف واقعیت است/ اگر ذیحساب همراه بود همه اعتبارات جذب می‌شد/ سندها همه روی میز ذیحساب بادکرده
کبنا ؛
به دلیل بسته‌شدن اکثر حساب‌های اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، نه‌تنها مطالبات پیمانکاران به‌تعویق‌افتاده، بلکه بسیاری از پروژه‌ها نیز تا مرز تعطیلی پیش رفته‌اند. دراین‌بین مشخص نیست بین مدیرکل راه و شهرسازی و ذیحساب چه می‌گذرد که هر دو طرف مشکل را از سرخود باز می‌کنند و آن را گردن دیگری می‌اندازند! 8 روز بیشتر تا پایان سال مالی نمانده و وضعیت جذب اعتبارات با ابهام روبرو است، از طرفی به نظر می‌رسد نمایندگان استان از جمله رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی در کمیته توزیع اعتبارات در پایتخت حضور نیافته‌اند و این کم کاری غیرقابل قبول است.
        

به گزارش کبنا نیوز، ظهر امروز (چهارشنبه 21 شهریورماه 1403) جمعی از پیمانکاران طرح‌های راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد جلو این اداره کل تجمع اعتراض‌آمیز در خصوص عدم پرداخت مطالبات خود را داشتند و از اداره کل اقتصاد و دارایی و کارکرد ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی به ستوه آمده بودند.
محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد معتقد است که خوب کارکرده و توانسته اعتبارات زیادی برای استان جذب کند؛ اما اداره کل اقتصاد و دارایی را مقصر بخشی از این مشکلات می‌داند و می‌گوید: ذیحساب این اداره کل از پرداخت مطالبات پیمانکاران عاجز است و توان کار برای این دستگاه عریض‌وطویل را ندارد.
بااین‌حال صدای اعتراض پیمانکاران بلند شده و انتظار دارند معاون عمرانی استاندار، دادستان و دیوان محاسبات و اقتصاد و دارایی به موضوع ورود کنند. پیمانکاران امروز به اتاق ذیحساب سر زدند؛ اما در اتاق قفل و هشت روز مانده به سال مالی به مرخصی رفته بود.
مهدی عدالت‌خواه یکی از پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد که پروژه‌های بزرگی را در دست اجرا دارد، گفت: ما پیمانکاران راه و شهرسازی هستیم و حدود یک سال و نیم است که حساب‌های راه و شهرسازی قفل است، چون شکایت بر روی حساب‌ها قرار دارد و بسته شده‌اند.
وی تأکید کرد: ذیحساب این اداره کل از پرداخت مطالبات ما اجتناب می‌کند و کارش قفل‌کردن پروژه‌ها و حساب‌هاست.
این پیمانکار اضافه کرد: ۲۰ سال است که در این استان پروژه کار می‌کنم؛ اما این‌گونه بدرفتاری انگیزه کار را از ما پیمانکاران می‌گیرد.
وی تصریح کرد: سه ماه است که وزارت نفت قرار است پولی را به‌عنوان اهدایی به اداره کل راه و شهرسازی بدهد؛ اما باوجود این‌که بارها وزارت نفت درخواست معرفی شماره‌حساب کرده، اما پاسخ درستی از سوی استان دریافت نکرده است و حساب‌های این اداره کل بسته است.
این پیمانکار گفت: مکاتباتی با وزارت نفت شده که این پول را به‌حساب سپرده انتقال دهند؛ اما این کار هم انجام نشده است.
عدالت‌خواه ابراز کرد: حدود ۷۰۰ میلیارد ریال مطالبات دارد و حدود ۶ ماه پول دریافت نکرده و به ستوه آمده است.
اداره کل راه و شهرسازی به یک ذیحساب کارراه‌انداز نیاز دارد
یکی دیگر از پیمانکاران استان گفت: باتوجه‌به اینکه پیمانکار در این شرایط اقتصادی و تورم سرسام‌آور و شاخص‌های تعدیل در حال کارکردن است و صورت‌وضعیت پیمانکار به طور کامل طی می‌شود اداره کل راه و شهرسازی به یک ذیحساب کارراه‌انداز نیاز دارد.
مولایی بیان کرد: ذیحساب وظیفه‌اش پرداخت است؛ اما از این کار امتناع می‌کند و انگیزه و توان پیمانکار را می‌گیرد.
یکی دیگر از پیمانکاران تأکید کرد: مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد باید پاسخ بدهد چرا به ذیحساب در این برهه زمانی که تنها هشت روز به پایان سال مالی مانده و وقتی برای جذب اعتبارات نمانده مرخصی می‌دهد.
دیده‌ور عنوان کرد: تمام حساب‌های راه و شهرسازی بسته است؛ اما باید یک کمیته تعاملی با حضور مسئولان تشکیل می‌شد و برای این مهم چاره‌ای اساسی‌اندیشیده می‌شد.
شریف‌پور مدیرکل اقتصاد و دارایی استان مرخصی ذیحساب اداره کل راه و شهرسازی را قانونی می‌داند و راه و شهرسازی استان را مقصر کم‌کاری‌ها و عدم پرداخت مطالبات می‌داند.
شریف‌پور تأکید می‌کند: اهداف دیگری پست پرده نارضایتی اداره کل راه و شهرسازی استان از ذیحساب است که از آن می‌گذریم.
راستا با شنیدن این اظهارات مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد عصبانی شد و افزود: اقتصاد و دارایی ضعیف عمل کرده و با اینکه موضوع را می‌دانست نسبت به تغییر ذیحساب اقدام نکرد.
 مدیرکل راه و شهرسازی استان در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز، به مشکل بین این اداره و ذیحساب اشاره کرد و گفت: در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ و ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ نامه به دستگاه‌های نظارتی زدیم که برای کار کردن با ذیحساب دچار مشکل هستیم.
محمد راستا بیان کرد: ذی حسابی که از طرف اداره اقتصاد و دارایی معرفی شده فرد بسیار شریفی است ولی تعامل ندارد و همین موجب ضرر و زیان به دولت می‌شود.
راستا اظهار کرد: هم اینک حدود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پول در حساب راه و شهرسازی وجود دارد اما ذیحساب در پرداخت وسواس دارد و پرداخت به کندی صورت می‌گیرد.
محمد راستا تأکید کرد: حدود ۲ هزار میلیارد ریال اسناد خزانه سند صادر شده است اما پروسه امضا و پرداخت توسط ذیحساب طولانی است.
وی ابراز کرد: سندها به موقع صادر می‌شود اما همه روی میز ذیحساب باقی مانده‌اند.
حساب اداره راه و شهرسازی مسدود است و ربطی به ذیحساب ندارد
همچنین معاون ذی‌حساب حاضر در اداره کل راه و شهرسازی این موضوع را بطور کامل رد کرد و گفت: حساب اداره مسدود است و ربطی به ذیحساب ندارد، ثبت مطالبات توسط ذیحساب انجام می‌گیرد، ثبت مطالبات به معنای این هست که پیمانکار از اداره طلب دارد، زمانی طلب پیمانکار پرداخت می‌شود که پول و اعتبار وجود داشته باشد، الان پول نیست. پول بدهند تا پرداخت شود.
وی گفت: گاهی اوقات اسناد بطور کامل به ذیحساب داده نمی‌شود، مثلاً اینکه اگر اضافه کاری توسط پیمانکار انجام شده، باید این موضوع ابلاغ شود، تا بتوانیم روی پرونده آن را اعمال کنیم.
وی بیان کرد: ۴ حساب در اداره راه و شهرسازی وجود دارد، حساب عمرانی، حساب هزینه‌ای، حساب رد وجوه سپرده، حسابی است که سپرده پیمانکاران را از طریق این حساب از خزانه دریافت می‌کنند و به آن‌ها می‌دهند، به این حساب نباید اعتبارات عمرانی و یا اعتبارات هزینه‌ای را واریز کنند، اما این کار را کردند.
وی بیان کرد: در حال حاضر حساب عمرانی اداره راه و شهرسازی به خاطر همان پیمانکارانی که رفته و شکایت کرده‌اند بسته شده است.
وی گفت: هم اکنون مدیرکل دارایی با ذیحساب صحبت کرده، برای اینکه تعامل بیشتری داشته باشند، و مسیر باز شود.
وی در انتقاد از مسئولان گفت: باید نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار، رئیس سازمان مدیریت، رئیس اداره راه و شهرسازی در کمیته توزیع اعتبارات شرکت می‌کردند که اینطور گفته شده که در این کمیته حضور نداشته است، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پاسخ دهد که چرا اعتبار در استان نیست؟ سازمان مدیریت باید پاسخ دهد که چرا اعتبار ندارد ولی مناقصه برگزار می‌کنند؟ یکی از بندهای قانونی مناقصه این است که اگر ۱۰۰ میلیون هزینه این مناقصه است، باید ۲۵ درصد نقدینگی در حساب باشد. آیا این میزان نقدینگی در حساب وجود دارد؟
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل اصلی نبود پول و اعتبار برای پرداختی‌ها است، افزود: مرخصی ذیحساب به اداره اقتصاد و دارایی مرتبط است وایشان مشکلی داشتند که مرخصی رفته‌اند.
چرا مبالغ اهدایی وزارت نفت تحویل گرفته نشد؟
طبق بررسی‌های انجام شده، از حدود یک سال و نیم پیش حساب‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مسدود شده‌اند. بااین‌حال وزارت نفت در پی آن است مبلغی به‌صورت اهدایی به‌حساب راه و شهرسازی واریز کند. باوجود این‌که بارها وزارت نفت درخواست معرفی شماره‌حساب کرده، اما پاسخ درستی از سوی استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت نکرده است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی: اگر ذیحساب خلافی داشته باشد ورود می‌کنیم
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ما وظیفه‌مان فقط نظارت است و اگر ذیحساب خلافی داشته باشد ورود می‌کنیم.
طاهر شریف‌پور عنوان کرد: هم اینک معاون ذیحساب در این مدت مرخصی کارهای ذیحساب را انجام می‌دهد و هیچ‌گونه کم‌کاری نشده است.
وی ادامه داد: اینکه حساب راه و شهرسازی بسته است متوجه خود همان دستگاه است و تاکنون تخلفی از ذیحساب این اداره کل دریافت نکرده‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ذیحساب
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه پیمانکاران اینقد کار غیر قانونی براشون انجام شده که هر جا می رسن انتظار خلاف قانوت دارن ،خود پیمانکار هم خوب می داند واریز پول به حساب سپرده خلاف قانون هست. اصلا چرا ذیحساب وزارت بپذیرد که پول را به حساب سپرده واریز کند که ذیحساب شریف اقتصاد دارایی استان زیر سوال برود ؟
همه مدیران ملی و استانی به خاطر چد صباح حفظ جایگاه خود نا کارآمدی خودرا به ذیحسابان ربط می دهند دست به کار خلاف قانون می زنند و کسی هم مثل ذیحساب راه شهرسازی کار قانونی انجام دهد مورد این هجمه قرار می گیرد ..متاسفانه امروزه ارزش جای خود را به ضد ارزش داده است.
طرح زین الدین
Iran, Islamic Republic of
انشاالله با ورود نخبگان‌طرح‌زین الدین به راه و شهرسازی این‌مسائل جمع خواهد شد
حمید
United Kingdom
تواین استان فقط کارشکنی روبلدن دیگه ازقانون همینویادگرفتن.باباجمع کنیت بریت توشیراز توسعه روببینیت بریت یادبگیریت چطوردستگاههای دولتی سرمایه گذارروحمایت میکنه.
شیخ
United States
درود بر انسان های پاک و شریف دکتر بدیعی نخبه استان هست حیف که به عده رانت خوار کم دانش با کت و شلوار های اتو کشیده ادعای با سوادی میکنند
سالم ترین انسان که به عمرم دیدم دکتر بدیعی است
احسان
Iran, Islamic Republic of
جالب اغلب پيمانکار اداره راه از نزدیکان روشنفکر هستند. آب رو از سرچشمه بستن😂
محمودی
Iran, Islamic Republic of
آخ سی ای کرل پیمون کار
خدا غضب و ایی استان کرده که ایشا هم ادعای پیمونکاری ایکنید
حمید
Iran, Islamic Republic of
فقط بلدن کارشکنی برای مردم درست کننِ. اگه هنرداریت یه گرهی روباز کنیت
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که راستا مدیر کل راه وشهرسازی هستش باید انتظار هر چیزی به ضرر اداره باشد را داشته باشید ، هر چند خودش به پیمانکاران گفته حساب های اداره را بلوکه کنند ،
مطلع
Iran, Islamic Republic of
خود همین پیمانکاران با هماهنگی مدیرکل و رئیس بودجش حساب های اداره را بلوکه کردن ، و مطمئن باشید تا زمانی که راستا مدیر کل هستش انتظار بدتر از این ها را داشته باشید ،بالاترین میزان نارضایتی را کارمندانش ازش دارن
طلبکار
Iran, Islamic Republic of
کم کاری های راستا مدیر کل راه و شهرسازی را به گردن ذیحساب میگذارند. ضعیفترین مدیر تاکنون راستا بوده و هست
اینها هم میدانند که ذیحساب زیر بار تخلف هاشون نمیره افتادن دنبالش اما دستشون داخل یه کاسه هست و دنبال این هستند که ذیحساب پول بیت المال را بی حساب واریز کنه بعدش سهمیه را اونها بگیرند برند رد کارشون
دستگاه های نظارتی حتما یه سری به راه و شهرسازی بزند و پرونده پیمانها و تملک زمین را نگاه کنند که هرکاری خودشون خواست که
انجام بدهند.
راه و شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
آقای آشنا
نخبه انقلابی باسواد پاکدست متعهد
راه و شهرسازی تو را می خواهد
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
یه سوال خیلی مهم چرا پیمانکارانی که پول اهدایی نفت براشون هدیه شده معترض هستند چرا اهدایی ها باید به پیمانکاران خاص هدیه بشه، اگه دنبال حقیقتید کالبد شکافی بشه چه رانت‌های در پشت این اهدایی ها هست
همکار
Iran, Islamic Republic of
تمام گفته های مدیرکل وپیمانکاران / چون ذیحساب جلوسواستفاده های انها ایستادگی میکنداقدام ب تخریب ایشان میکنن.ان شاالله برای همه روشن خواهدشد.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا این مطالب که پیماکاران ادعا دارندصحت داردیک مورد را با سند برای همه ثابت کنندتا بقیه هم بدونند.
امیر
Iran, Islamic Republic of
از هرچه بگذریم اما
یه ذیحسابی که نتونست پول دوتا توپ فوتبال برای تربیت بدنی پرداخت کنه وهمچنین پول یک کیلو تخم چمن برای ورزشگاه تختی پرداخت نباید میگذاشتنش ذیحساب یه اداره بزرگی مثل راه وشهرسازی
هرچند مدیرکل راه وشهرسازی هم به اشتباه یه عده نیروی ضعیف رو دور خودش جمع کرده که بجای جذب اعتبار ورایزنی با برنامه بودجه داخل اداره فقط حرف میزنه
انشالله که بزودی بساطشون جمع بشه
گگول
Iran, Islamic Republic of
با سلام سوءمدیریت راستا اداره رو فلج کرده
چرا چوبش رو ذیحساب بخوره. ایشون قانون رو رعایت کرده . راستا اداره رو به قهقرا برده.
گگولی
Iran, Islamic Republic of
والله آقای بدیعی انسان شریف حلال و کار درستی هست چرا همه دست به یکی کردن که ایشون رو رد کنن؟مواظب باشید کاسه ای زیر نیم کاسه هست. والله راستا توان اداره یک مهد رو هم ندارد. انگیزه ای هم براش نمونده. کارکنان رو هم بی انگیزه کرده و کسی دیگه به ایشون اهمیت نمیده
دلباز
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که زیر هر خبری نظری میدهند بدون اطلاع از متن خبر و خصوص این خبر، مشکلات قشر پیمانکاران با راه و شهرسازی، فقط قضاوت ناشیانه بعضا مغرضانه دارند، آخه شما چه خبر دارید طبق شرایط عمومی پیمان یک صورت وضعیت از لحظه تقدیم به دستگاه نظارت تا پرداخت در وحه پیمانکار باید حداکثر یک سیکل ۱۵ روز را طی کند وقتی پول هست و هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد ولی این مدت زمان در راه و شهرسازی برای خود من ۴۵ روز طول کشید در صورتیکه همین مورد مشابه در راهداری ۷ روز بیشتر زمان نیاز ندارد. البته در حوزه راه مدت زمان از دستگاه نظارت تا رسیدن به ذیحسابی خیلی زمان نرمال ( حداکثر ۵ روز) و حتی کمتر از مدت زمان پیش بینی در قانون هست اما وقتی ثبت مطالبات شد تازه بروکراسی شروع میشود در حوزه مالی
دنا
Iran, Islamic Republic of
این پیمانکاران که همگی نیروهای روشنفکر هستند پس بقیه چی
امورمالي
Iran, Islamic Republic of
سلام
اگر سايت کبنا يکي از ادعاهاي مديرکل و پيمانکارانش رو اثبات کرد حق دارند خودش و مدير کل و پيمانکاران هر چي ميخان به ذيحساب هر جا ميخان عليه ذيحساب گزارش بدن و تخريب کنندولي مديرکل ک ادعا دارند150ميلياردسند در ذيحسابي اگه يه دونه سند اماده پرداخت يا بدون اشکال در ذيحسابي ايشان پيدا کرد اونموقع راست ميگند کل مانده اعتبار اسنادخزانه راه و شهرسازي 30ميليارد هست که حدود 12ميلياردش مربوط به راه روستايي هست که هنوز جناب مديرکل مجوز پرداختشون رو صادر نکرده 5ميلياردش مربوط به تقاطع غيرهمسطح مهريان هست که هنوز پيمانکار کارکرد بابتش ارائه نکرده 3ميليارد مربوط به نصب دو دستگاه اسانسور و 36دستگاه کولر گازي مجتمع پزشکان باشت هست که علي رغم انجام کار توسط مجريان ذيربط،مديريت راه و شهرسازي بدون برقدار کردن ساختمان و کنترل نصب صحيح و اصولي اسانسورها و کولرها با مجريان تحويل موقت کرده و سند پرواخت تسويه حسابشون رو ب ذيحسابي فرستاده در حالي ک اگر ساختمون مذکور برقدار شود معلوم نيست نصب اين دستگاه ها صحيح باشد يا نه، 2ميليارد از مانده اعتبار راه مربوط به پيمانکار ساختمان ابنيه مجتمع پزشکان هست ک هنوز پيمانکار صورت وضعيت نداده،3.6ميلياردتومان متعلق به اعتبارات استاني هست که فقط مجوز پرداخت 600 ميليون بابت پل سوم بشار صادر شده و مابقي هم ک مانده هاي مازاد مصرف نشده محورها هست که هنوز مجوزي براشون صادر نشده، اگه /ک گفته ذيحساب سند من رو پرداخت نميکنه جرات دارند شنبه 24شهريور سندي ک ميخاندبهش پرداخت کنند ارائه بده اونموقع راست ميگه ايشون 2000تن قير يارانه اي رو بابت کمربندي ياسوج -اصفهان گرفته بخش عمده ايش هنوز از صورت وضعيتش کسر نشده هر وقت ميخان کسر کنند تهديد ميکنه پروژه رو تعطيل ميکنم همين //کل اعتبار نقدي و بخشي از اعتبار اسنادخزانه سال1402 محور ياسوج -اصفهان که شش پيمانکار فعال داره رو با رانت به نام کمربندي گرفته 2000تن قيرهم ک بابت همين کمربندي هم گرفته چرا کمربندي رو کامل نميکنه سايت کبنا از اقاي / بپرسد چ پرداختي نزد ذيحساب داره ک بدون نقص هست و پرداخت نميشه کليه صورت وضعيت هاي اين پيمانکاران اعم از کارکرد اصلي،تعديل،مابه التفاوت قير و مبلغي ک طبق نرخ جدول شماره يک پيوست شاخص هاي تعديل مي بايست به حساب بدهکاري پيمانکاران منظور شوند ايراد دارند و همشون مازاد بر ميزان واقعي هستند هر وقت ذيحساب ميخاد يکم ورود کنه اينجوري هياهو بلندميکنند اينا غارتگران اموال بيت المال و دولت هستنداقاي مدير کل نيروهاي توانمند ذيحسابي رو به حوزه هاي ديگري فرستادندهيچگونه همکاري و تلاشي در راستاي امکانات و شرايط ماده 105قانون محاسبات عمومي براي ذيحساب فراهم نکردند،عدم حضور کارکنانشون در محل کار واحکام کارگزيني نجومي کارکنانشون رو هم بفرمايند مقصر ذيحساب هست،عزل و نصب سه معاون ساخت و توليد(فني و اجرايي) در طول يکسال هم مقصر ذيحساب هست؟سايت کبنا از اقاي مدير کل بپرسند کدوم سند يا موضوع رو ذيحساب نتونست حل و فصل کنه يانتونست راهکار براش ارائه بده تا ادعاي اقاي مديرکل ک ميخاد دلايل ضعف و ناتوانيشون رو گردن ضعف ذيحساب بندازندثابت شود،سايت کبنا بايدبداند ک هيچ خبري يا موضوعي رو بدون اثبات صحت ان منتشر نکند که با اينکار هم مردم رو گمراه ميکنه و هم اعتبار و شخصيت افراد رو بدون سند و مدرک و يا خطايي خدشه دار ميسازند.در خصوص واريز وجه هداياي وزارت نفت ک قانونا بايد بحساب ساير منابع واريز شودبحساب رد وجوه سپرده کاملا خلاف قانون هست و باتوجه به مسدودي حساب ساير منابع توسط دادگاه،واريز هدايا ب حساب رد وجوه سپرده دور زدن قانون ودادگاه است ک ذيحساب صرفا گفته مسئوليتي در قبال واريز وجه هداياي مذکور به حساب رد وجوه سپرده نمي پذيرند.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تو گزارشت جناب ذیحساب گفتی احکام نجومی
کارکنان راه
لطفا حکم کارگزینی خودتو اول بزار رو سایت کبنا که همه ببینند بعد لیست احکام کارکنان راه رو بزارید تا شفاف سازی شود
خودت هم خوب میدونی حقوق خودت و هرکارمند دارایی برابر حقوق پنج کارمند ادارات دیگه
ای کاش این قضیه عدالت در احکام درست میشد یا لااقل نزدیک حقوق شما میشد
راه
Iran, Islamic Republic of
سواد همه پیمانکاران و مدیر راه بذاری رو هم یه دهم یه ذیحساب هم نمیشه .
راه شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
سلام ، خدا میداند که پاکترین و باسوادترین ، و پای کار ترین ذیحساب کشور دکتر بدیعی، خدا قوت به دکتر بدیعی و همکاران صبور و با اخلاقشون
حسابداری
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به دکتر بدیعی و مجوعه همکاران ذیحسابی🌹
ناسناس
Iran, Islamic Republic of
از آشنا با سوادتر خیلی زیادتر هست
واویلا
Iran, Islamic Republic of
آشنا از نخبگان و دانشمندان‌مهندسی عمران است
Iran, Islamic Republic of
😃😃😃😃😃😃
کارمند
Iran, Islamic Republic of
فکر نمی‌کنم در این شهر که هیچ در هیچ کجای دنیا آدمی به پاکدستی و باسوادترین و با وجدانتر از دکتر بدیعی وجودداشته باشه
بهرام
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان:
مطالب را درجمعی نشسته بودیم وخواندیم،انصافا کبنا حرف نداری!
دربیانات افراد همین بس که تماما افراد را میشناسیم ومیدانیم که کرسی هر کس چگونه به دست امده،وگردن کلفتان عزیزی که کار مطالباتشان به اینجا رسیده ،مطمعن باشین که ،زیاده خواهی دارند،دراین اوضاع واحوال اقتصادی که ،متاسفانه ،مطالبات ،فقط به اینده موکول می شود(اوضاع تورمی)اگر امثال اقای بدیعی نژاد نباشند ،سک نکنین که ،دوستان مطالبه گر ،حتی سود پولهایشان را هم تا قرون اخر از بیت المال می کیرنذ،اینقدر خوب بلدن ،سند سازی کنن که،بعضی مواقع ادم ازاین همه تبحر لجش میگیرد،
متاسفانه تر اینکه ،عیب کار این است که هر کس میخاهد کار درست انجام دهد(بدیعی نژاد)اینجور باید مورد هجمه قرار گیرد وتهمت کم کاری بگیرد،از خصوصیان دکتر بدیعی ،همین بس که انسانی ،کاربلد ،شایسته،لایق ،حافظ بیت المال واز همه مهمتر وامدار هیچ شخص وجناح و...نیست
از متصدیان امر خواهش داریم،اسیر شوهای از پیش طراحی شده نشوند وببینن پشت این جریانات ،کی نشسته وکی داره صحنه گردانی میکنه،
وا اسفا از این همه ناملایماتی که دراین استان با نخبگان انجام میشود.
حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
فایل های مرتبط
1