تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۷۷۸۲۶
طی بیانیه ای؛

حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی / نگذاریم گفتمان «ما می‌توانیم» و «عزت»، به «نمی‌شود و نمی‌توانیم» و «عبرت» تبدیل شود

۲
۰
حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی / نگذاریم گفتمان «ما می‌توانیم» و «عزت»، به «نمی‌شود و نمی‌توانیم» و «عبرت» تبدیل شود
کبنا ؛خانواده شهید ابراهیم رئیسی طی بیانیه ای از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
به گزارش کبنا، در بیانیه بیت شهید رئیسی آمده است: ضمن احترام به هر دو نامزد محترم، امید داریم برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی، با تفضل الهی و مجاهدت، بتواند با صیانت از میراث شهید جمهور در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی، ادامه دهنده راه این عزیز کشور امام رضا علیه السلام باشد.
متن بیانیه بیت شهید رئیسی به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز ایران؛ سیدالشهدای خدمت با رب ادخلنی مدخل صدق وارد عرصه ریاست جمهوری شد، صادق الوعد بود، مجاهدت کرد تا به لقاء الله رسید.
کذب گویی ها و توهین ها و تخریب ها، نه تنها خدشه ای بر اخلاص و صفا و صداقت در حکمرانی کارآمد ایشان، وارد نمی کند بلکه ننگی بر پیشانی مدعیان بی انصاف، خواهد بود.
امروز اگر چه آن شهید عزیز در بین ما نیست اما راهی که او گشود پیش روی ماست. برای تداوم پیشرفت مادی و معنوی کشور در این مسیر، از شما ملت عزیز دعوت می کنیم ضمن مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات روز جمعه، با انتخاب درست، نگذاریم گفتمان «ما می توانیم» و «عزت»، به «نمی شود و نمی توانیم» و «عبرت» تبدیل شود.
ضمن احترام به هر دو نامزد محترم، امید داریم برادر گرامی جناب آقای دکتر سعید جلیلی، با تفضل الهی و مجاهدت، بتواند با صیانت از میراث شهید جمهور در عرصه مدیریت و رعایت تقوای سیاسی، ادامه دهنده راه این عزیز کشور امام رضا علیه السلام باشد.
و من الله التوفیق
بیت آیت الله شهید رئیسی ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حدود 30 سال تجربه کاری اصلاحات منجر به وضعیت اقتصادی امروز شد.
خودتان مقایسه کنید با 3 سال تجربه کاری شهید رئیسی و همفکران شهید رئیسی.
التماس تفکر.
پزشکیان =نابودی کامل اقتصاد ایران
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
شهدا متعلق به ایرانیست نه خانواده خاص:::: سو استفاده تحقیر عزت وغرور ملته:: رای باید ازاد باشد نه اجبار::: هرکه قول تعامل بادنیا جهت صدورانقلاب ورفاه مردم باشه اصلح است نه قوم وخویش واقلیتی نقطه یاب::: دنیای رسانه هرکور مادرزادی را اگاه وبینا کرده::: کوشت صد تومانی 970 هزارتومانه دلار از نود گذشت::: ازرسانه ها یی که برده خاص نمی شوند باید تقدیر کرد واین دینی کامل
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1