تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۷۷۷۶۶
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

همایش حامیان جلیلی در گچساران برگزار شد

۰
همایش حامیان جلیلی در گچساران برگزار شد
کبنا ؛عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته کار و تولید ستاد‌های مردمی سعید جلیلی گفت: رئیس جمهور آینده باید به دنبال منافع مردم و شخصیتی مانند شهید رئیسی داشته باشد.
به گزارش کبنا، حجت‌الله عبدالملکی شامگاه دوشنبه در همایش حامیان سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گچساران با اشاره به اینکه نباید به عقب برگردیم، افزود: مشارکت در انتخابات از عناصر تقویت‌کننده عزت و امنیت ملی است و اما در برخی استان‌ها تا حدودی مشارکت پایین بود که همه تلاش کنیم تا در دور دوم و روز جمعه حضور مردم در این صحنه مهم سیاسی را بالا ببریم.
وی با بیان اینکه شهید رئیسی خالصانه برای مردم کار کرد، گفت: در سال ۱۴۰۰ شخصیتی ولایت مدار و مردم‌دار به ریاست جمهوری کشورمان انتخاب شد که یک لحظه از یاد خداوند غافل نشده و برای مردم کارکردند، تمام ساعت‌های شهید رئیسی مملو از کار برای مردم بود.
عبدالملکی تصریح کرد: یک رئیس‌جمهور باید باتقوا، مردم دار و خداترس باشد زیرا اگر خداترس نباشد از قدرت‌های خارجی می‌ترسد و منافع کشور را به‌پای غرب میریزد که این اتفاق در برخی دولت‌ها افتاد.
وی ابراز کرد: در برخی نقاط کشور می‌گویند مگر جمعه انتخابات است درحالی‌که یک نظرسنجی به این مهم اشاره دارد که ۲۷ درصد مردم نمی‌دانند کدام نامزد‌ها برای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند.
مسیر برای انتخاب اصلح روشن است

او ادامه داد: کسی که خداترس نباشد منافع کشور به حراج می‌گذارد.
عبدالملکی گفت: یک مسیر نیز ادامه مسیر شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم است و مسیر دیگر نتیجه‌ای جز پسرفت، ذلت و لطمه به زیرساخت‌های کشور نخواهد داشت.
رئیس‌جمهور باید به دنبال منافع مردم باشد
عبدالملکی افزود: وقتی دولت رئیسی کار را شروع کرد روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا فوت می‌کردند، واکسن نبود اما در دولت شهید رئیسی اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام شد و توانستیم از این بحران خارج شویم.
وی افزود: در دولت شهید رئیسی خیلی از بحران‌هایی که در دولت‌های گذشته ایجادشده بود، مرتفع شد.
عبدالملکی ادامه داد: جامعه کارگری در کشورمان ۵۵ میلیون نفر هستند شهید رئیسی همواره تأکید بر اهمیت و احترام جامعه کارگری داشتند و در دولت سیزدهم تصمیم گرفتیم که افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران را داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1