تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۷۷۷۶۵
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

سفر وزیر سابق کار به کهگیلویه و بویراحمد / عبدالملکی: سفر من اهداف دیگری دارد، صدا و سیما تصویر من را پخش نکند!

۱
۰
سفر وزیر سابق کار به کهگیلویه و بویراحمد / عبدالملکی: سفر من اهداف دیگری دارد، صدا و سیما تصویر من را پخش نکند!
کبنا ؛ وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه اقتصادی گفت: سفر من به استان کهگیلویه و بویراحمد اهداف دیگری دارند.
به گزارش کبنا، شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی ویژه اقتصادی برگزار شد.
عبدالملکی بعد از شنیدن صحبت‌های مسئولان و فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلات سر راه تولید به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: سفر من به استان کهگیلویه و بویراحمد اهداف دیگری دارد و کاری نیست!
وی افزود: بنده در مرخصی هستم و به عنوان یکی از مسئولان دولتی در این جلسه حضور پیدا نکردم و اگر خدا قبول کند به عنوان یکی از یاران رئیس جمهور شهید اینجا هستم و از آقایان صدا و سیما می‌خواهم که تصویری از من منتشر نکنند.
عبدالملکی گفت: همه مدیریت و عملکرد رئیس‌جمهور شهید را دیدیم، خداوند متعال آقای رئیسی، رئیس‌جمهور شهید را به ملت ایران عنایت کرد که یک لحظه از مشکلات مردم، تولید و دغدغه فعالان اقتصادی غفلت نکرد. در کمتر از سه سال عملکردی از خود به یادگار گذاشت که مورد توجه همه قرار گرفت. او با دغدغه‌مندی فراوان و انرژی بالا که ماها که 20 سال از او جوان‌تر بودیم، به پای او نمی‌رسیم و بارها به خانواده ایشان می‌گفتم که حاج‌آقا خیلی به خودشان فشار می‌آورند و نگران سلامتی ایشان هستیم.
سفر وزیر سابق کار به کهگیلویه و بویراحمد / عبدالملکی: سفر من اهداف دیگری دارد، صدا و سیما تصویر من را پخش نکند!
وی با بیان اینکه سیستم اطلاع‌رسانی دولت بسیار ضعیف عمل می‌کرد، گفت: آنها نمی‌خواستند که پول بیت‌المال را به شکم رسانه‌ها بریزند و برعکس فلان دولت که تکان نمی‌خورند و اگر تکانی می‌خوردند، تمام رسانه‌‌ها آن را در بوق و کرنا می‌کردند.
عبدالملی گفت: به نظر می‌رسد که به آقای رئیسی الهام شده بود و خیلی وقت  ندارند، لذا به گونه‌ای کار کردند که پیش خداوند رو سفید باشند.
وی افزود: آقای رئیسی فقط در دو تایم کار نمی‌کرد، یکی هنگام خواب و دیگری هم نماز و عبادت و ما همچنین کسی را از دست دادیم، قطعاً حکمت خداوند بود و ما هم تابع هستیم، اگر ز حکمت ببندد دری را ز رحمت گشاید در دیگری را.
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: رفاه توده مردم و مسئله تولید برای آقای رئیسی مهم بود. 30 هزار واحد تولیدی راکد در کشور داشتیم که 8 هزار از این واحدهای تولیدی در زمان آقای رئیسی فعال شدند. در گذشته اینجوری نبود، تولید کشور برای خیلی از مقامات دولتی هیچ ارزشی نداشت.
عبدالملکی با بیان اینکه کیفیت تولید برخی از واحدهای تولیدی کشور ما بین‌المللی است، افزود: دروازه‌های دیپلماسی ما در گذشته باز نبود و در گذشته می‌خواستند با دو یا سه کشور فقط ارتباط برقرار کنند؛ اما آقای رئیسی مسیر دروازهای دیپلماسی را تغییر داد و با کشورهای خلیج فارس، اروپای شرقی و آمریکای لاتین ارتباط برقرار کرد. عضویت ایران در سازمان شانگ‌ها و بریکس اقدام مهمی در دولت سیزدهم بود و الان جاده برای سرمایه‌گذار و تولیدکنندگان صاف و آسفالت است.
وی گفت: نباید سرمایه‌های تولید صرف دلال‌بازی، ارز و دلار، باغ و خودروهای لاکچری شود. شماها به عنوان رجال‌ اقتصادی باید سطح کلان را ببیند و تلاش شود که دروازهای دیپلماسی ایران بر روی کشورهای مختلف دنیا باز باشد.

به گزارش کبنا، عبدالملکی به‌منظور حضور در همایش حامیان جلیلی در شهرهای مختلف به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است. او قرار است که امروز در جمع حامیان جلیلی در شهر یاسوج سخنرانی کند و فردا هم به شهرهای دهدشت و قلعه‌رئیسی سفر می‌کند و در همایش حامیان سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ژ
Iran, Islamic Republic of
حیف رییسی که وزیری نداشت
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1