تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۴۷۷۲۰۱

اعتبار 200 میلیاردی برای پروژه راه گچساران-باباکلان / بازدید وزیر کشور از پروژه

۱
۱
اعتبار 200 میلیاردی برای پروژه راه گچساران-باباکلان / بازدید وزیر کشور از پروژه
کبنا ؛
وزیر کشور و استاندار کهگیلویه وبویراحمد از 2 پروژه مهم در دست اجرای جاده گچساران به باباکلان و آبرسانی دشت مور بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز، استاندار در این بازدید به تشریح وضعیت پروژه راهسازی پرداخت و گفت: این پروژه 53 کیلومتری با اعتبار 200 میلیارد تومان قرارداد کنونی در حال اجراست.
سیدعلی احمدزاده عنوان کرد: 17 کیلومتر از این پروژه افتتاح شده است و هشت کیلومتر هم در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد، قطعات در دست اجرای این پروژه در یکسال گذشته بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وزیر کشور و استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین از پروژه تامین آب اراضی دشت مور از سد کوثر گچساران بازدید کردند. 
استاندار کهگیلویه در این بازدید بازنگری و شروع عملیات اجرایی این طرح را با هدف تامین آب اراضی کشاورزی عنوان کرد. 
وی تصریح کرد: آبرسانی به یک هزار و 200 هکتار از اراضی دشت مور گچساران از مطالبات مردم این منطقه است که در دو دولت ماقبل دولت سیزدهم کلنگ زنی انجام و پروژه با پیشرفت کم تعطیل و رها شده بود که از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان خواستیم مجددا این طرح را مورد مطالعه قرار دهد.
استاندار اظهار داشت: امروز با حضور وزیر کشور پروژه ای که رها شده بود مجددا در مدار اجرا قرار گرفت و احیاء خواهد شد.
وی عنوان کرد: پروژه در حال حاضر 115 میلیارد تومان از اعتبارات ملی، اعتبارات سفر رئیس جمهور و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت که در اختیار نمایندگان مجلس است پول دارد و همچنین برای اختصاص 50 میلیارد تومان دیگر از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نیازمند رایزنی با وزارت نفت هستیم.
احمدزاده افزود: انتظار است که نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی50 میلیارد و دولت آینده نیز 50 میلیارد تومان دیگر برای تامین پروژه دشت مور گچساران اختصاص دهند تا به نتیجه برسد.
وی با اشاره به اینکه دشت مور گچساران مانند کارخانه قند و کارخانه صنایع تبدیلی شهدناب در دولت سیزدهم مجددا فعال شد، گفت: علاوه بر پروژه های اقتصادی پروژه ها و طرح هایی از دولت های گذشته تعطیل و به فراموشی سپرده شده بودند که در دولت سیزدهم بالغ 64 پروژه اقتصادی و عمرانی رها شده مجددا فعال شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای احمد زاده چرا داری شعار الکی میدی انصاف هم خوب چیزیه یعنی دولت قبلی هیچ کاری نکردن فقط دولت خودت واون نماینده قلبی که تمام پروژها رو راکت کرد کار کردید
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1