تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۴۷۷۱۲۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

سخنگوی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد: مجریان انتخابات ترکیب اعضای صندوق اخذ رأی را اصلاح کنند / به‌بهانه بسته‌بودن سایت می‌خواهند ترکیب یکدست صندوق‌ها را حفظ کنند / تا دیر نشده جبران کنید

۲
۳
سخنگوی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد: مجریان انتخابات ترکیب اعضای صندوق اخذ رأی را اصلاح کنند / به‌بهانه بسته‌بودن سایت می‌خواهند ترکیب یکدست صندوق‌ها را حفظ کنند /  تا دیر نشده جبران کنید
کبنا ؛سخنگوی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اصلاح اعضای شعب اخذ رأی نه‌تنها مقدور  بلکه قانونی و مشارکت آفرین و حقوق حقه استحقاقی و حق‌الناس است  و فرصت کافی برای رفع این دغدغه مهم نیز وجود دارد، لذا به مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات توصیه و هشدار می‌دهیم، امید آفرینی و تدبیر و آینده‌نگری را سرلوحه کار خود قرار دهند و تا دیر نشده جبران نمایند.
دارا کریمی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون که گفتمان عدالت‌محور، حق‌طلبانه و ایران برای همه‌ی دکتر پزشکیان نامزد اصلاح‌طلبان در حال اعتمادسازی و آشتی مردم با صندوق رأی موردتوجه قرار گرفته است، هر گونه اقدامی که شائبه طرف‌داری از نامزدهای انتخاباتی را توسط مجریان انتخابات ایجاد کند، خلاف قانون و راهبردهای ۴ گانه مشارکت و رقابت، سلامت و امنیت ماست. 
وی در ادامه افزود: برای مردم به ستوه آمده از ناکارآمدی‌ها و ابر چالش‌های حل نشده، احساس تبعیض به‌مراتب از خود تبعیض خطرناک‌تر است و باید دیوار بی‌اعتمادی، توهم و انسداد سیاسی از میان برداشته شود.
کریمی‌نژاد فرماندار اسبق کهگیلویه گفت؛ سوگمندانه در سال‌های گذشته، به علل متفاوت از جمله استفاده اقلیت «خالص ساز» از کاهش مشارکت، تأثیر همه نهادهای برآمده از انتخابات کاهش‌یافته است و هم اینک نشانه‌هایی در سطح  مجریان انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد دیده می‌شود که بر خلاف قوانین موجود انتخابات و مغایر راهبردهای ۴ گانه فوق است.

 وی اضافه کرد: عملکرد  مجریان اعم از اظهارات  و چینش اعضای هیئت‌های اجرایی و اعضای شعب بوده  که قطعاً در راستای سلامت انتخابات نیست و همچنین برخلاف بخشنامه سرپرست محترم ریاست‌جمهوری مبنی بر عدم تغییر مدیران، دو هفته مانده به انتخابات، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به‌راحتی عوض می‌شود یا اظهار می‌دارند هیئت‌های اجرایی غیرقابل‌تغییرند.
 او ادامه داد: در خصوص تغییر اعضاء شعب به بهانه بسته‌شدن سایت و... تلاش می‌کنند ترکیب یکدست حفظ شود. درصورتی‌که معمولاً در انتخابات در روز رأی‌گیری هم اعضای شعب و حتی کاربران رایانه قابل‌تغییرند.
 وی در پایان تصریح کرد: بنابراین اصلاح اعضای شعب اخذ رأی نه‌تنها مقدور  بلکه قانونی و مشارکت آفرین و حقوق حقه استحقاقی و حق‌الناس است  و فرصت کافی برای رفع این دغدغه مهم نیز وجود دارد، لذا به مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات توصیه و هشدار می‌دهیم، امید آفرینی و تدبیر و آینده‌نگری را سرلوحه کار خود قرار دهند و تا دیر نشده جبران نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کو سی او انگوشترلش
شهروند بویراحمد
United States
درود بر دکتر کریمی نژاد. انشاءالله که در آینده نزدیک در مناصب کشوری مانند وزارت قرار بگیرید.
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1