تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۷۷۱۰۴

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه‌و‌بویراحمد در دانشگاه تهران برگزار می شود

۰
جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کهگیلویه‌و‌بویراحمد در دانشگاه تهران برگزار می شود
کبنا ؛
نایب‌رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری بیست‌و‌ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز این استان در روز سوم تیر در تهران خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، سید‌‌ ریحان ناجی‌مقدم گفت: بیست‌و‌ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه وبویراحمد، روز سوم تیر 1403 با شعار «خیرین مدرسه‌ساز، پیشران ایران قوی» با حضور خیرین مدرسه‌ساز، مسئولان کشوری و استانی در کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز، رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقای فضاهای آموزشی هستند که اقدامات و فعالیت‌های خوبی در سطح کشور و استان در عرصه تعلیم‌ و تربیت انجام داده‌اند، عنوان کرد: در بیست‌و‌پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در آبان‌ سال گذشته مبلغ 100میلیارد تومان تعهد خیرین بود که همه تخصیص پیدا کرد.
ناجی‌مقدم اظهار کرد: خیرین تاکنون بیش از 1000 کلاس درس در استان کهگیلویه‌وبویراحمد ساخته‌اند و هم‌اکنون 50 مدرسه خیّرساز در استان در حال ساخت است.
نایب‌رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد افزود: این جشنواره، فرصتی برای مشارکت خیرین به منظور رفع مشکلات فضاهای آموزشی در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با محوریت شهر یاسوج و دانشگاه فرهنگیان است که از همین‌ جا از همه خیرین در اقصی نقاط کشور و خیرین هم‌استانی و هم‌استانی‌های ساکن در تهران دعوت می‌‌کنیم زینت‌بخش این جشنواره در تالار علامه امینی دانشگاه تهران باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1