تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۷۷۰۶۵
با صدور پیامی:

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی یاسوج ۱ مردم و دانشگاهیان را به حضور حداکثری در انتخابات ۸ تیر دعوت کرد

۱
۱
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی یاسوج ۱ مردم و دانشگاهیان را به حضور حداکثری در انتخابات ۸ تیر  دعوت کرد
کبنا ؛به گزارش "کِـبنا" از یاسوج دکتر سیدرضا گنجی پور ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی یاسوج (۱) مردم و دانشگاهیان را به حضور حداکثری در انتخابات ۸ تیر دعوت کرد
متن پیام ایشان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوى وَ لاتَعاوَنُوا عَلَى الْإثْمِ وَالْعُدْوانِ وَاتَّقُوا اللهَ إنَّ اللهَ شَدیدُ الْعِقابِ
و در انجام نیکى‌ها و دورى از ناپاکى‌ها یکدیگر را یارى دهید و هرگز در گناه و ستم، به هم یارى نرسانید و از خداوند پروا کنید که همانا سخت­‌کیفر است.
ناگفته پیداست از آن­جا که حضور در انتخابات به معنای تقویت نظام برخاسته از خون هزاران شهید است، لذا تعاون بر تقوا و بِرّ است و حضور نیافتن در انتخابات، به معنای پاسخ دادن به خواست دشمنان نظام جمهوری اسلامی و مصداق تعاون بر اثم و هم­سوشدن با دشمنان می باشد.
قطعاً کسانیکه دل در گرو نظام جمهوری اسلامی دارند و متعبد به قرآن­ند، حاضر نمی­‌شوند از حضور در انتخابات کوتاهی کنند تا دشمن شاد بشویم.
انتخابات پیشرو یکی از گامهای مردم‌سالاری جهت تثبیت منافع نظام و مردم است و سند محکمی برای نقش پررنگ مردم در جریان حکمرانی است.
تجربه سیاسی ایران پس از انقلاب نشان میدهد، هر جا که فشار‌های بین‌المللی و تلاش‌های معاندین نظام برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت بیشتر شده، جامعه با درایت سیاسی خود در انتخابات مشارکت پرشورتری داشته است. 
مردم بزرگوار استان ولایتمدار و شهید پرور کهگیلویه وبویراحمد، دانشجویان متفکر، متعهد و مبتکر استان شماها که همیشه در سخت ترین شرایط هجمه حاکم بر گُـردهٔ نظام خط مقدم صیانت از آرمانهای انقلاب، اسلام و خون مطهرشهدابوده و هستید، و بعنوان استان برتر در زمینه حضور و مشارکت عمومی در این میادین به دنیا ثابت شده اید حال که یکی از محبوبترین، مردمی ترین، جهادی ترین رئیس جمهوری مان در کنار خادمان همراهش را در حین خدمت به اسفناک ترین وضعیت از دست دادیم، و در بدرقه شان غوغایی مثال زدنی برپاکردید بیائید همه باهم در تکمیل این پازل ناتمام، درنهایت وابستگی و عزم راسخ ملی با حضور پرشور در این آزمون پرتلاطم در کانونِ دشمنان تادندان مسلح بدخواهمان امیدشان را مایوس تر از همیشه سربه زیر کنیم و برگ زرین دیگری به افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی بیفزائیم.
وعده همه ما: روز ۸ تیرماه ۱۴۰۳ پای صندوقهای رای، حضور حداکثری + انتخاب اصلح می باشد.

والعاقبه للمتقین
سید رضا گنجی پور
ریاست دانشگاه علمی کاربردی یک یاسوج ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳

٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار : اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرزندان ما فارغ‌التحصیل دانشگاه علمی کاربردی در شهرستان کهگیلویه دهدشت همه بیکارند حالا حرف اصلح وجود ندارد 45سال گذشته این کاندیدها امتحان پس دادن جواب نداد و نمی دهد امتحان کنید
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1