تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۳۱
کد مطلب : ۴۷۶۵۰۸
سخنگوی شورای شهرستان مارگون:

آیت‌الله رئیسی آرامش را از چشمانش گرفت تا وجدانش در آرامش باشد / شهید آل هاشم باید الگویی برای جامعه روحانیت باشد

۱۰
۲
آیت‌الله رئیسی آرامش را از چشمانش گرفت تا وجدانش در آرامش باشد / شهید آل هاشم باید الگویی برای جامعه روحانیت باشد
کبنا ؛مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرستان مارگون روستای بی‌بی خاتونین برگزار شد.
به گزارش کبنا، فرشاد بهشتی سخنگوی شورای شهرستان مارگون در این مراسم با اشاره به اینکه کسانی عاشق خدمت به مردم هستند حیف است جز در راه خدمت جان دهند.
وی در ادامه با اشاره به شهادت خادمان ملت ابتدا صحبت‌های خود را با اشاره به قهرمانان گمنام ارتش شروع کرد و افزود: ‌امروز در مراسم بزرگداشت شخصیت‌هایی در جوار حرم مطهر امامزادگان بی‌بی خاتونین جمع شده‌ایم که هر کدام در نوع خود و در زمینه‌ای منحصر به فرد بوده‌اند ابتدا باید از گمنامان شجاع، وفادار و قهرمان ارتش گفت که در تمامی میادین رزم برای دفاع از آب و خاک این کشور و منافع ملی ما بدون کمترین توقعی و تبلیغاتی، ایثار‌ها داشته‌اند.
وی در ادامه به شهید آل هاشم اشاره کرد و گفت: امروز در غم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه این شهر، شهید آل هاشم حضور داریم روحانیتی که آبروی جامعه روحانیت است روحانیتی که به وقت در کنار مردم منتقد اشتباهات مسئولین بود و در وقت دیگر به عنوان یک حامی از عملکرد‌های مثبت نظام دفاع می‌کرد یعنی هم حامل قدرت بود هم ناقد قدرت بود در تفرقه افکنی بیگانگان بار‌ها مقتدارانه به عنوان یک مسئولی که در نزد مردم محبوبیت خاصی بود پاسخ یاوه گویی‌های بیگانگان از جمله بزرگان جمهوری آذربایجان را می‌داد.
مرحوم آل هاشم الگوی خوبی برای جامعه روحانیت بود و نشان داد هم می‌توان محبوب مردم بود هم محبوب نظام هم پیش خدا محبوب بود و هم با شهادت در راه خدمت عاقبت به خیر بود.
فرشاد بهشتی در بخش دیگری از صحبت‌های خویش به شهادت قهرمان گمنام دیگر سر تیم حفاظتی رئیسی اشاره کرد و گفت: در غم فقدان سردار موسوی سر تیم حفاظت تیم رئیس جمهور گرد هم آمده‌ایم که به معنای واقعی در دوران خدمتش گمنام بود و امروز پر نام و نشان سرتیم حفاظتی که به قول پدر و مادرش انقد خود را وامدار پدر و مادر می‌داند و در لحظه خداحافظی قبل از اخرین سفر، بر پای پدر و مادرش بوسه می‌زند و خوش به سعادت کسی که تا این اندازه بزرگ است و چقد نزد خداوند محبوب بود که به پشتوانه دعای خیر پدر و مادر و محبوبیت در نزد خانواده، با نیک نامی به عرش رسید و جاودانه گشت‌.
در ادامه سخنگوی شورای شهرستان مارگون به شهادت دیپلمات متدین وزارت خارجه اشاره کرد و گفت: در غم فقدان‌امیر عبدالهیان وزیر امورخارجه قرار داریم که در سخت‌ترین شرایط ممکن که تحریم‌ها در بالاترین حد ممکن بودند مسئولیت وزارت خارجه را به عهده گرفت و با اقتدار از همان روز اول توسعه سیاست همسایگی را اولویت قرار دادند و برای دفاع از تمایت ارضی و استقال و غرور ملی به جهت حمله به کُنسولگَری ایران در سوریه، این بار روی موشک‌ها ننوشتن مرگ بر اسراییل.. بلکه ۴۰۰ موشک به سمت اسراییل شلیک شد.
در ادامه‌ایشان با اشاره به استاندار انقلابی افزود: در غم فقدان استاندار جوان و انقلابی آذربایجان قرار داریم که به معنای واقعی جوان حزب الهی مد نظر رهبری بود نه مانند عده‌ای تنها سن و سالش جوان باشد اما از مدیریت انقلابی فرسنگ‌ها دور باشد.
فرشاد بهشتی در ادامه به شهادت خادم ملت و خادم‌ارضا اشاره کرد و گفت: و اما شهادت خادم ملت، خادم الرضا، شخصیت اخلاق مدار، صبور و مردمی، شهید راه خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شخصیتی که تمام تلاش را به کار می‌گرفت تا هر انچه باشد که به مردم گفته بود
شخصیتی که برای اینکه درصدی از‌امید مردم نسبت به نظام و آینده کاهش پیدا نکند هیچ گاه حاضر نشد از شرایط گلایه کند
دولت سیزدهم میراث دار اشتباهات ۴۳ سال جریانات چپ و راست بود اما چون وعده داده بود به گذشته بازنگردد و تلاش می‌کرد کمتر به این موضوع اشاره کند و از اشتباهات فراوان چپ و راست در گذشته گلایه کند.
شهید رئیسی بیخیال خواب و استراحت شده بود جسمش به بدترین شکل ممکن زیر فشار کار و بی‌خوابی بود تا فشار روی مردم و نظام در این شرایط سخت به حداقل برسد و وجدانش در آرامش باشد.
شهید آیت الله رئیسی باید در حین خدمت و در راه خدمت جان می‌داد تا در ذهن‌ها ماندگار شود. 
شهید رئیسی انقد مظلوم رود که حتی مسئولان دولتش و رسانه‌های دولت‌ایشان هیچ گاه نتوانستند به درستی دستاورد‌ها،‌ی این دولت را انتشار دهند و از مظلومیت‌ایشان دفاع کنند.
در پایان بهشتی با اشاره به حقوق شهدای خدمت بر گردن مسئولین افزود: خوش به حال شما‌ها شهدای خدمت که در این بازار داغ بی‌اخلاقی، قدرت طلبی و ظاهرسازی عاقبت بخیر شدید.
به عنوان عضو کوچکی از مردم، از همه مدیران شهرستانی و استانی خواهش می‌کنیم که کمترین حقی که مردم و شهدای خدمت بر گردن شما‌ها دارند این است که حداقل گا‌هاً در میان مردم باشید حرف دل مردم را بشنوید پای کار باشید نه به گونه‌ای باشید که مجموعه دولت رئیسی به روستا‌های محروم مارگون آمده باشند اما برخی از مدیران استانی ما هنوز یک مرتبه در شهر مارگون حضور پیدا نکردند چه برسد به روستا‌های محروم این شهرستان!! و بعد جالب است همین مدیران ناکارامد روی وضعیت واتساپ و اینستاگرامشان عکس شهدای خدمت را گذاشتند و تظاهر به مردمی بودن و در کنار مردم بودن می‌کنند.








 
نام شما

آدرس ايميل شما

حقانی
United States
احسنت بر مهندس انقلابی خدای لذت برذم
حقانی
United States
احسنت بر مهندس انقلابی خدای لذت برذم
رسولی
Iran, Islamic Republic of
لذت میبریم در چنین روستاهایی ک یادواره ای از بزرگان کشور ب صورت خودجوش برگزار میشه، احسنت👏👏
United States
موفق باشی خورزو 🌷
قربانی
Iran, Islamic Republic of
خداراشکر از وجود چنین جوانان انقلابی
خانم شجاعی
United States
باارزوی موفقیت خورزو عزیز
غیر بومی
United States
خیلی جاهاش قشنگ گفته
غیر بومی
United States
خیلی جاهاش قشنگ گفته
توت نده
Iran, Islamic Republic of
آقای بهشتی،با این حرفای قشنگ خودتو پاک نمیکنی،تو و دوستات اول که اصلاح طلب محض بوری اما طرفدار روشنفکر،الان خودتو به اصولگرا و دولت شهید نچسپون
غریبه
United States
سلام خدمت برادر بهشتی، تو هم مثل روشنفکرت به زودی بایگانی میشی و حرف قشنگ قشنگ دیگه جواب نمیده
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1