تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۴۷۶۱۷۳
یادداشت ویژه کبنانیوز؛

شهید رئیسی و کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
شهید رئیسی و کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش  در سفر کاری به استان آذربایجان یک حادثه تلخ و حزن‌انگیز برای همه مردم ایران عزیز است.
نوع و شکل حادثه عمق این اندوه را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد و مردم کشور یقیناً خدمات و مردمی‌بودن رئیس‌جمهور شهیدشان را از یاد نخواهند برد. به‌ویژه مردم قدرشناس و شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد که تصاویر دست به دعا شدن این مردم در شب گذشته در کوچه‌های شهرهای استان در سطح وسیعی به اشتراک گذاشته شد تا ارادتشان را به خادمین خود به بهترین شکل به نمایش گذاشته باشند.
حضرت آیت‌الله رئیسی علاوه بر مدیریت کلان و سیاست‌های کلی دولت متبوعش در طول دوره ریاست‌جمهوری سه‌ساله خود دو بار به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد. سفر اول وی یکی از اولین سفرهای استانی رئیس‌جمهور بود که با استقبال باشکوه مردم مواجه شد. سفر دوم نیز در تابستان سال گذشته برگزار شد و استقبال تاریخی مردم یاسوج از ایشان سبب اعلام رضایت مقام معظم رهبری نیز شد. ارتباط با مردم و توجه به مطالبات مردمی از اولویت‌های این سفرها بود و تذکر ماندگار رئیس‌جمهور به راننده‌شان به جهت عدم توجه و توقف در کنار مردمی که در طول مسیر بودند نیز در سفر وی به استان و بازدید از سد تنگ سرخ اتفاق افتاد.

سید ابراهیم رئیسی

این سفرها، سفر معمولی نبودند و با خود خیروبرکت زیادی در بخش‌های مختلف برای مردم به همراه داشتند. افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح مهم از جمله نتایج این سفرها بودند. افتتاح و آغاز سد بزرگ چم شیر، جاده پاتاوه - دهدشت و کارخانه قند یاسوج، پتروشیمی گچساران، میدان گازی مختار بویراحمد، سد سقاوه، سد کوهبرد، سد سرپری و... بعد از چندین سال از جمله آثار این سفرها بود. نکته جالب آن که کلید بازیابی و احیا کارخانه قند در زمان سفر شخص ایشان در مقام رئیس قوه قضائیه به استان زده شد و بعد با استقرار دولت مردمی سیزدهم این کار به‌صورت جهادی و بااراده و پیگیری نیروهای هم استانی در سریع‌ترین زمان ممکن به سرانجام رسید.
توجه به نیروهای جوان و انقلابی استان چه در سطح ملی و چه در سطح مدیریت‌های استانی از دیگر خدمات ماندگار رئیس‌جمهور شهید به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
یقیناً فقدان این مردم بزرگ که خاطره شهید ماندگار انقلاب شهید رجایی را در اذهان زنده کرد مصیبت بزرگ و سنگینی برای همه ملت ایران است که همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند ان‌شاءالله باتدبیر معظم له و سایر کارگزاران نظام کوچک‌ترین خللی در ادامه امورات کشور پیش نخواهد آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد هنوز باور شهادت ایشان برای من سخت است با رفتنت جیگرمان را آتش زدی سیدجانم
Iran, Islamic Republic of
یکی از دستورات که دادند احیایی کارخانه آرد و نشاسته بود
که متاسفانه مسئولین هنوز ک هنوز از دستور رئیس جمهور اجرایی نکردند.

فقط مدیر کارخانه دارد نیرو از طایفه خاصی جذب میکند
انقلاب
Iran, Islamic Republic of
روحت شاد و یادت گرامی سید بزرگوار
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1