تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۴۷۳۶۰۲
مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه:

در بازی قبلی، برای کرایه اتوبوس 25 میلیون تومان هزینه کردیم / زمین بازی خاکی است و چمن ندارد / مسئولان پای کار بیایند و کمک کنند / «اتحاد کهگیلویه» آیندۀ کهگیلویه است

۰
کبنا ؛
محمدرضا جلیل فر مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه گفت: اتحاد کهگیلویه در گمنامی تبدیل به سفیری شده که کهگیلویه را به تمام کشور معرفی می کند، تیمی است که در تمام کهگیلویه نشاط و شادابی ایجاد کرده، اما با مشکلات عدیده ای روبرو و طالب حمایت سازمان ها و نهادهای دولتی است.
به گزارش کبنا نیوز، توسعه ورزش در مناطق محروم باید مبتنی بر آمایش سرزمینی باشد به نحوی که در کنار توزیع عادلانه خدمات، توسعه قهرمانی و همگانی ورزش شکل گیرد، با اینکه شهرستان های کهگیلویه قهرمان خیز است و طرفداران ورزشی زیادی در این منطقه وجود دارد، اما زیرساخت های ورزشی بسیار ضعیف هستند، و تنها چمن ورزشی باشگاه اتحاد کهگیلویه فاقد استانداردهای لازم و شبیه به زمین خاکی است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه در این خصوص گفت: شهرستان های کهگیلویه به شدت به ورزش فوتبال علاقه دارند، و پیشرفت خوبی هم دارند، اما این مردم امکانات ندارند، کار فرهنگی چه چیزی است؟ همین که جوانان ما بجای اینکه سراغ آسیب های اجتماعی بروند، بیایند ورزش کنند تا خود و جامعه را سالم نگه دارند، اما کم توجهی باعث خاموش شدن این استعدادها می شود.
جلیل فر بیان کرد: در حال حاضر تیم اتحاد کهگیلویه از مرحله اول عبور کرده و در مرحله دوم لیگ سوم کشوری قرار دارد، تیم ما قوی هست و اکثر بازیکنان بومی هستند.
جلیل فر افزود: خیلی از تیم های فوتبال در سطح استان بوده اند که به جز یک یا دو بازیکن بومی نداشتند، در حالی که به دلیل محرومیت هایی که در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، تیم ها باید سعی کنند بازیکنان بومی را رشد دهند تا این بازیکنان به جایی برسند، در حال حاضر 80 درصد تیم اتحاد کهگیلویه بومی هستند، یعنی از 24 بازیکن، 18 نفر بومی هستند، و حتی چند بازیکن غیربومی ما نیز لرزبان ایذه ای هستند و فقط یک بازیکن ما از شیراز است.
وی گفت: آقای دلباز رئیس هیئت فوتبال استان خیلی لطف دارند و آنچه در توان داشته کمک کرده، ولی زیرساخت ها و منابعی که در اختیار داریم خیلی ضعیف است، مثلا زمین ورزشگاه اصلا نور و روشنایی نداشت و به تازگی می خواهند برای آن فکری کنند. زمین حالت خاکی است و چمن ندارد، امکانات خیلی پایین است و چون تنها تیم شهرستان هستیم که در لیگ کشوری حضور داریم می طلبد فرماندار شهرستان و ادارات کمک بیشتری کنند.
وی افزود: در بازی قبلی، برای کرایه اتوبوس 25 میلیون تومان هزینه کردیم. پتروشیمی اخیرا برای بحث غذا کمکی کرد، دستشان درد نکند، ولی این کمک ها خیلی کم است.
الان ما تیم را طوری بسته ایم برای اینکه بتوانیم صعود کنیم، هم آقای می‌داوودی سرمربی خوشنام و معروف و توانمند، بازیکن تیم ملی و بازیکن تیم استقلال بوده اند، و هم بازیکنان ما قوی هستند. در دوره دوم شش جوان از بازیکنان دهدشت را به تیم اضافه کرده ایم و دارند در این تیم و زیر نظر این مربی اسم و رسم دار می شوند و وارد چرخه فوتبال می شوند و حقوقی هم برای ارتزاق زندگی می گیرند.
مالک باشگاه اتحاد کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به اینکه ادارات و سازمان های دولتی تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی وظایفی در قبال افراد جامعه دارند، انتظار هست وقتی زمینه کار فرهنگی و اجتماعی برای شاداب سازی جامعه وجود دارد، پای کار بیایند و کمک کنند. الان متولیان فعالیت های فرهنگی استان ما چه کاری می کنند؟ اما می بینیم که فوتبال مورد علاقه مردم است و حتی پیرزن و پیرمرد هم با دیدن فوتبال شاد می شوند.
وی گفت: اداره مالیات و دارایی، بانک ها می توانند به ما کمک کنند، انتظار می رود همکاری کنند برای اینکه اسپانسر و حمایت کننده داشته باشیم، تیم اگر سرپا باشد و وارد لیگ دو شود، شرایط خیلی متفاوتی ایجاد خواهد شد، و به شاداب سازی جامعه کمک زیادی خواهد کرد.
جلیل فر با اشاره به مشکلات پیش روی باشگاه، بیان کرد: برای هزینه های جاری تیم مشکل داریم، بحث زمین ورزشی است که باید به آن رسیدگی شود، و همچنین برای سفرهای برون استانی جهت ایاب و ذهاب کمک کنند، چون هزینه ها خیلی بالا رفته است.
وی گفت: آقای دکتر کاظمی مدیرعامل تیم هستند، آقای دلباز قائم مقام مدیرعامل و مشاور ایشان، آقای حامد آذر سرپرست تیم هستند، هر جایی که می رویم خیلی از تیم استقبال می شود، و حضور آقای میداوودی به عنوان سرمربی خیلی مایه شادی و خوشحالی هر جمعی می شود، ایشان سفیری برای معرفی شهرستان کهگیلویه هستند.
جلیل فر با اشاره به مشکلات مالی و کمبود امکانات تیم گفت: تیم ما 12 بازی گل نخورده بود، متأسفانه در بازی قبلی، جای خواب بازیکنان جای بدی بوده و نتوانستند به خوبی استراحت کنند، و نتوانستند آنگونه که می‌خواستیم نتیجه بازی را کسب کنیم. در سطوح بالاتر فوتبال، یک سری مسائل خیلی اهمیت پیدا می کند و انتظار داریم مسئولان به کمک این تیم بیایند. این تیم آیندۀ کهگیلویه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1