تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۷۱۹۹۰
در جمع خبرنگاران یاسوج مطرح کرد

توضیحات معاون درمان وزارت بهداشت در باره خروج پزشکان و مهاجرت پرستاران از کشور / علت اصلی آن مربوط به بدقولی بیمه‌ها است / اگر بیمه‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند، ما شرمنده پرسنل‌مان نمی‌شویم / 13 هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم / دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد و 190 میلیارد تومان به پرسنلش بدهی دارد

۱
۱
توضیحات معاون درمان وزارت بهداشت در باره خروج پزشکان و مهاجرت پرستاران از کشور / علت اصلی آن مربوط به بدقولی بیمه‌ها است /  اگر بیمه‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند، ما شرمنده پرسنل‌مان نمی‌شویم / 13 هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم / دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد و 190 میلیارد تومان به پرسنلش بدهی دارد
کبنا ؛سعید کریمی، معاون درمان وزیر بهداشت و درمان در جمع خبرنگاران یاسوج در پاسخ به سئوالی در خصوص مهاجرت پرستاران و خروج پزشکان از کشور توضیح داد و گفت: علت اصلی آن مربوط به بدقولی بیمه‌ها بر می‌گردد.
   

وی افزود: 13 هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم. همین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 190 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد و 190 میلیارد تومان به پرسنل بدهی دارد. اگر بیمه‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند. ما شرمنده پرسنل‌مان نمی‌شویم. تنها خواهش من این است که بیمه‌ها به وظایف‌شان عمل کنند.
وی افزود: ۹۰ درصد درآمد بیمارستان‌های دولتی در بخش بستری و ۷۰ درصد در درمان سرپایی از طریق بیمه هاست و بیمارستان‌های دولتی درآمد جداگانه‌ای ندارند.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: وقتی که بیمارستان‌های دولتی به طور شبانه روزی خدمت ارائه می‌دهند و بیمه‌ها با تأخیر‌های هفت ماهه و هشت ماهه و بعضا با کسورات پول این مراکز را نمی‌دهند.
کریمی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حالی که یک هزار و ۹۰۰میلیارد ریال از بیمه‌ها طلب دارد و به اندازه همین رقم هم به کارکنان خود بدهکار است اگر بیمه‌ها به وظیفه خود عمل کنند و و به قانون مصوب سال ۹۳ (بیمه‌ها ظرف یک ماه ۶۰ درصد و ظرف ۳ ماه تسویه کامل بدهی بیمه ) را اجرایی کنند شرمنده کارکنان نمی‌شویم که بخواهد با این همه تأخیر مطالبات پرداخت بشود.
وی تاکید کرد: از بیمه‌ها می‌خواهیم به وظیفه خود عمل کنند و در این زمینه پیگیری‌های جدی هم انجام شده است.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت خانه تا جایی که امکان دارد از منابعی که سازمان برنامه و بودجه در اختیارش قرار می‌دهد به مراکز درمانی کمک می‌کند و برای نمونه بحث مقیمی و ماندگاری تا پایان برج ۹ پرداخت شده است. وقتی بیمه‌ها بد قولی کنند شاهد این گرفتاری‌ها خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خبر بد برای جاودان سیرت :
در تاریخ 26/11/1401 بعنوان سرپرست دانشگاه منصوب شدید !
حسب مقررات شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله جلسه 161 آن شورا ، سرپرست دانشگاه فقط به مدت 3 ماه مجوز قانونی دارد و در صورت معرفی سرپرست از سوی وزیر به شورای عالی برای انتخاب رئیس دانشگاه ، می توان مدت سرپرستی را تا 3 ماه دیگر تمدید کرد .
اما جناب جاودان سیرت حدود یک سال است که در جایگاه سرپرستی معطل مانده !!
مطابق قوانین و مقررات جاری ، تکیه بر مناصب مدیریتی بیش از مدت مزبور ، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی محسوب خواهد شد ومجازات قانونی دارد !!!
این موضوع در نامه مورخ 20/8/1402 دیوان محاسبات استان نیز مورد تأکید قرار گرفته است !!
از سازمان بازرسی انتظار ورود به موضوع وپیشگیری از تضییع بیت المال را داریم . یا علی
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1