تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۷۱۴۲۲
یادداشت؛

جلسات خودجوش مردمی برای درخواست از تاجگردون

۷
۷
جلسات خودجوش مردمی برای درخواست از تاجگردون
کبنا ؛
این روز‌ها سوپر مارکت‌های سر کوچه بیش از دولت‌ها از زندگی مشتریان خود خبر دارند.
۲۰ درصد جمعیت جهان روز خود را با کمتر از یک دلار می‌گذرانند.
ثلث جمعیت جهان در حال جنگ هستند.
گرمای زمین سالانه ۱۵۰۰۰۰ نفر را می‌کشد.
 ۹۴ درصد اعدام‌های سال ۲۰۰۵ در آمریکا /چین/ عربستان اتفاق افتاده کشور‌های حامی دموکراسی و ثروتمند.
اکنون ۲۷ میلیون برده در جهان متمدن امروزی وجود دارد و.....
این‌ها تنها بخشی از ۵۰ واقعیتی از جهان متمدن امروز است که جسیکا ویلئامز روزنامه‌نگار انگلیسی و تهیه‌کننده تلویزیون بی‌بی سی با تحقیق و آمار عنوان کرده است، او در این کتاب عنوان نموده، هرگاه یکی از این ۵۰ شاخص تغییر محسوس نماید، و هر کس در حوزه نفوذ و مسولیت خود به همین مقدار شاخص واقعی تعریف نمود و توانست در جهت رفع آن‌ها گامی بردارد می‌شود‌امیدوار بود به تغییر، چنانچه در بین هزارن حکام صد‌ها کشور در طول چندین قرن بعضی نام‌ها ماندگارترند مثل کورش کبیر، هیتلر، ناپلئون بنا پارت، گاندی و... .
از فضای بیگانه و تاریخی خارج و به درون مرز‌های کشور ایران که بیاییم و بی‌طرفانه قضاوت کنیم، بوده‌اند در این کشور کسانی چون‌امیر کبیر‌ها که توانسته‌اند شاخص‌های این کشور را تغییر دهند و یا نزدیکتر که بیاییم بوده‌اند همچون استاد بهمن بیگی که هنوز شراره های‌اندیشه‌اش روشنتر می‌شود و جنوب ایران متأثر از تأثیر او بر علم‌آموزی به نسل کپری‌ها با دست خالی و سردار سلیمانی اسوه مقاومت در ایران و جهان... .
دایره را که کوچکتر کنیم به درون استان بیاییم و بزرگانی بیشمار در این سرزمین که برای فهم بهتر نمونه عینی دراستان خودمان و مرز استان‌های فارس و خوزستان آنجا که محل داد و ستد‌های فرهنگی و جغرافیایی ماست را ببینیم، قطعاً همه اذعان خواهند کرد که غلامرضا تاجگردون هر چه گفت: تا آنجا که توانست انجام داد او در سال ۹۲ قبل از نمایندگی به موکلین قول داد جز ردیف اول مجلس باشم که شد / به مجلس رفت و در اولین نطقش گفت: سهم شهرش را از دودناشی از نفت وگاز نهفته در خاک سرزمین آفتاب مطالبه کرد. امروز هر کس با چشم بسته می‌تواند ورود به مرز‌های شهرستان گچساران و باشت را حدس بزند، آن روز با ناهمواری و پیچ و خم‌هایش و امروز با جاده امن و اتوبان‌ها وبزرگ راه‌های متصل به این دو شهر که صد البته منافعش برای تمام کشور و استان است. او آنچه را گفت تلاش کرد و به جرعت می‌توان گفت ده‌ها شاخص اصلی و صد‌ها شاخص نهفته را در این مرز آفتابی جابجا کرد و امروز، نه برای استان، بلکه تبدیل به ‹ عیار› برای جنوب و کشور شده است.
سید ناصر حسینی پور یک جانباز و اسطوره مقاومت استان است که بار‌ها تاجگردون او را در مقام ایثارگری ستوده و هرگز از طرف وی علیرغم وسعت فضای انتقاد و انتقام ( البته گناه و گفتار دیگران را نمی‌توان به پای تاجگردون نوشت)چیزی نگفت و سکوت کرد و حتی درخواست کمک و مشاوره جهت بهبود شرایط را نمود که فقط خودش و سید ناصر می‌دانند و بس... 
تاجگردون و خدماتش نیاز به گفتن ندارد و خیلی‌ها اعتقاد دارند اگر او در تهران هم بماند و قدمی در مسیر تبلیغات بر ندارد سبدش پر و پیمانتر از سنوات گذشته و محبوبیتش دو چندان شده است، دیدیم که عده‌ای پس از رایزنی و تماس‌ها و توقعات بعضا خود را به گوشه مجلس ختم و شادی می‌رساندند و تریبون را بدست می‌گرفتند تا خودی نشان دهند اما جلسات متعدد خودجوش مردمی برای درخواست از تاجگردون را تنها چکیده چند بیت شیخ بهایی برای همه نمایان ساخت.
روزی که برفتند حریفان پی هر کار
جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه
یعنی که تو را می‌طلبند خانه به خانه
و ستاره‌ای درخشان نه تنها برای این دو شهر بلکه استان و جنوب تبدیل شده که البته رد مظلومانه اعتبار نامه او بر اعتبارش افزود و او هم که مرد میدان است در آخرین نطقش همه را بخشید. و او اطاعت کرد از فرمان خدای خود که در آیه ۴۰ سوره شوری فرمود: 
وَ جَزآءُ سَیِّئَة سَیِّئَةٌ مَثلُ‌ها فَمَنْ عَفى وَ اَصْلَحَ فَاَجْرُهُ عَلَى اللّهِ
(كیفر بدى مجازاتى همانند آن است و هر كس عفو و اصلاح كند اجر و پاداش او با خدا است )
حال بنگرید و در دایره انتخاب خود در سایر حوزه‌های انتخاباتی در استان و کشور، نگاهی به عملکرد دوره مسولیت هر فرد، هر کدام شاخص یا شاخص‌هایی را دگرگون کرده‌اند که کاملاً محسوس و برای عام قابل پذیرش باشد قطعاً در شعاع انتخاب می‌توان قرارگیرد و انتخابمان خوب خواهد بود. به‌امید روزی که ۵۰ واقعیت جهان از دیدگاه جیسیکا ویلئامز تغییر قابل لمس نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایموجی خنده به تعداد بی نهایت
Iran, Islamic Republic of
اعلام عمومی شد همه میدانند نه فقط خودشو سید ناصر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تا ابد در قلب مردم گچساران جای داره و زاکانی و دارو دسته هاشون تا ابد منفور مردم گچساران هستند
محمد مهدی حمله ور کشکولی
Germany
تاجگردون بزرگ مرد دوران، مردی که ثبتش با سندش برابر است، مردی قانون مند با علم وسواد، دنیا دیده مردمی، مردی که حتی اشخاصی که از ناراحتی جسمی وروحی وروانی ومنگولیسمهایه شهر وروستاهایه دوگنبدان او را دوست دارند، سوال این است :چرا، او را دوست دارند، او افتخار است برایه ما وستودنیست، چرا :چون جسور است دلسوز مردمش چه ترک وچه لر، وهمواره ایل بزرگ قشقائی یار وپشتیبان این بزرگ مرد بوده وهست، ارزویه من وایل بزرگم همواره پیروزی وسلامت وبهروزی برایه غلامرضا تاجگردون عزیز میباشد، خداوند همواره یار وپشتیبانت باشد، و دشمنانت خار وزبون و سرافکنده، والحق که خداوند جای حق نشته،. ودر آخر من نوعی ساکن شیراز هستم ولی به شما افتخار میکنم، چون رگ وریشه ام گچسارانی است.
United Arab Emirates
از افراد نباید بت ساخت.تاجگردون صرفا مرد استفاده از فرصت ها است. دوره اصلاح طالبان،اصلاح طلب و دوره زوال اصلاحات گریزان و فراری از این جریان.کاش ثبات رای داشت .
Iran, Islamic Republic of
چوخورشید برآید
ستاره را عمر سراید
مردم به ستاره و ستاره ها دلگرم نخواهند شد
خورشیدی می خواهند که هم گرما ببخشد هم روشنایی
هم زمین ها را آباد کند
هم دانه عدالت بکارد و هم نهال تبعیض برکند
خورشیدی که پاکدست باشد.
تمام
خنجرجلیل گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکترحاج غلامرضاتاجگردون معیارغیرت لرراارتقابخشیدوبرسکوی طلایی ایستادانسانی که مغتنم است میتواندخدمت بی منت ارایه دهدسایه ات مستدام پهلوان
نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

نزاع ایران اسرائیل؛ جنگ جهانی سوم از قبل آغاز شده است؟

حرکت تروریستی اسرائیل در حالی رقم خورد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روزچهارشنبه ...
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
فایل های مرتبط
1