تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۴۷۱۳۹۰
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:

عملکرد غیرقابل قبول بانک های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری

۱
۰
عملکرد غیرقابل قبول بانک های کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری
کبنا ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات تسریع به عمل آورند.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: ۱۱ هزار نفر در نوبت دریافت وام ازدواج بودند که از این تعداد بیش از هفت هزار نفر وام ازدواج دریافت کردند و بالغ بر چهار هزار نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: میزان پرداختی تسهیلات ازدواج توسط بانک‌ها تا پایان آذرماه سال جاری ۶۳ درصد است که عملکرد بانک‌ها در این زمینه قابل قبول نیست.
وی با اشاره به اینکه جایگاه استان در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج بیست و هفتم کشور است، گفت: بانک‌ها در زمینه پرداخت وام ازدواج تا پایان سال همکاری و مشارکت کنند و پرداخت وام ازدواج را تسریع دهند.
عسکری عنوان کرد: سن ازدواج در استان بالا رفته است، لذا بانک‌ها در پرداخت تسهیلات وقایع حیاتی از جمله ازدواج موانع را حل و فصل کنند.
معاون استاندار بیان کرد: استان در بسیاری از زمینه‌ها نیازمند مساعدت است و از شبکه بانکی انتظار می‌رود پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، اشتغال، مسکن و سایر موارد را با حساسیت انجام دهند.
عسکری عنوان کرد: پرداخت تسهیلات فرزندآوری هم قابل قبول نیست و با توجه به وضعیت استان می‌طلبد بانک‌ها مشارکت بهتر و بیشتری در دو ماه پایانی سال داشته باشند.
وی همچنین با بیان اینکه اقتصاد استان ضعیف است، گفت: اگر بنگاه‌های اقتصادی در استان به خوبی اداره شوند شاهد رشد در اقتصاد استان خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در جلسه شورای عالی بانک‌ها رئیس جمهور خواستار جمع شدن صف ازدواج تا پایان شهریور بود اما در استان بخش اعظمی از افراد همچنان در صف دریافت وام ازدواج هستند.
عین الله دهقان خاطرنشان کرد از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه پرداختی وام ازدواج ۶۳ درصد است این در حالی که عملکرد سیستم بانکی در مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد بوده که ۱۰ درصد کاهش پرداختی تسهیلات ازدواج بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
بانکهای کهگیلویه بویژه صادرات وقوامین دولت را مقصر وام خرد ندادن می دانند البته برا خودشان وقوم وخویش کارمنداش هر لحظه اماده اند
پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1