تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۷۱۱۹۴
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

بزرگواری: تاکنون هیچ بیانیه و موضع رسمی پیرامون صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس نداشتم/ مردم به شایعات توجه نکنند

۰
بزرگواری: تاکنون هیچ بیانیه و موضع رسمی پیرامون صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس نداشتم/ مردم به شایعات توجه نکنند
کبنا ؛فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه بزرگ گفت: بنده تاکنون در زمینه ردصلاحیت‌ها و مواضع رسمی انتخاباتی‌ام در هیچ جایی صحبت نکردم و انتشار بیانیه اخیر منتسب به ستاد مردمی اینجانب، هیچ ارتباطی با مواضع رسمی بنده ندارد و آن را تأیید نمی‌کنم.
سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با کبنا نیوز، در پاسخ به سؤالی پیرامون مطرح شدن مواضع و دیدگاه‌های انتخاباتی او از کانال‌ها و پیج‌های اینستاگرامی به ویژه انتشار بیانیه‌ای در خصوص ردصلاحیت رقبا، اظهار کرد: بنده تاکنون در زمینه ردصلاحیت‌ها و مواضع رسمی انتخاباتی‌ام در هیچ جایی صحبت نکردم و انتشار بیانیه اخیر منتسب به ستاد مردمی اینجانب، هیچ ارتباطی با مواضع رسمی بنده ندارد و آن را تأیید نمی‌کنم.
نامزد انتخابات دوره دوازدهم حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام افزود: هنوز تبلیغات انتخاباتی شروع نشده و بر همین اساس، ستاد اینجانب هنوز شروع به فعالیت نکرده که بخواهد بیانیه صادر کند بنابراین انتشار هر گونه مطلب، بیانیه یا هر موضع انتخاباتی از طریق پیج‌های اینستاگرامی، سایت‌های غیرمعتبر و فضای مجازی ارتباطی با بنده ندارد.
حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان اینکه رعایت اخلاق، احترام به نظر شورای نگهبان و جایگاه و پایگاه مردمی همه نامزد‌ها و دوری از التهابات و حواشی در شرایط کنونی ضروری است، تصریح کرد: خطاب به مردم عزیز استان به ویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ عرض می‌کنم که اخبار، اطلاعات، بیانیه‌ها و هرگونه موضع انتخاباتی بنده از طریق وب‌سایت رسمی به آدرس bozorgvari۱۲.ir به اطلاع مردم شریف و نجیب ایران رسانده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در روز‌های آتی به طور رسمی از این سایت خبری، رونمایی می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر اخبار و بیانیه‌ها، برنامه‌ها، دیدگاه و چشم‌انداز پیش‌رو در عهدی که با مردم بستم از همین طریق اطلاع‌رسانی خواهد شد و در زمان مناسب نیز با حضور در بین خبرنگاران و رسانه‌های رسمی، پاسخگوی سؤالات و مطالبات آن‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی خواهم بود.
نماینده ادوار کهگیلویه بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌هایش از همه هوادارانش خواست تا از موضع‌گیری‌های احساسی و خودسرانه به نام ستاد مردمی، کانون هواداران و هر عنوان دیگری خودداری کنند و مسائل مهم پیرامون جریان مردمی شکل گرفته را از طریق سایت رسمی اعلام شده پیگیری و دنبال کنند و به شایعات توجه نکنند.
وی ضمن قدردانی از الطاف بی‌شائبه مردم و هواداران، از همه مردم خواست تا با رعایت قانون، حفظ وحدت و آرامش در یک فضای سالم و اخلاق‌مدارانه به رقابت بپردازند و هدف اول خود را ترغیب مردم به حضور در پای صندوق رأی و تقویت مشروعیت و مقبولیت نظام قرار دهند.
حجت‌الاسلام بزرگواری یادآور شد: برای همه رقبا و هواداران آن‌ها احترام قائلم و قبل از آنکه به دید رقیب به آن‌ها نگاه کنم، آن‌ها را رفیق و هم استانی می‌دانم و‌امیدوارم انتخابات پیش‌رو با حضور همه نامزد‌ها، پرشورتر از همیشه برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

پشت پرده سکوت احمدی‌نژاد

عضو نهاد ریاست جمهوری دولت دهم می‌گوید: احمدی‌نژاد با این برخورد نسبت به حادثه کرمان ...
عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
1