تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۴
کد مطلب : ۴۷۱۰۳۳
یادداشت؛

نگاهی به موج رسانه‌ای و حضور خلاقانه اندرزیان در انتخابات مجلس

۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نگاهی به موج رسانه‌ای و حضور خلاقانه اندرزیان در انتخابات مجلس
کبنا ؛برخلاف تصور ابتدایی مجتبی اندرزیان جوان پر رزومه‌ای در بخش‌های مختلف است. او در وهله اول یک کارآفرین موفق می‌باشد که بخشی از انرژی و توانایی خود را به حوزه مجموعه تاریخی بلاد شاپور برده است و با سرمایه‌گذاری و ریسک اقتصادی که البته خود وی آنرا نه ریسک که همان سرمایه‌گذاری اجتماعی و تاریخی می‌داند، در این حوزه نشان داده است که دغدغه تاریخ و میراث ارزشمند تاریخی را دارد. امروز گردشگری و بویژه گردشگری تاریخی از پدیده‌های مهم و مورد استقبال در سطح جهانی است که از قبل آن امکان جذب سرمایه و توسعه در سطح بالایی برای هر کشور و منطقه‌ای وجود دارد. مجموعه بلادشاپور یک اثر تاریخی ارزشمند است که متأسفانه در هیچ دوره‌ای مورد توجه مسئولین و نمایندگان قرار نگرفته است و با وجود برخی فشار‌ها و شعار‌ها در سال‌های اخیر برخی‌ها وعده‌هایی در رابطه با این مجموعه دادند اما در عمل هیچ اتفاق جدیدی برای بلادشاپور نیفتاد و آن همه وعده و وعید بودجه‌ای و اعتباری تنها محدود و منحصر به رسانه‌ها بود و بلادشاپور کماکان هیچ متولی جز مردم و جوانانی از جنس اندرزیان ندارد.
کسانی که در حوزه بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد دستی بر آتش دارند نیز با نام «مجتبی اندرزیان» آشنایی دارند جوانی که با عضویت در اتاق بازرگانی استان و بویژه در سفر مقامات و رایزن‌های اقتصادی خارجی به استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از این ظرفیت و علم و شناخت خود از تحولات روز جهانی را نشان داده است و بر زبان ارتباطی با این مهمانان نیز تواناست.
اندرزیان از سابقه تحصیلی و عالی نیز برخوردار است تحصیل در بهترین دانشگاه‌های کشور به همراه یک مدرک معتبر خود گواه همه چیز است. او در طی این مدت در فعالیت‌های انتخاباتی نیز نشان داده است صرفاً یک نامزد و ثبت نام‌کننده جوان و صرف نیست. بلکه وی برای هر موضوع و پیش آمدی طرح و برنامه دارد و آن گونه که خود گفته است بخش بزرگتر و مهمتر برنامه‌هایش برای ایام تبلیغات انتخابات خواهد بود که این برنامه‌ها بیشتر مطالبه گرانه و چالش برانگیز می‌باشند.
مطالبه‌گری و پرسش بر انتخابات اولویت دارد و مربوط و محدود به انتخابات نیز نمی‌باشد شاید اوج این مطالبه‌گری به واسطه ایجاد یک جو سیاسی در ایام انتخابات اتفاق بیفتد ولی یقیناً فارغ از نتیجه انتخابات این مطالبه‌گری ادامه پیدا خواهد کرد و بعد ازین از اندرزیان و جوانانی از این دست بیشتر و بیشتر خواهیم شنید.
اندرزیان در طی این مدت که در سپهر سیاسی و رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد به یک چهره تبدیل شده است بخوبی نشان داده است که از واقعیات میدان انتخابات و رسانه نیز علم و آگاهی دارد و بازی در این میدان و قواعد آن را بخوبی می‌داند.
او وامدار هیچ جریان و گروه و حلقه حزبی و قومی نیست و همین سبب استقلال و جسارت بیشتر اندرزیان در مسیر مطالبه‌گری خواهد بود.
همراهی رسانه‌ها با اندرزیان که پیامد تعامل وی با رسانه‌هاست بخوبی نشان می‌دهد اندرزیان دغدغه‌های مدرن و کانال‌های ورود به حوزه‌های مختلف و تلاش برای چاره‌اندیشی را می‌داند.
او نمونه‌ای از جوانان نسل جدید است که برای به چالش کشیدن تکرار‌های بی‌حاصل آمده است و نفس حضورش گامی بزرگ در این مسیر است که یقیناً بی‌پاسخ نخواهد ماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1