تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : ۴۷۰۴۳۰
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام جمعه اصفهان: برخی نگویند در صورت رابطه با آمریکا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند / بعضی که فکر می‌کنند با قبول کدخدایی آمریکا زندگی راحتی دارند باید توجه داشته باشند که دینی برایشان باقی نخواهد ماند / خداوند توصیه کرده که یهودی و نصارا را دوست خود قرار ندهید

۳
۰
امام جمعه اصفهان: برخی نگویند در صورت رابطه با آمریکا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند / بعضی که فکر می‌کنند با قبول کدخدایی آمریکا زندگی راحتی دارند باید توجه داشته باشند که دینی برایشان باقی نخواهد ماند / خداوند توصیه کرده که یهودی و نصارا را دوست خود قرار ندهید
کبنا ؛امام جمعه اصفهان با اشاره به فساد اخیر مربوط به چای گفت: امروز باید دست مریزاد گفت به دولت که با فاسدان برخورد جدی انجام می‌دهد.
به گزارش کبنا، آیت الله یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در اصفهان اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند هرچه فریاد دارید سر آمریکا بزنید و امروز شاهدیم که در صورتی که آمریکا از اسرائیل حمایت نکند این رژیم جنایتکار در کمترین زمان نابود خواهد شد. 
به نوشته مهر، وی ادامه داد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی برخی نگران رابطه با آمریکا بودند و استعفا دادند اما امام (ره) فرمودند این انقلاب اسلامی با این اقدام تکمیل شد زیرا در صورت وجود این جنایتکاران در کشور انقلاب اسلامی نمی‌توانست این چنین تعالی پیدا کند.
 امام جمعه اصفهان با اشاره به سالگرد شهادت شهید مفتح افزود: خوشبختانه امروز شاهد ارتباط بسیار خوبی بین دانشگاه و حوزه وجود دارد.
 وی با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) تاکید کرد: امام خمینی (ره) در خصوص حضرت فاطمه (س) فرمودند این بانوی بزرگوار تمامی ویژگی پیامبر (س) را در خود داشت، طبق منابع اهل سنت اولین فردی که وارد بهشت می‌شود حضرت فاطمه (س) هستند. 
طباطبائی‌نژاد با اشاره به فساد اخیر مربوط به چای دبش ادامه داد: امروز باید دست مریزاد گفت به دولت که با فاسدان برخورد جدی انجام می‌دهد، امیدواریم خداوند توفیق عنایت کند که حواسمان برای کسب روزی حلال جمع باشد.
 وی با بیان اینکه خداوند در قرآن بارها هشدار می‌دهد که نسبت به کافران هشیار باشید، گفت: کافران از مشکلات مسلمانان خوشحال و از دستاورد آنها ناراحت می‌شوند، همان‌طوری که امروز شاهدیم جنایتکاران صهیونیستی از ظلم به مردم فلسطین خوشحال می‌شوند، برخی که فکر می‌کنند با قبول کدخدایی آمریکا زندگی راحتی دارند باید توجه داشته باشند که طبق قرآن دینی برایشان باقی نخواهد ماند، بر اساس سوره مائده خداوند توصیه کرده است که یهودی و نصارا را دوست خود قرار ندهید زیرا هرکس آنها را دوست خود قرار داد، دیگر مسلمان نخواهد بود.
 امام جمعه اصفهان گفت: برخی امروز نگویند در صورت رابطه با آمریکا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند، امروز باید مردانه در مقابل این ستمکاران ایستاد و حکومت اسلامی را در سراسر جهان پیاده کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاجی آقا اینقدر دفاع الکی نکنید از دولت تو گجا میدونی چندتن از مسولین وزارت جهاد سازندگی همین دولت دست نداشتن تو اینکار الان معاون جهاد گجاست چرا به ناحق دفاع میکنید از دولت اگه بگیی قبل از ما بوده چرا آقای ریسی زمان قوه قضایه اینا رو محاکمه نکرده بابا مردم ۱۰۰پله از شماها جلوتر هستن هالو که نیستن
اخ ببخشید
Iran, Islamic Republic of
شما بیایید وضع تورم و مشکل مسکن جوانان ما را حل کنید ما آمریکا را میخواهیم چکار. بعدش کجا با عاملین چای دبش برخورد شده اونها ارز و بودجه مملکت را چند سال به یغما بردن کسی به اونها کاری نداشت شما از کدام برخورد صحبت می کنید؟
محمد ولایی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا ی محترم؟؟؟؟؟؟ چرا ملت اگاه وفهیم ایران را نصیحتی می کنید که خود اقازاده ها وووو نور چشمیهای پول دار در اروپا وامریکا وچین وروس کمونیستند؟؟؟؟؟؟ چرا مدیران ارشد هر روز میانجیها رو دعا می کنند؟؟؟؟؟ مردم کوچک تا بزرگ::::: در این دنیای رسانه و ماهواره های علمی جهان را خوب می شناسند::::: یهود ونصارا را خدا افریده اگر بار ما کج نباشد:::: به منزل خواهد رسید :::: چرا درمورد دله دزدها ومقام پرستها ی فرصت طلب که پول ملت را قاپیده اند واین همه گرانی واجحاف سخن نمی رانید ؟؟؟؟؟؟
ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

ادغام رشته‌های «تجربی»، «ریاضی» و «انسانی»؟

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، گفت: ادغام رشته‌های شاخه نظری در حال بررسی کارشناسی ...
زخم کهنه تورم

زخم کهنه تورم

تورم دو‌رقمی سال‌های زیادی از نیم‌قرن گذشته گریبان اقتصاد کشور را گرفته و گاه ایران را ...
متهمان چای «دبش» کجایند؟

متهمان چای «دبش» کجایند؟

در جدول پیوست مشخص است که میزان ارز اختصاص یافته به گروه صنعتی دبش طی سال‌های ۱۳۹۷ تا ...
1