تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۷۰۱۶۰
صبح روز جمعه انجام گرفت

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم مارگون ( + فیلم )

۳
۰
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم مارگون ( + فیلم )
کبنا ؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی امروز (جمعه) هفدهم آذرماه در هوای بسیار سرد شهرستان کوچک مارگون پای دردل و خواسته‌های ساکنان این منطقه نشستند این سفر زمینه ساز چندین مصوبه و طرح ماندکار در این خطه محروم شد.
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد جمعه‌های هر هفته به یکی از شهرستان‌های استان سفر می‌کند تا ضمن نظارت بر روند اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی از نزدیک درخواست‌های مردم را پاسخ گوید این بار در ساعت هفت بامداد یک روز تعطیل و سرد پاییزی راهی شهرستان ۲۱ هزار نفری مارگون شد.
سید علی احمدزاده و مدیران دستگاه‌های اجرایی در نخستین برنامه‌های سفر امروز به شهرستان مارگون در مصلای این شهر پاسخگوی درخواست‌های مردمی شدند.
   
شهروندان مارگونی که در میان آنان افراد مختلفی چون پیر، جوان، دانشجو، بازاری وکارمند به چشم می‌خورد‌امیدوارانه آمدند تا گره‌های زندگیشان به دست مقام ارشد دولت سیزدهم گشوده شود.
از آنجا که دولت سیزدهم عنوان مردمی بودن را یدک می‌کشد یکی از برنامه‌های اصلی دولت کنونی کاهش فاصله بین مردم و دولتمردان و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه‌ای از کشور است مسوولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد در روز‌های تعطیل به جای استراحت رنج سفر به نقاط سختگذر را به جان می‌خرند و به این مناطق سفر می‌کنند.
سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار‌های صمیمی بدون رفتار‌های نمایشی از تمام ظرفیت‌های اداری و قانونی برای رفع مشکلات مردم کمک می‌گیرد.
دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم مارگون
وی که در ۲ سال گذشته تاکنون نشان داده که با تعهد، تدبیر و مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان مشکلات شهروندان را رفع کرد بار‌ها به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان توصیه کرد که خدمت به مردم زمان و مکان نمی‌شناسد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شهروندان مرکز استان به راحتی هر هفته درملاقات‌های مردمی روز دوشنبه می‌توانند درخواست‌های خود را از مسوولان ارشد مطالبه کنند تأکید می‌کند: سفر‌های شهرستانی بهترین فرصت برای گرهگشایی از مشکلات مردم مناطق محروم و دور دست است.
سید علی احمدزاده افزود: رسیدگی به امور مردم و ارائه پاسخ قانع‌کننده به مراجعه‌کنندگان از سوی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم و اثرگذار است.
    
وی عنوان کرد: برای رفع مشکلات مردمی برگزاری مستمر این نوع ملاقات‌ها ضروری است و مجموعه ادارات و سازمان‌های دولتی ارتباط مستمر با مردم را تقویت کنند.
در این دیدار تعدادی از ملاقات‌کنندگان از استاندار درخواست اشتغال داشتند که سید علی احمدزاده با بیان اینکه بیکاری از دغدغه‌های بسیاری از خانواده‌هاست تأکید کرد: کسانی که به دنبال اشتغال در اداره‌های دولتی هستند تنها از طریق آزمون استخدامی می‌توانند جذب شوند.
دریافت وام‌های بانکی ارزان قیمت درخواست شمار دیگری از مراجعه‌کنندگان در دیدار امروز با استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.
آنان این تسهیلات را برای توسعه یا راه‌اندازی کسب و کار و امور ضروری زندگی خود از استاندار درخواست کردند.
مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله‌ای حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع گردیده است و حدود ۱۷ هزار نفر از جمعیت این شهرستان جدید روستایی و بالای سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز جمعیت شهری دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا می داند فقط تبلیغ برای نماینده بی عملکرد هست
سبحانی جان چند تا معلم از راه غیرقانونی جذب کردی و مستقیم بردی جاهایی که بقیه باید ده سال منتظر بمونن ادای خدمت درنیارین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا الان کجا بودین
وعده توخالی فایده نداره مردم مواظب باشید فریب نخورید
دلیرچ
Iran, Islamic Republic of
درود و دست مریزاد خدمت دهیار پرتلاش دلیرج سفلی جناب مهندس فرامرز تیربند الحق که تلاشت ستودنی است
پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

پربازدیدترین مقالات سال ۲۰۲۳ ویکی‌پدیا

محبوب ترین مقاله مورد جستجو قرار گرفته در ویکیپدیا در سال 2023 میلادی در مورد چت جی پی ...
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
1