کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

گام استوار مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد / قرارداد احداث 33 مدرسه جدید امضا شد

11 آذر 1402 ساعت 20:29

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در رایزنی‌هایی روز‌های اخیر خود با خیرین استانی و کشوری، قرارداد احداث ۳۳ مدرسه مختلف روستایی و شهری را به امضا رساند.


مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در رایزنی‌هایی روز‌های اخیر خود با خیرین استانی و کشوری، قرارداد احداث ۳۳ مدرسه مختلف روستایی و شهری را به امضا رساند.
به گزارش کبنانیوز، یکی از برنامه‌های با کیفیت و ماندگاری که در هفته‌های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد، بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد بود با حضور ۱۰۰ خیر در شهر یاسوج برگزار شد.
اداره کل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در مدرسه‌سازی داشته که از آن با عنوان انقلاب مدرسه‌سازی نام می‌برند.
حضور اثرگذار خیرین و استقبالی که از جشنواره داشتند موجب شد قرارداد‌های خوبی بسته شود که منشأ خیر و برکت برای استان هستند.
پس از این جشنواره، روز دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ با حضور نماینده شرکت لبنیاتی میهن ۲ مدرسه در روستا‌های شوش و سعادت اباد کلنگ زنی شد. در روز سه شنبه مورخ ۷ آذر مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مؤسسه مهر گیتی با مدیرعاملی سرکار خانم گیتی نژاد برای تکمیل مدرسه ۶ کلاسه زیلایی و یک کلاسه سرتنگ بیدک قرارداد بسته شد. همچنین سیدرضا حسینی نیک با حضور در مؤسسه مهرافرین و جلسه‌ای با سرکار خانم دانشور مقرر شد بخش دیشموک به عنوان پایلوت مؤسسه انتخاب و تمامی مدارس موردنیاز ۱ تا ۳ کلاسه شناسایی و اجرایی شوند.
پس از این حسینی نیک با حضور در مؤسسه حاج شاه حسینی و تشکیل جلسه با همکاران و نایب رئیس مجمع خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد جناب آقای مهندس ناجی مقدم مقرر شد مدرسه ۶ کلاسه‌ای در شهرستان بویراحمد توسط این خیر اجرایی شود. با توجه به رایزنی‌های ناجی مقدم با بنیانگذار قلم چی مقرر شد با تکمیل و تحویل دادن ۵ مدرسه در دست اقدام، این بنیاد ۱۰ مدرسه ۲ و ۳ کلاسه احداث کند.
با حضور سرکار خانم هاشمی که از نماینده خیرین در احداث فضا‌های آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند ۳ مدرسه ۳ کلاسه در مدارس شهر یاسوج در هفته آینده شروع به کار خواهند کرد. همچنین مدرسه ۳ کلاسه‌ای در روستای مزدک توسط دکتر میرناطقی قرارداد بسته و اجرایی می‌شود.
در روز ۸ آذر با حضور در دفتر خیر کشوری جناب آقای حاج اکبر ابراهیمی ضمن تشکر از‌ایشان جهت ساخت ۱۷مدرسه روستایی در سال گذشته، تفاهم‌نامه ساخت ۱۲ مدرسه جدید که اکثراً روستایی هستند بسته شد و انشاالله در آذرماه عملیاتی می‌شوند.
طی روز‌های ششم تا هشتم آذرماه ۱۴۰۲ مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در رایزنی‌هایی که با خیرین استانی و کشوری انجام داد، قرارداد احداث ۳۳ مدرسه مختلف روستایی و شهری بسته شد.



خانم دانشور

مؤسسه مهر گیتی سرکار خانم گیتی نژاد

حاج اکبر ابراهیمی

دکتر قفلی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور
مهندس جعفری مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز کشور
سرکار خانم هاشمی خیر مدرسه ساز
حاج رحیمی خیرمدرسه شریعت مادوان
 


کد مطلب: 469922

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469922/گام-استوار-مدیرکل-نوسازی-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد-قرارداد-احداث-33-مدرسه-جدید-امضا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1