تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۶۹۹۰۰
مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد:

دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی رئیس مجمع عالی بسیج دانش آموزی کشور شد

۹
۵
دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی رئیس مجمع عالی بسیج کشور شد
کبنا ؛
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک دانش‌آموز هم استانی رئیس پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور شد.
سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر بیان کرد: پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور از روز چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ در محل اردوگاه شهید باهنر تهران به مدت ۳ روز با حضور دانش‌آموزان منتخب مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش‌آموزی سراسر کشور برگزار شد.
وی افزود: علی لاهوتی دانش‌آموز بسیجی از شهرستان بویراحمد و رئیس مجمع علوی بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده واحد بسیج دانش‌آموزی مدرسه شهید مطهری شهر یاسوج است که توانست با ارائه زیبا و اثرگذار مطالب خود در انتخابات پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور در جمع منتخبین دانش‌آموزان کشوری بالاترین رای را کسب و به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور انتخاب و معرفی شد.
وی در ادامه افزود: علی لاهوتی از دانش‌آموزان بسیجی با سابقه در سمت مجمع علوی بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد است که سوابق درخشانی در فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، جهادی و... دارد.
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: دانش‌آموز بسیجی علی لاهوتی از دانش‌آموزان خلاق شهر یاسوج است که امسال برای اولین بار به عنوان سخنران و مجری برنامه‌های دانش‌آموزی مرکز کهگیلویه و بویراحمد و صدا و سیمای مرکز استان در هفته بسیج دانش‌آموزی از طرف بسیج دانش‌آموزی استان و شهرستان به ارائه برنامه‌های مختلف و برگزاری راهپیمایی دانش‌آموزی پرداخت.
وی در ادامه افزود: امروزه نقش دادن و هویت بخشی به دانش‌آموزان در مسئولیت‌های مختلف و حمایت و زمینه‌سازی برای حضور همه جانبه در عرصه‌های مختلف یکی از شش هدف بسیج دانش‌آموزی بوده که با توکل بر خدا در حال انجام است.
گفتنی است؛ جمعی از بسیجیان نخبه مجمع علوی و فاطمی سراسر کشور که خودشان منتخبان انتخابات مجامع در استان‌ها هستند در اردوگاه شهید محمد جواد باهنر به مدت سه روز برای همفکری در موضوعات مختلف کشور و برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور به رقابت می‌پردازند.

نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
سلام آفرین بر لاهوتی عزیز ثمر مسجد وبسیج ، این آقا پسر گل از منطقه کم برخوردار مادوان هستند که با تلاشی همراه با علاقه و پشتکار به این مهم دست یافتند .
تبریک فرماندار آینده ....
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
دیگه بهتر از اینا نیست
دیانا
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
افشین بستار
Iran, Islamic Republic of
درود برچنین دانش آموزانی. این دانش آموز راه حسین فهمیده را در بیش گرفت تا به این موفقیت دست یافت
Iran, Islamic Republic of
نونش من روغنه
علی
Iran, Islamic Republic of
یه بار علمی تو کشور بدرخشید
روح الله شیروانی
Iran, Islamic Republic of
سلام احسنت آفرین لایک داری پرچم لرهای بویراحمد روبردی بالا ماصالونیهاهم افتخارمیکنم زندبادقوم شاه عباسی شیروانی صالونی که به شمالاهوتی افتخارمکنن روح الله شیروانی هستم مقیم شیراز داروبزرگ برتوبدرود
محمد معصومی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما و مردم خوب استانم
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1