تاریخ انتشار
جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۶۹۶۶۷
روز جمعه (3 آذرماه 1402) صورت پذیرفت

ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مردم شهرستان گچساران

۲
۰
ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مردم شهرستان گچساران
کبنا ؛برنامه ملاقات عمومی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مردم شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز جمعه در این برنامه که جمعی از مدیران کل استانی و مسئولین شهرستانی حضور داشتند با تبریک هفته بسیج گفت: خادمین مردم باید با انگیزه و روحیه بسیجی به دنبال گره گشایی از مشکلات و کار مردم باشند.
احمدزاده در حاشیه برگزاری میزخدمت در مصلای نماز جمعه گچساران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت به دنبال برنامه های تحولزا، امیدآفرینی، پویایی و نشاط مردمی است اظهار داشت: اندیشه، عزم و اراده  بسیجی و کار جهادی مدیران در دولت سیزدهم ملاک عمل است.
در این برنامه که جمع زیادی از مدیران کل استانی و شهرستانی در میز خدمت پاسخ گوی درخواست‌های مردم شدند، استاندار بر پیگیری سریع و رفع مشکلات مردم در چارچوب قانون تاکید کرد و گفت در مسیر نهضت خدمت رسانی مسئولان دولت خدمتگزار از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
استاندار افزود: مردم در برنامه های ملاقات عمومی و میزهای خدمت درخواست های متعددی از مسئولان داشتند و بیشترین خواسته‌ها اشتغال است.
وی با اشاره به اینکه در تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و ایجاد فرصت های بیشتر اشتغال هستیم، گفت در دولت مردمی افتخار خدمت‌گذاری مردم را داریم و در شهرها، روستاها و مناطق دور افتاده حاضر می‌شویم تا به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.
احمدزاده با تقدیر از فرماندار جهادی و پای کار گچساران گفت: دولت توجه ویژه ای به استان ما دارد و مردم هم انتظاراتی دارند و همه در تلاش هستیم تا گوشه ای از مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.
وی با اشاره به اینکه برخی از مردم در خصوص اطلاعیه پتروشیمی گچساران معترض بودند، گفت: مصوبه‌ای در سطح استان اعلام و سه منطقه در سطح کهگیلویه وبویراحمد تعریف کردیم که گچساران و باشت یک منطقه، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی یک منطقه و بویراحمد، دنا و مارگون هم یک منطقه اعلام شد.
استاندار ادامه داد در صنایع بزرگ مقیاس استان مثل پتروشیمی‌های گچساران، پتروشیمی دهدشت و پتروشیمی چرام، تلاش می‌کنیم ۷۰ درصد سهیمه بومی و ۳۰ درصد ازسایر مناطق استان باشد.
احمدزاده با بیان اینکه جذب نیرو در همه پتروشیمی و صنایع بزرگ مقیاس در استان باید رعایت شود گفت: پتروشیمی گچساران شرطی گذاشته بود کسانی می‌توانند ثبت نام کنند که سه ماه سابقه بیمه و کار در پتروشیمی داشته باشند و این موارد را با علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در میان گذاشتیم و دستور داده شد شرطی که پتروشیمی گذاشته بود برداشته شود.
وی بیان کرد با حذف شرط پتروشیمی قرار شد ثبت نام نیرو در پتروشیمی گچساران حداقل یک هفته تمدید شود و همه افراد واجد شرایط که مدرک تحصیلی با مدرکی که پتروشیمی اعلام کرده مطابقت داشته باشد شرکت کنند.
استاندار با اشاره به اینکه قبولی هم براساس سهمیه ۷۰ و ۳۰ درصد و از طریق آزمون باشد گفت: کسانی که در آزمون نمره لازم را کسب کرده دعوت به مصاحبه می شوند که این شرایط برای همه صنایع بزرگ مقیاس در نظر گرفته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
رانت به پیر عموهاش و خواهر زاده هاش میده فقط
Iran, Islamic Republic of
تا اون بالای سریت همه کاره هست کاری پیش نخواهد رفت
سنگین تر اینه که استعفا بدید و برید دنبال کار شخصیتون
گزارش عملکرد بدید لطفا
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1