تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۴۶۹۴۹۳
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

ماجرای ضرب و شتم ناهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در آبشار یاسوج + عکس

۰
ماجرای ضرب و شتم ناهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در آبشار یاسوج + عکس
کبنا ؛روز گذشته یکی از نیروهای ناهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با فردی که به صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی بود، درگیر شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در این بار توضیح داد و گفت: در بیمارستان حاضر و پیگر روند فرد ناهی از منکر شدم.
وی افزود: متأسفانه در شامگاه روز یکشنبه (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲) یکی از نیرو‌های ناهی از منکر با مشاهده افرادی که به‌صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند، احساس تکلیف نموده و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.
ماجرای ضرب و شتم ناهی از منکر در کهگیلویه و بویراحمد در آبشار یاسوج
وی با اعلام اینکه به‌حمدالله در حال حاضر حال عمومی‌ وی مساعد است، افزود: معاینات پزشکی در حال انجام است و ضاربان با همکاری نیرو‌های انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند‌.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.
پیش‌قدم در پایان ضمن تشکر از دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند، گفت: از هم استانی‌های عزیز درخواست دعا برای سلامتی این ناهی از منکر را دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1