کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

ماجرای ضرب و شتم ناهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در آبشار یاسوج + عکس

29 آبان 1402 ساعت 13:16

روز گذشته یکی از نیروهای ناهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با فردی که به صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی بود، درگیر شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


روز گذشته یکی از نیروهای ناهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با فردی که به صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی بود، درگیر شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد در این بار توضیح داد و گفت: در بیمارستان حاضر و پیگر روند فرد ناهی از منکر شدم.
وی افزود: متأسفانه در شامگاه روز یکشنبه (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲) یکی از نیرو‌های ناهی از منکر با مشاهده افرادی که به‌صورت آشکارا در حال مصرف و فروش مشروبات الکی در آبشار یاسوج بودند، احساس تکلیف نموده و پس از تذکر لسانی مورد ضرب و جرح قرار گرفت که جهت درمان به یکی از مراکز درمانی شهر یاسوج منتقل شد.
ماجرای ضرب و شتم ناهی از منکر در کهگیلویه و بویراحمد در آبشار یاسوج
وی با اعلام اینکه به‌حمدالله در حال حاضر حال عمومی‌ وی مساعد است، افزود: معاینات پزشکی در حال انجام است و ضاربان با همکاری نیرو‌های انتظامی دستگیر و با دستور قضایی در بازداشت هستند‌.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری جدی موضوعات قضایی در حیطه امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: به هیچ عنوان از حقوق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوتاه نخواهیم آمد.
پیش‌قدم در پایان ضمن تشکر از دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه قضایی و همچنین پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان که همیشه و در همه حال یار و یاور آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند، گفت: از هم استانی‌های عزیز درخواست دعا برای سلامتی این ناهی از منکر را دارم.


کد مطلب: 469493

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469493/ماجرای-ضرب-شتم-ناهی-منکر-کهگیلویه-بویراحمد-آبشار-یاسوج-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1