تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۶۹۱۷۲
 با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد؛

حضور اتاق بازرگانی یاسوج در رویداد کیش اینوکس 2023 + تصاویر

۰
حضور اتاق بازرگانی یاسوج در رویداد کیش اینوکس 2023 + تصاویر
کبنا ؛دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور 300 شرکت از بخش دولتی و خصوصی و برگزاری 36 نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، توسعه سرمایه‌گذاری، بستر‌سازی تامین مالی، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند و... در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش و مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.
اتاق بازرگانی صنايع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز با هدف معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، دیدار و رایزنی با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، حضور در نشست‌های تخصصی این رویداد، نشست و رایزنی با هیئت‌های کشورهای مختلف و ... ؛ در این رویداد شرکت کرده‌ است.
حضور استاندار و مدیران اقتصادی استان در غرفه اتاق بازرگانی یاسوج
استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد به همراه مدیران اقتصادی استان در غرفه اتاق بازرگانی یاسوج که برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در نمایشگاه کیش اینوکس 2024 دایر شده است، حضور یافتند و از نزدیک با سرمایه‌گذاران متقاضی حضور در استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، مخاطبین و میهمانان غرفه اتاق یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.
‌ استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد همچنین به همراه رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و مدیران اقتصادی استان از غرفه اتاق بازرگانی ایران بازدید و با علی چاغروند معاونت کمیسیون‌های اتاق ایران دیدار و گفت و گو کردند.
حضور هیئت اقتصادی استان در غرفه‌های مناطق ویژه اقتصادی 
هیئت اقتصادی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد متشکل از استاندار، رئيس اتاق بازرگانی یاسوج و مدیران اقتصادی استان برای رایزنی‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک، از غرفه‌های مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد دیدن و با مدیران این مجموعه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند.
رایزنی برای حل مشکلات بانکی فعالین اقتصادی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد 
هیئت اقتصادی استان در ادامه حضور خود در رویداد کیش اینوکس، با حضور در غرفه‌های بانک‌های کشور، از این مجموعه‌ها دیدار و برای حل مسائل و مشکلات بانکی فعالین اقتصادی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد با مدیران بخش‌های مختلف این بانک‌ها گفت‌وگو و رایزنی کردند.
دیدار هیئت اقتصادی استان با هولدینگ‌های سرمایه‌گذاری
هئیت اقتصادی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد در ادمه رایزنی‌های اقتصادی-تجاری خود، با حضور در غرفه هولدینگ سرمایه‌گذاری صبا انرژی، با مدیران این مجموعه دیدار و گفت و گو کردند.












 
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1