تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۶۸۴۲۸
هفدهمین روز طوفان الاقصی؛

هنیه: به سمت پیروزی بزرگ حرکت می‌کنیم /  اعتراف رژیم صهیونیستی به کشته و زخمی شدن ۴ نظامی خود

۰
هنیه: به سمت پیروزی بزرگ حرکت می‌کنیم
کبنا ؛ تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و مراکز آموزشی، بهداشتی و تمام زیرساخت‌های نوار غزه وارد هفدهمین روز پیاپی شده و مقاومت هم در پاسخ به این جنایات، مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف قرار می‌دهد.
 به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، با ورود به هفدهمین روز عملیات طوفان الاقصی، اشغالگران حملات وحشیانه خود ضد مراکز غیرنظامی همچون مراکز درمانی و اماکن مذهبی نوار غزه را تشدید کرده و بعد از جنایت فجیعی که چند روز قبل در بیمارستان المعمدانی مرتکب شدند، تهدید به بمباران سایر بیمارستان‌های غزه می‌کنند.
وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار اعلام کرد آمار شهدای تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۷۴۱ نفر رسید که ۱۸۷۳ نفر از آنها کودک، ۱۰۲۳ نفر زن و ۱۸۷ نفر سالخورده هستند. تعداد مجروحان هم به ۱۵ هزار و ۵۹۸ نفر رسیده است.
سلامه معروف رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه گفته است توانستیم ۱۶۵ هزار واحد مسکونی آسیب دیده را مورد شمارش قرار دهیم، امروز می‌توان گفت که ۵۰ درصد از واحدهای مسکونی در نوار غزه به دلیل حملات و بمباران‌های هوایی آسیب دیده‌اند، ۲۰ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و غیر قابل سکونت شده‌اند.
به گفته این مسئول فلسطینی  ۷۲ ساختمان دولتی و ده‌ها تاسیسات عمومی و خدماتی در حملات اشغالگران تخریب یا به شدت آسیب دیده‌اند.
شبکه‌های آب، برق و فاضلات هم آسیب‌های زیادی دیده‌اند، در حالی که اشغالگران همچنان به هدف قرار دادن موسسات آموزشی ادامه می‌دهند، تا به حال ۱۷۶ مدرسه آسیب‌های مختلفی دیدند که ۳۰ مدرسه دیگر به طور کامل قابل استفاده نیستند.
او تاکید کرد در این حملات به ۳۱ مسجد و ۳ کلیسا نیز آسیب رسیده است.
به گفته سلامه معروف: تعداد کلی آوارگان به حدود یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر رسید که نیمی از آنها در ۲۲۰ مرکز اسکان داده شده و دیگران نیز نزد اقوام و دوستان و نیز مراکز عمومی سکنی گزیده‌اند.
همچنین رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز گفت : رژیم اشغالگر اسرائیل با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست خود در برابر مقاومت به ارتکاب جنایات علیه مردم غزه ادامه می‌دهد. ما به سمت پیروزی بزرگ در حال حرکت هستیم.
 چهار شهید در بمباران منازل مردم در شمال غزه
یک منبع پزشکی فلسطینی: در پی حملات جنگنده های اسرائیلی به بیت لاهیا در شمال نوار غزه، دو منزل بمباران شد که به شهادت دستکم چهار نفرو زخمی شدن شمار دیگری از مردم بیگناه منجر شد.
همچنین ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی و زخمی شدن سه نفر دیگر در پی شلیک موشک ضد تانک از سوی گردانهای عزالدین قسام اعتراف کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
1