تاریخ انتشار
شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۶۷۵۸۲
در طرح نهضت احیاء؛

۵۲ واحد راکد در کهگیلویه و بویر احمد احیا می شود

۰
۵۲ واحد راکد در کهگیلویه و بویر احمد احیا می شود
کبنا ؛
مدیرکل سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نهضت احیاء واحدهای اشتغالزا و تولیدی راکد در استان اجرا می شود.
به گزارش کبنا نیوز، محسن ضامن‌فر روز پنجشنبه در نشست احیاء واحدهای راکد استان گفت: طرح نهضت احیاء برای واحدهای راکدی که به بهره برداری رسیدند اما بنا به هر دلیلی دچار رکود شدند اجرا می شود.
وی اظهار داشت در این طرح ۵۲ واحد راکد معرفی شدند و مبلغی معادل ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح نهضت احیای واحدهای راکد به واحدهایی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به بالا یا واحدهای فعالی که راکده هستند اختصاص داده شد.
ضامن فر عنوان کرد که این اعتبار به طرح ها در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت توزیع می‌شود.
به گفته مدیرکل سرمایه گذاری استانداری، طرح هایی که دارای قابلیت احیاء می باشند مشخص و به اداره کل اقتصاد و دارایی به عنوان دبیر نهضت احیاء معرفی می شوند با اختصاص اعتبارات طرح نهضت احیا از رکود خارج خواهند شد.
ضامن فر با بیان اینکه، همچنین تفاهم نامه‌ای میان جهاد کشاورزی و بنیاد برکت منعقد شده است و طی چهار مرحله مبالغی به طرح های جهاد کشاورزی اختصاص داده خواهد شد، گفت: بنیاد با همکاری جهاد کشاورزی طرح های این حوزه را که بیشتر در بخش شیلات است، به صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی می کند.
مدیرکل سرمایه گذاری استانداری بیان کرد: روزانه حجم زیادی از مراجعین به حوزه اقتصادی استانداری در بخش های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن بوده و خواستار دریافت تسهیلات هفت تا هشت میلیارد تومانی هستند که توصیه می کنیم در روند جذب تسهیلات نهضت احیاء سرعت به خرج داده شود.
وی با اشاره به اینکه منابع بانکی محدود و متقاضیان زیاد هستند گفت: اختصاص اعتبارات نهضت احیاء به واحدهای که در این طرح قرار دارند مشروط به این است که با دریافت این مبالغ احیاء و به چرخه بازگردند.
ضامن‌فرعنوان کرد: طرح هایی که تسهیلات اولیه را از صندوق کارآفرینی امید دریافت کردند در اولویت دریافت تسهیلات طرح نهضت احیاء هستند.
وی بر جذب اعتبارات طرح نهضت احیاء به مانند اعتبارات تبصره ۱۶ تاکید کرد و گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۶ سال گذشته بود که جذب شد.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1