تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۶۷۱۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

علیه فراموشی در شرکت گاز

۲
۰
علیه فراموشی در شرکت گاز
کبنا ؛یکی از ترفند‌های مدیران برای عدم پاسخگویی و عدم تنویر افکار عمومی بویژه در مواقع بحران و یا بروز تخلف و کوتاهی خرید زمان است تا با گذر زمان همه چیز به فراموشی سپرده شود.
اواخر هفته قبل بود که اخباری مبنی بر یک بکارگیری گسترده‌ی نیرو تحت عنوان «نیروی شرکتی» که اسم رمز اکثر تخلفات در ادارات این استان است، از سوی شرکت گاز استان به بیرون درز شد. درز این اخبار سبب واکنش افکار عمومی و رسانه‌ها شد و بعد از پیگیری رسانه‌ها و مردم برخی از مسئولین وعده برخورد و روشن شدن زوایای این موضوع را دادند اما حالا به نظر می‌رسد با دور شدن از این اتفاق قرار است این موضوع به مانند سایر موارد مشابه به دست فراموشی سپرده می‌شود.
قطع و یقین رسانه‌ها پیگیری مطالبات عمومی را رسالت خود می‌دانند و در این مسیر هرگز قصد مچ‌گیری از کسی یا دستگاهی را ندارند و آنچه امروز به عنوان مطالبه در موضوع شرکت گاز و راهداری استان مد نظر است روشن شدن ابعاد و ابهامات در موضوع بکارگیری فله‌ای نیرو در این دستگاه‌هاست.
مردم به خوبی می‌دانند نه نامه وزیر و یا هر مقام دیگر و نه موضوعی تحت عنوان نیروی شرکتی دلیل قانع‌کننده‌ای برای این نحوه‌ی بکارگیری نیرو نیست و چنین اقدامی مصداق بارز تبعیض و بی‌عدالتی محسوب می‌شود.
اینکه مدیران این دستگاه‌ها هیچ پاسخی به افکار عمومی و رسانه‌ها نداشته باشند خود نوعی تأیید بر انجام تخلف است و تخلف، همیشه تخلف باقی می‌ماند و با گذر زمان و یا فرافکنی و متهم کردن رسانه‌ها به سیاه‌نمایی از شدت آن کاسته نمی‌شود.
این پایگاه خبری کماکان آماده شنیدن و انعکاس توضیحات مسئولین شرکت گاز استان و همچنین راهداری استان در این رابطه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

م ج
Iran, Islamic Republic of
جمع کن خودت را مهو چه چیزی شدی‌که اینهمه قصه میزاری رو هم
والا به لا مدیر پاک دست توانمند تر ازدکتر بهادر پیدا نمیکنی پس برو دنبال نان که خربزه آب هست
United Kingdom
همه میداند عده تحت عنوان اصولگرایی و مجلس انقلابی و دولت مردمی دست به تخلفات گسترده و باعث نگرانی و بدبین کردن مردم به انقلاب و نظام و کشور شده اند//به والله این مردم از این مسئولین نابکار دلسوز تر و پایبند تر به آرمانهای نظام و انقلاب می باشند اگر این وضع بی قانونی و بی مبالاتی و بی عرضگی و رانت بازی و پارتی بازی از ادامه یابد
کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

کریستیانو رونالدو؛ ۳۶ ساعت در تهران دو سال در عربستان

لحظه به لحظه به ورود تیم النصر به ایران نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و این حضور موجی از شور ...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
1