تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب : ۴۶۶۸۶۳
مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد

افتتاح ۱۲۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در آستانه آغاز سال تحصیلی / جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سطح استان

۱
۰
افتتاح ۱۲۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد در آستانه آغاز سال تحصیلی
کبنا ؛ مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۲۰ فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی  در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد.
به گزارش کبنا، سید رضا حسینی نیک گفت: همزمان با بازگشایی مدارس در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲۰ پروژه آموزشی، ورزشی و فرهنگی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی اظهارکرد: این تعداد فضای آموزشی در قالب ۳۴۵ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان طی همر ماه ۱۴۰۲ افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پروژه های طرح شهید پناهی مبنی بر جمع آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز که از سیاست های دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: با مشارکت بنیاد برکت ۷۷ مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز روستایی که اکثرا در مناطق محروم استان قرار داشتند جمع آوری و مهر ماه امسال دیگر مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز در سطح استان نخواهیم داشت.
حسینی نیک تصریح کرد: در این طرح ۱۲۳ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به فضاهای آموزشی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.
وی به طرح شهید عجمیان مبنی بر تعمیر و تجهیز میز و صندلی‌های قدیمی و فرسوده و شاداب سازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: ۷۰۰میلیون تومان مبلغ اولیه به این طرح اختصاص داده شد که توانستیم این میزان را جذب کنیم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در قالب این طرح بالغ بر ۳۰۰۰ صندلی و میز و اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان رنگ خریداری شده و جهت زیباسازی و شاداب کردن فضای مدارس در اختیار گروه های جهادی قرار داده شد.
حسینی نیک تاکید کرد: بنا را بر این گذاشته ایم که مهر ماه امسال هیچ مدرسه ای در استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلی در زمینه تجهیزات نداشته باشد که هنرستان ها و خوابگاههای دانش آموزی در اولویت قرار دارند  و در این خصوص ۱۸۰دستگاه کامپیوتر، دستگاه کپی و پرینتر تهیه و در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفته تا طی مراسمی توزیع شوند.
وی بیان کرد: دهه اول مهر ماه خوابگاههای دانش آموزی استان رصد و تعدادی پتو، تخت و ملافه بین آنها توزیع خواهد شد و نمی‌گذاریم که دانش آموزی در این زمینه مشکلی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دو ساله که نوسازی میگه 120 تا 130 مدرسه داره تحویل میده اینقدر امار الکی ندید هر چند که 80 درصدشون مدارس یک کلاسه هستند حتما 6 ماه دیگه هم میگن 200 تا مدرسه تحویل شد
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
1