تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۴۶۶۶۸۹
یادداشتی از سید شکرالله امامی؛

احمدزاده استانداری در تراز انقلاب اسلامی

سید شکرالله امامی
۷۵
۸
احمدزاده استانداری در تراز انقلاب اسلامی ( به قلم شکرالله امامی)
کبنا ؛
یادداشتی از سید شکرالله امامی ( مدیرکل اسبق سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار اسبق چرام)، آنچه می‌نگارم نه از باب تملق است نه ازباب طمع ورزی و امتیازخواهی، بلکه برخود فرض می‌دانم که در هجمه عقده گشایانه و بی رحمانه برمدیری صادق از حریم صداقت شجاعت و صراحت دفاع کنم البته به این معنا نیست که‌ ایشان را مبرا از اشتباه در انتصابات یا در برخی موارد مدیریتی ندانم. همه در معرض خطا و اشتباه بوده و هستیم اما بنده از تجارب گذشته استانداران که براین استان در عرصه مدیریت قرار گرفتند‌ ایشان را در ردیف استانداران مردمی و خادم و دلسوز مردم می‌دانم. بنابه دلایلی اولا‌ ایشان ازنظر مبانی اعتقادی فردی معتقد و اهل تقوا و خداترسی است. ثانیاً از متن جامعه و از اقشار درد کشیده است و از رانت خاصی برخوردار نبوده است. ثالثاً اهل تواضع و مردمدار و مردم مدار است.
رابعاً قیم مآبانه و ارباب گونه مثل برخی از استانداران رانتی گذشته با مردم برخورد نمی‌کند بلکه در برخورد‌ها نهایت تواضع و تکریم را درقبال کرامت انسانی بکار می‌برند و خودرا خادم مردم می‌دانند.
خامساً با نهایت تلاش پیگیر رفع مشکلات و تنگنا‌های استان و بازکردن گره‌های مشکلات است
سادسا انسانی خداترس و پاکدست است بنده بر این اعتقادم که عده‌ای برای رسیدن به منافع خاص خویش و عقده گشایی بی‌رحمانه‌ ایشان را مورد تاخت وتاز قرارداده و با فرمان گرفتن از قدرت طلبان پشت پرده درصدد و در راستای منافع باندی و حزبی و جریانی آن‌ها اینگونه بی‌رحمانه می‌تازند و با نادیده گرفتن خدمات و شرایط خاص کشور‌ ایشان را مورد هجوم قرار داده‌اند. بر خود به‌عنوان یک فرد آگاه به امور و تجارب تاریخی سه دهه خدمت و محاوره با استانداران متعدد از ایشان دفاع کنم چون عمق کینه ورزی‌ها و عدم رعایت انصاف را شاهد هستم گرچه معتقدم جناب احمدزاده اگر فراغ بال داشت تحت فشار‌های جانبی نبود از این بهتر عمل می‌کرد ولی دوستانی که بی‌رحمانه می‌تازید بدانید که مدیریت در این شرایط با این هجم مشکلات بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. جانب انصاف را رعایت کنیم و در نقد‌ها همه جوانب امر را ببینید و نقد فرمایید. شما این را بدانید بخشی از مشکلات جامعه مشکلات اخلاق ادب است. برخی از مشکلات از زیاده خواهی هاست، برخی از مشکلات ناشی از عدم ایفای نقش مدیریت‌های گذشته است، برخی ازمشکلات ساختاری و زیر ساختی است.
استاندار به‌عنوان مدیر عالی استان گرچه متولی امورکلی استان است ولی اینکه بنده با طمع ورزی و فزون خواهی و عدم رعایت اخلاقی در منازعه قرار می‌گیرم و از رعایت حدود و ثغور انسانی خارج می‌شوم و مرتکب قتل یا خیانت دیگری می‌شوم چه ارتباطی با استاندار دارد. اینکه هر ناهنجاری شخصی و قبیله‌ای را متصل کنیم به مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد و حرف خود را بزنیم و در لوای آن عقده گشایی کنیم دون شأن حرمت قلم و بیان است.
لذا بنده ضمن نقد به برخی کار‌ها و انتصابات جناب دکتر احمدزاده را در زمره استانداران برتر استان بویژه در استانداران بومی می‌دانم و بر صداقت و خیرخواهی و دلسوزی‌ ایشان صحه می‌گذارم و بر این اعتقادم بجای تخریب باید‌ ایشان را در حل مشکلات و ناهنجاری‌ها مورد حمایت و عنایت قرار دهیم اینکه عده‌ای در کاروان استانداران آینده معرفی کنیم که کی می‌خواهد بیاید کی می‌خواهد برود، دردی را درمان نخواهد کرد، باید به واقعیت امر برگردیم و بدور از عقده و امتیازخواهی در رفع نقص‌ها بکوشیم و فرصت‌های خدمت‌رسانی به استان را فدای بازی‌های سیاسی نکنیم. این دفاع‌های آبکی از برخی مدیران عزل شده با هدف خاص دون اخلاق رسانه‌ای است هاتم بخشی نبوده، لازم بوده که برخی که در همه حکومت‌ها هستند کنار گذاشته شوند، چون مدیری که با چپ کار می کند، در راست هم جایگاه می‌گیرد خود عین عدم رعایت اخلاق مدیریتی و انسانی است بنده بر این اعتقادم باید چنین مدیران و مشاوران چند حکومتی حذف شوند. کسی که مدیر استاندار روحانی یا مشاور دولت روحانی است نباید در این دولت باشد چون رویکرد‌ها و روش‌ها تغییر کرده است آن رسانه‌ای که دچار پارادوکس شده یکی به نعل می‌زند یکی به تخته به حرمت قلم احترام بگذارند و بیش از این این قداست را فدای اغراض زود گذر نکنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیل
Iran, Islamic Republic of
کدوم تراز ملی در جمع مردم و مسولین قول داد یه چمن ساده را حداکثر تحویل بده ولی ۸ ماه گذشت و خبری نشد قول آب بخش کشاورزی داد ولی.....همون غریبه استاندار باشه بهتره
شکری
Iran, Islamic Republic of
یکی بگه شکرالله کی از تو نظر میخواد که نظر میدی
Iran, Islamic Republic of
استاندار مرکز سودان تو فقر و قحطی چمن جوانانش تحویل داد ولی احمد زاده نه
دلداده
Iran, Islamic Republic of
حضور ایشان در استان مصداق بارز درصدر اسلام است
انقلاب
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید پاکدست ولایی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
ها جون خودت
کارمندبرنامه وبودجه
آقای امامی مگه مشکل هلدینگ حل شده؟؟؟؟؟؟؟خداراگواه می گیرم استانداری ناتوان ترازایشون دراین43انقلاب وجود نداشته است/کسی که فقط وفقط بفکراین هست که یکی ازاقوامش را دراین ادارات مدیریامعاون کندمیتواند استان را اداره کند/نمیدانم آقای امامی چه قولی ایشون ونماینده بویراحمدسفلی به شما داده که داریداز ایشون دفاع ناجوانمردان میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسنت امامی البته اسم شما درلیست معرفی به هلدینگ هابود !!!اصلا طمع امتیاز وپست نداری افرین افرین
Iran, Islamic Republic of
فقط تملق
کمایی هم کاسه لیس هست
نظر مردم برات مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
سالی که نکوست از بهارش پیداست.
هیچکدام از مدیران استاندار در تراز مدیران دوره روحانی نمیباشند .بی غرض همین معاونین استاندار را با معاونین استانداران زمان روحانی مقایسه کنید ببیند کفه ترازوی کدام سنگین تر است .ضمنا ان مدیری که زمان دولت قبل پست داشت و حالا هم میخواد صاحب پست و منصب شود بدانید که منافع طلب است و به درد هیچ دولتی نمیخورد.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
فقط دانشی که نوشتی ای در همه دولت ها هست شما را شناخت که گفت شاخه به شاخه می پری
United States
دانشی هاوامثال دانشی میگن هیچکس زنده نبایدباشه اصول گرایان
Iran, Islamic Republic of
از خودت بگو که دیگر جایگاهی نداری پسرت را روشنفکر سر کار گذاشت حالا از عقایدت بر گشتی
چرام
Iran, Islamic Republic of
شما که با رانت و سفارش بزرگواری فرماندار چرام شدی، ضعیف ترین فرماندار در ارزیابی نیکزاد استاندار اسبق شدی و عزل شدی، حالا حق داری بتازی بر استانداران سابق. خادمی هم که با وجودی که از قبل توصیف و تمجید کردی که ساداتی است و از تبار ما ولی محلی بهت نذاشت ... حالا چون یه چند تا نیروی فامیلی و از نزدیکانت بدون آزمون برات استخدام کرده ...
louyhg
Iran, Islamic Republic of
این شکرالله کیه دیگه؟
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
چطوری اصلاحاتی که همه کاندیداها را چرخیدی از حزبی تا اصلاحاتی! مشاور محترم کروبی...!
چه رویی داری که در سیاست دخالت می کنی!
معلومه از متنی که نوشتی که هیچ مبنا
در انتخابات روشنفکر حتی یه عکس دسته جمعی بگیری ولی حالا در آغوش گرفتی این بیچاره را
متملق
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً بر عکس سطر اول //
آقای ر. پ را استاندار بدون ضابطه استخدام کرده که شما براش ببافی!
علی
Iran, Islamic Republic of
مثل قضیه نامه هلدینگ آقای نماینده دفاع از استاندار بعدا اثبات خواهد شد کسی باید بگوید با مدیران دولت های قبل برخورد شود که خودش ثبات داشته باشد نه هر چهارسالی با یک حزب وگروهی باشد .
تقوی
Iran, Islamic Republic of
آقای با تقوا؛ چند نیروی دیگه کاشته ای در ادارات!
هیچ استانداری حاضر نشد با شما کار کنه ولی از اخلاق صحبت می کنی
اون وقت همه را متهم می کنی بخاطر عزل های پی در پی.
با هر نوشتنی یه بخشی بر مردم روشن میشه
استانداری
Hungary
جانم به درک مسعود حسینی و نیکزاد که ناک اوتت کردن
United States
اتفاقا ضعیف ترین استانداران استان همین دونفربودنند
Iran, Islamic Republic of
در هیچ دوره ای این قدر در کهگیلویه و بویراحمد بذر نفاق پاشیده نشده است و علت العلل همه ی این آشفتگی ها و بی نظمی ها عملکرد شخص استاندار است که با عدم شایسته گزینی و انتصابات صرفا فامیلی و قبیله ای ادامه ی بقای خود را در چنین رویه ای دیده است و بی گمان زمانی که او از این استان برود سال ها باید برای نزدیک کردن دل ها و تالیف قلوب فرهنگ سازی دوباره شود و ادامه ی بقای ایشان در این سمت جز هزینه زایی برای استان آن هم از نوع امنیتیش چیزی ندارد
اخلاق
Iran, Islamic Republic of
تهاجم فرهنگی به اخلاق و انسانیت
بویراحمد
United States
الحمدالله نه استاندار داریم نه مدیرکل باسواد تراز اول و از همه مهمتر نه نماینده فعال در سطح نمایندگی ا
هلدینگ
Iran, Islamic Republic of
امامی هلدینگ رفتی آخرش یا نه؟
این روشنفکر چقد قویه که شما را در لیست هلدینگ قرار داد.
حتما تا انتخابات یه کاری برات میکنه.
اگه نتونست استانداری گزینه خوبیه
اگر احمدزاده بتونه بذارت جای دانشی که میگی در همه دولت ها بوده خوبه
یا مشاور جوان هم بد نیست ولی مواظب باش
Iran, Islamic Republic of
آقای امامی چه خبر از هیات مدیره هلدینگ...
فک کنم بهترین حالت برای شما سوکتتتتتتتتته
احسان
Iran, Islamic Republic of
میگن تعهد و انقلابی بودن، دنیای پیشرفته میگه کار بلد بودن و پاک زیستن ... شما کار ساخت و ساز یه خونه رو به یه آدم کارنابلد میدی یا یه استاد کاربلد؟
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار تاریخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
، بی نفع هیچ جا ننشستی. روی سفره تمام جریان های سیاسی و قومی از ابتدا تا الان نشسته ای. اصولگرا، زارع، مندنی پور، بزرگواری، موحد، این روشنفکر . چرخش های مکرر و دوره ای. حالا چه خوابی برای استاندار دیده ای؟
عزت
Iran, Islamic Republic of
(آنچه می‌نگارم نه از باب تملق است نه ازباب طمع ورزی و امتیازخواهی،) خدا میداند....
United States
آقای امامی حضرت عباسی موقعه ای که این مطلب رو نوشتی خودت از کلمه به کلمه ش خنده ت نگرفت چرا اینقد خودتون رو در مقابل بعضی از مسائل به نادانی می‌زنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دلم برات می سوزه پست و مقام/ بوی هلدینگ به دماغت خورده و داری اخرت خود را به خاطر دنیای مردم //
حقگو
Iran, Islamic Republic of
خودش به شخصه آدم خوبی هست ولی مدیر دفترش بدبختش میکنه و کرده دخالت در همه چیز میکنه در صورتیکه هیچی بلد نیست
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
اعتماد زاده و کوروش درخشان زاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تراز رو پایین نگیرید واقعا این جوری نیست
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
یه روز از نماینده بویراحمد تعریف بده یه روز از استاندار،
، استاندار را با اون مدیران ناکارآمد را هم میشناسند، زیادی اغراق نکن.
دنا
Iran, Islamic Republic of
ای داد و بیداد !! برادر با خودت چند چندی ؟!
یه روز حزبی شش دانگ ، روز دیگر سینه زن در خیمه ملی مذهبی های غربگرا ، دیگر روز سخنران بارگاه انتخاباتی آقای زارع ، فردایش کوچ به درگاه انقلابی ها ، دیگر روز عزم بر کاندیداتوری جریان انقلابی های ۲۴ عیار ، بمحض عدم مقبولیت مجدد برای کاندیدی این جریان ، فرار به جرگه قبیله گرایان و حضور در لیست هلدینگیهای نماینده و بدنبال آن به عنوان مکبر مراسمات فاتحه خوانی در رکاب نماینده ، و اکنون استاندار که این هم معلوم است و البته بزودی متوجه خواهی شد که کباب نیست
و البته به نماینده فعلی قول میدهم بزودی بر منبر سخنرانی در ستاد آقای منتظریان خواهیم دید ، تا اونروز فعلا بدرود .
یاشار
India
منتظریان وامثال ایشان رومردم قبول ندارند
یاشار
India
منتظریان وامثال ایشان رومردم قبول ندارند
United States
برادرباوجدان ترسخن بگو وبنویس اول خوب تحقیق کن وبعدبنویس که چقدرباحق این اقابازی شد چه کسی برسراصول گرایان زندان رفت )زمان محمودیان و چه کسی ازفامیل های این اقا۴۴سال پست گرفته مگردرشوراهمین اقاتاجایی من اطلاع دارم رای اول نیاورداماگفتندامامی چون دیدشه بازه فراجناحی عمل می کنه گوش کامل ازمااصول گرایان نمی گیره اگه اعتقادازحق ناس داری به نظرم بروپیداش کن ازشه معذرت خواهی کن
Iran, Islamic Republic of
اول که ما خودمون به زبان فارسی اعداد داریم و لازم نیست که اولا و و ثالث و اعداد عربی بکار ببرید...دوم که کاشی قامت می‌شکست
لهراس نمدمال
United States
ککا
این تراز چند سال که دیگه خوب کار نمیکنه
Germany
آقای امامی شما که دم از خدا و پیغمبر می زنید و استاندار را مردمی و خداترس میبینید چطور در پایان صحبت هاتون میگید آدم که در دولت قبل بوده در این دولت نمیتواند کار کند. پس اگر قول شما درست است همین استانداری که این همه ازش تعریف کردی در دولت دیگر نه مردمی است و نه خدا ترس و نمی تواند جایگاه خدمت داشته باشد.مگر توانایی انجام کار، وجدان بیدار و اعتقاد خدمت به مردم چیزی است که با تغییر دولت ها عوض می شود.خودت کلاهت را قاضی قرار بده.دلایل عقب ماندگی استان نتیجه همین تفکرات جزیره ای و جریانی است. این چه حرفی است که وجدان کاری افراد را با دولتها می سنجید، آیا نیرو هایی که الان مسئولیت دارند قوی تر از مدیران دولت قبل هستند، لطفا در تفکرات شخصی و جریانی خود تامل نمایید.
بلوط
Iran, Islamic Republic of
سید جان ، شما که معلم عربی هستی ، لطفا ببین صرف و نحو عربی ام چطوره ؟؟!! ...
یاشار
India
امامی خدای سیاست هست
استانداری
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم به شما حسابی رسیده
یاشار
India
بیاتاامامی بهت برسه
لامی
Iran, Islamic Republic of
انچه تو می نگاری نه بر تملق است!!کاملا درسته امامی جان

انچه تو می نگاری از تملق گذشته ...
انچه تو می نگاری .......بماند
Iran, Islamic Republic of
افرین واقعا گلگفتی انشالا استانی اباد وازاد خواهیم داشت
حیدری
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک سرمایه گذار گفته این آقا را قبول ندارم
کمبل
Iran, Islamic Republic of
قبای دهیاری هم بر قامت استاندار زیادی هست ....
Iran, Islamic Republic of
قرآن هرچی دست پاه بزنی پست گیرت نیا
یاشار
India
امامی نیازی به پست ندارد
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد است و در واقع موحد استانداره نه احمد زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار محبوب و مردمی استان
چوبل دنا
Iran, Islamic Republic of
تو دنبال چه ایگردی مگه بچه بزرگ داری میخاهی بزاریش سر کار
Iran, Islamic Republic of
عروسی که مادرش ازش تعریف کنه بدرد خاله اش میخوره😏😏😏😏😏
بیژن
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت استان که شکرالله نامه تقدیروسپاس بنویسه آز نگارش ثالثن خامسن ووو کاری از پیش نمی‌بری تاریخ انقضای شما تمام شده
پیمان
Iran, Islamic Republic of
خدایی بهترین استاندار تاریخ استان دکتر کلانتری بود.
کاش با تغییر دولت عوضش نمیکردن.
United States
درودبرامامی بزرگ واجدادامامی تاجایی که من می دانم زیربارهیچ نماینده ای یااستانداری تابحال نرفته شجاع ترین اصول گرای استان می باشد من خودم اصلاح طلب باشم همیشه افسوس می خورم که چرااین سیدبزرگواردرخط سیدباقرنیامدچراکه شجاعت هردوتاشون مثل هم هستندحیف این انسان بزرگوارکه جزاصول گرایان می باشدتنهاعیب این سیدبزرگوارفقط همینه
یاشار
India
کسانی برعلیه دکترامامی به غرض حرف میزنند افرادکوته فکری بیش نیستند
شهروند
Romania
خدایا جامعه ما از تملق و چاپلوسی ریا محفوظ بذار..
Iran, Islamic Republic of
احمد زاده در حد یک دهیاری هست نهایتش بخشدار مرکزی باشد تا فرماندار حواسش بهش باشد
Iran, Islamic Republic of
دیگه از این به بعد بیمه ی امامزاده علی شدی
United Kingdom
همین تفکرات واپسگرایانه و محفلی استان را نابود کرده است

اگر قرار است استان رشد کند، باید همه دلسوزان فارغ از باند و جناح، در کنار هم کمک کنند و در دولت های مختلف از نیروهای توانمند با هر دیدگاه سیاسی استفاده شود

قطعا افراد چاپلوس و بوقلمون صفت و ریاکار نباید در هیچ دولتی جایگاه داشته باشند
ولی افراد سالم و پاکدست و کاربلد اصولگرا و اصلاح طلب چه گناهی کرده اند که در این استان باید قربانی تفکرات ناپسند به اصطلاح فعالین سیاسی افراطی اصلاح طلب یا اصولگرا شوند؟

فعالین به اصطلاح سیاسی با این تفکرات ، به خاطر این رویکردها و عقب ماندگی های استان باید در قیامت پاسخگوی مردم استان باشند
ناشناش
United States
امامی انسان پاک دست و مدیری توانمند و باسواد است ای کسی که این کامنت ها را می زاری حتما از روی حسادت بهت فشار میاد چشم حسود
ناشناش
United States
امامی انسان پاک دست و مدیری توانمند و باسواد است ای کسی که این کامنت ها را می زاری حتما از روی حسادت بهت فشار میاد چشم حسود
United States
سلام براستادعظیم الشان سیدبزرگوارارسلاله حضرت فاطمه الزهراسیدبزرگوارجناب استادامامی بزرگ انسانی یک رو حرف دلشومستقیم می زنه من همیشه خبطه می خورم که چراانسان به این شجاعی واقعاجزگروه اصول گرایانه شجاعت ونترسی وبیان ایشان به سیدبزرگواراقاسیدباقرموسوی می خوره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
باسلام
در مظلومیت وصداقت همین بس که زمانیکه مدیرکل سیاسی موفقی بود و تمام استان را مورد مطالعه قرار داده بود،نزدیکترین قومش/می‌رفت پیش هدایت خواه وازایشون می خواست که با امامی برخورد کند، امامی زنده است تا تاریخ زنده است امامی محبوب است دراستان بویژه در شهرستان چرام وهمه اقساط نقاط استان .امامی منافق نیست، فرصت طلب نیست، عقده ای نیست، امامی مردمی است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
امامی درزمان استانداری نیک زاد بدلیل دفاع ازکرامت انسانی وحسد وحقارت انحصارطلبان موردکینه قرار گرفت بگونه ای که درامام زاده علی قصد برخورد فیزیکی با استاندار رانتی نیکزاد داشت .امامی از فرمانداران خوش نام ومقتدر بوده و امروز همه مردم حق شناس چرام ازاوبه نیکی یاد می کنند. کورخواندید حسودان قلم بمزد
حقگو
Iran, Islamic Republic of
امامی بیشترین ضربه را از نزدیکان نااهلش خورد چون زمانی که کاندید شده بود// بجای اینکه ازایشون دفاع کند با گرفتن پول عکس نیکبخت را برجسته میزد ضمناافتخار می کند که از رانت عمویش بزرگواری دراوج شایستگی ترقی نمود امامی از نیکزاد ونیکزادهای رانتی هم ازنظر سواد و دانش هم ازنظر معرفت ومردم دوستی خیلی بالاتر بود بزرگواری ازبک حق دفاع کرد که مورد هجوم حسودان وتنگ نظران قرار گرفته بود /
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
همانطور که خودت قبلش گفتی تملق نمیکنم ودنبال طمع نیستم
به جدت .
بعدش شما هم در جایگاهی نیستید که بخواهید تعریف و تمجید کنید
شما یک بیکاره ای هستید حنات هم رنگی ندارد
ابوغریب
Iran, Islamic Republic of
درود برثلاله پاک حسین سید جلیل القدرسیدشکرالله امامی که همانا چون جدش حسین بن علی شجاع ونترس بوده وهست هیچگاه اهل تملق وچاپلوسی نبوده ونیست اگراهل تملق وچاپلوسی بود اززمان سیدبزرگوارجناب سیدباقرموسوی تاکنون پست ومقام داشت امامی هیچگاه دین وایمانش رابه دینارنفروخت مظمنم کسانیکه برعلیه امامی مطلبی می نویسند براثرحسودیست وعقده ای که برپاک دستی ایشان دارند امامی اهل معامله ورانت نبوده نیست امامی خدایی دارد که دستش بالاترین دست هاست
پیمان
Iran, Islamic Republic of
آقای امامی استاندار برات کجا و چطوری کار کرده که شده در تراز انقلاب؟
؟ در پیشگاه و محضر خدا چه جوابی میخوای بدی؟
اولویت ها و اصول انقلاب چیه به نظرت که شده در تراز انقلاب؟
انقلاب و انقلابی رو برام تعریف بکن
بسه این حجم از تعریف های خاله زنکی سیاسی
Iran, Islamic Republic of
شکرالله خودت مشخص نیست از احمد زاده چه گرفتی
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
1