تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۶۳۳۴
در مراسم افتتاح همزمان 101 هزار واحد مسکونی:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: افتتاح 2543 واحد مسکونی در استان / رئیس جمهور: آثار اقدامات دولت در بخش مسکن در حال آشکار شدن است/ تلاش‌های دست‌اندرکاران ساخت مسکن باعث کاهش دغدغه‌های مردم می‌شود/ نهضت ساخت مسکن را با توکل بر خدا، با قوت ادامه دهید

۲
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: افتتاح 2543 واحد مسکونی در استان
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی در همه نقاط استان در دست اجرا است که هفت هزار واحد آن در روستا‌ها است.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده روز یکشنبه ( 5 شهریور ماه 1402) در آئین افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور که با حضور رئیس جمهور به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان هستند.
وی افزود: در همه شهرستان‌ها عملیات احداث طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است به گونه‌ای که در گچساران و کهگیلویه به عنوان ۲ شهرستان بزرگ استان، این طرح با جدیت در حال اجرا است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح جوانی جمعیت هم عنوان کرد: تأمین مسکن برای سه هزار و ۵۰۰ نفر تأیید شده و همچنین به بیش از ۴۰۰ خانوار در قالب این طرح زمین واگذار شده است.
احمدزاده تأکید کرد: ۱۰ هزار نفر متقاضی ساخت مسکن در شهر یاسوج هستند و چندین هکتار زمین در محدوده شهر یاسوج برای احداث واحد‌های مسکونی در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی در ۱۰ هکتار این اراضی آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: هم اینک با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان زمین در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفته که تغییر کاربری انجام و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار می‌گیرند.
احمدزاده بیان کرد: تأمین زمین و عملیات ساخت واحد‌های مسکونی کارکنان سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی نیز فراهم شده و هیچ عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکل زمین در مرکز استان همچنان وجود دارد و برای ۱۰ هزار نفری که در مرکز استان متقاضی خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن هستند واحد مسکونی احداث می‌شود.
وی تصریح کرد: استان به نسبت جمعیت در حوزه مسکن دارای جایگاه خوبی در سطح کشور است و رتبه برتر را در اختیار دارد.
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در پایان گفت: در این آئین ۲ هزار و ۵۴۳ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مختلف استان همزمان با ۱۰۰ واحد سراسر کشور به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۳۰۱ واحد مسکن حمایتی، ۳۳ واحد مسکن مهر، ۲۳۷ وحد مسکن بازآفرینی بافت فرسوده، هزار و ۷۰۹ واحد مسکن روستایی و ۲۶۳ واحد مسکن خود مالکی است.
رئیس جمهور تصریح کرد: تلاش‌های دست‌اندرکاران وزارت راه و شهرسازی و دیگر فعالان در عرصه ساخت مسکن باعث کاهش دغدغه‌های مردم می‌شود و آثار اقداماتی که در 2 سال گذشته در این زمینه انجام شده در حال آشکار شدن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: افتتاح 2543 واحد مسکونی در استان
سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح همزمان 101 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و نیز گرامیداشت یاد شهدای دولت، گفت: به طور طبیعی هفته دولت زمان ارائه گزارش اقدامات و عملکرد بخش‌های مختلف دولت به مردم است.
رئیس جمهور با بیان اینکه مسکن از جمله نیازهای جدی مردم در سراسر کشور محسوب می‌شود و دولت مردمی نیز از همان آغاز فعالیت خود تأمین مسکن را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است، افزود: مسکن یکی از بخش‌های پیشران اقتصاد و تولید است و جا دارد از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران این بخش در وزارت راه و شهرسازی و بخش‌های همکار، نظیر استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بانک‌ها، بخش‌هایی از نیروهای مسلح و دیگر تلاشگران در این عرصه قدردانی کنم.
دکتر رئیسی با اشاره به اینکه رونق ساخت مسکن در کشور می‌تواند به شکل مستقیم و غیرمستقیم بخش‌های مختلف اقتصاد و تولید را به حرکت درآورده و ایجاد اشتغال کند، اظهار داشت: نکته مهم‌تر این است که مسکن با توجه به سهم بالای آن در سبد هزینه‌های خانوار، یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌هاست، لذا باید به شکل ویژه مورد توجه قرار گیرد.
رئیس جمهور تصریح کرد: تلاش‌های دست‌اندرکاران وزارت راه و شهرسازی و دیگر فعالان در عرصه ساخت مسکن باعث کاهش دغدغه‌های مردم می‌شود و آثار اقداماتی که در 2 سال گذشته در این زمینه انجام شده در حال آشکار شدن است.
دکتر رئیسی با اشاره به افتتاح 101 هزار واحد مسکونی طی مراسم امروز، خاطرنشان کرد: امروز برای همه ما روز بسیار خوبی است و پس از شکر به درگاه خداوند و تشکر از دست‌اندرکاران اجرا و تکمیل این پروژه‌ها، از همه می‌خواهم که با اتکال به خداوند نهضت ساخت مسکن را با قوت ادامه دهند تا همه افرادی که به دنبال تهیه مسکن هستند، صاحب خانه شوند.
رئیس جمهور در ادامه گفت: اینکه امروز نهضت ساخت مسکن در سراسر کشور فعال و فراگیر شده به پشتوانه به میدان آمدن همه بخش‌های مرتبط از جمله وزارت راه و شهرسازی و بانک‌ها است. بانک‌ها در زمینه رونق‌بخشی به ساخت مسکن نقش مهمی دارند و باید تسهیلات بخش مسکن‌سازی را جزو تکالیف خاص خود به حساب آورند.
در این مراسم که یازدهمین جلسه شورای عالی مسکن بود و به فاصله کمتر از یک ماه از جلسه قبلی این شورا برگزار می‌شد، همزمان با هفته دولت 101 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
این واحدهای مسکونی شامل طرح‌های خودمالک، طرح‌های حمایتی واگذاری اراضی، مسکن روستایی، بافت‌های فرسوده و ساخت واحدهای ویلایی در برخی استان‌ها بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق
Iran, Islamic Republic of
این خونه ها کجابود که تو یاسوج و بقیه شهرستان ها ماندید ایم. بنظرم مسکن مهرهای احمدی نژاد گفتید. ههههههههه خاک تو سر مردم استان که به تو یکی اعتماد کردند
Iran, Islamic Republic of
روزهای اخرش احمدزاده
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1