تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۲۹۱
ظهر امروز انجام گرفت

دیدار وزیر بهداشت با نماینده رهبر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد / آیت‌الله حسینی: جاودان سیرت شخصیتی تلاشگر است، ثبات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطالبه ما است و ما این ثبات را می‌خواهیم

۱۳
۱
دیدار وزیر بهداشت با نماینده رهبر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد / آیت‌الله حسینی: جاودان سیرت شخصیتی تلاشگر است، ثبات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطالبه ما است و ما این ثبات را می‌خواهیم
کبنا ؛وزیر بهداشت و درمان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنا، ظهر امروز (شنبه ۴ شهریورماه ۱۴۰۲) بهرام عین‌الهی_ وزیر بهداشت و درمان_ که به‌مناسبت هفته دولت وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده بود با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد. 
سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ در دیدار وزیر بهداشت و درمان با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد_ اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان نسبت به سایر استان‌ها دارای عقب ماندگی‌های زیادی است.
احمدزاده در ادامه به معضلات و مشکلات حوزه بهداشت و درمان پرداخت و اظهار داشت: مرکز اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد(ع) امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان کلنگ‌زنی خواهد شد.
احمدزاده در ادامه به ورود وزیر بهداشت به ماجرای بالگرد اورژانس هوایی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: وزیر بهداشت و درمان در فرودگاه یاسوج با رئیس مرکز اورژانس هوایی کشور تماس گرفتند که مشکل بالگرد اورژانس هوایی استان در سریعتر زمان ممکن رفع شود.
وی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی پاتاوه با حضور وزیر بهداشت امروز کلنگ‌زنی خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای بازسازی بیمارستان شهید رجایی ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۶۰ میلیارد تومان آن را وزیر محترم بهداشت در نظر گرفتند و ۴۰ میلیارد تومان را هم از وزیر نفت قول گرفته است.
احمدزاده احداث بیمارستان خصوصی زاگرس را برای استان ضروری دانست و گفت: بیمارستان زاگرس توسط جمع زیادی از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان راه‌اندازی کرده‌اند و نگهداری این عزیران برای ما از اهمیت بالایی برخودار است که این بیمارستان نیازمند حمایت ویژه شما است.
وی گفت: بیمارستان سی سخت در حال ساخت است که از محل اعتبارات سفر برای آن اعتبار گذاشته‌ایم، اما باید اعتبار بیشتری برای این بیمارستان در نظر گرفته شود.
حضرت آیت الله سید نصیر حسینی_ نماینده ولی در استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این دیدار با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمت هستند، اظهار داشت: زیرساخت‌های خوبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد احداث شده که باید تقویت شوند؛ چرا که اگر زیرساخت‌ها به حال خود ر‌ها شوند، بیت المال هدر می‌رود.
وی افزود: همانطور که استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور جامع مسائل را گفتند ما هم آن‌ها را تأیید و تأکید می‌کنیم.
آیت الله حسینی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد یک استان نوپاست این پیشرفت‌ها و خدمات مربوط به دوران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مردم این استان شاکر نعمت‌های بزرگ انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم این استان شایسته خدمت هستند قبل از انقلاب مردم کهگیلویه و بویراحمد زیر بار طاغوت نرفته و برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده و در دوران جنگ حضور پررنگی داشتند.
آیت الله حسینی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه‌های انقلاب حضور مؤثر داشته و در عرصه حضور انتخابات نیز جز استان‌های اول یا دوم کشور هستند.
وی گفت: این استان دارای منابع بسیاری از جمله نفت و گاز و آب است، خدمات زیادی نیز در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته اما ظرفیت نظام جمهوری اسلامی بیشتر از این‌ها می‌باشد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خدمات ازنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان توسط نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌شود که نسبت به دیگر کشور‌ها این خدمات شایسته و بسیار ارزشمند است.
آیت الله حسینی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت‌های خوبی صورت گرفته که نیاز به تکمیل دارند.
وی افزود: اگر این زیرساخت‌ها تکمیل شوند از فرسایش بیت المال جلوگیری خواهد شد، یکی از مشکلات ما طولانی شدن تکمیل طرح‌ها می‌باشد، که گاه برخی از آن‌ها ۱۰ الی ۲۰ سال طول می‌کشد تا به اتمام برسند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این روند طولانی باعث فرسایش یا از رده خارج شدن برخی تجهیزات آن‌ها می‌شود ادامه داد: پتروشیمی گچساران یکی از طرح‌هایی بود که به دلیل طولانی شدن باید ۱۵۰ مورد آن بازسازی مجدد صورت می‌گرفت.
آیت الله حسینی اضافه کرد: در تمام شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه درمان زیرساخت‌های خوبی آماده است ولی نیاز به تجهیزات دارند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش سعید جاوادن سیرت_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را شخصیتی تلاشگر، زحمتکش و با تجربه در حوزه درمان دانست و گفت: آقای جاودان سیرت در دوران کرونا موفق عمل کردند.
آیت الله حسینی در ادامه گفت: ثبات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطالبه ما است و ما این ثبات را می‌خواهیم.  وقتی تصمیم به حضور یک مدیری گرفته می‌شود باید از قبل بررسی‌های لازم صورت گرفته و وقتی شایستگی آن را می‌بینند اجازه دهند تا بر پست خود بماند نه اینکه مدیری بیاورند و بعد از چند ماه او را عوض کنند، این در واقع به هم ریختگی ایجاد می‌کند و باعث بی‌رغبتی در ادارات می‌شود.
وی با بیان اینکه از ابتدا باید یک مدیر انقلابی و جهادی انتخاب شود، تا شاهد این همه تغییرات در سطح دانشگاه علوم پزشکی نباشیم، تأکید کرد: باید در حوزه مدیریت به ثبات برسیم، اگر در حوزه‌ای بی‌ثباتی شکل بگیرد، ضرر می‌کنیم. حوزه درمان و بهداشت با سلامتی مردم سروکار دارد و نباید اینگونه شاهد باشیم که مدیران دچار تغییر و تحول می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویر احمد با اشاره به اینکه گزارشاتی به ما از ادارات می‌رسد تصریح کرد: یک فضا‌هایی ایجاد می‌کنند که شایسته نیست کاری که حساس است و به زندگی و حیات مردم وابسته است را باید به دور از هرگونه بی‌ثباتی انجام داد باید به ثبات برسیم و در هر حوزه‌ای که بی‌ثباتی شکل بگیرد ضرر خواهیم کرد.
وی گفت: فرق نمی‌کند این بی‌ثباتی چه در حوزه فرهنگ اقتصاد درمان و هر کدام دیگر باشد ضرر خواهیم کرد.
آیت الله حسینی در پایان گفت: هرجا ثبات حاکم شد در عرصه‌های مختلف موفقیت کسب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علمی
Iran, Islamic Republic of
کاش در این مملکت هر کسی در حوزه تخصصی خودش صحبت کند.ببخشید میشه از حاج آقا سوال بفرمایید مرگ زنان باردار در بیمارستان امام سجاد چه کسی مقصر؟
Iran, Islamic Republic of
جاودان سیرت از ضعیف ترین ضعیف ترین روسای دانشگاه تا کنون بوده
شما یه سر تشریف ببرین ستاد مرکزی دانشگاه به وضوح شاهد بی ثباتی در دانشگاه میشوید
حاج اقا با کمال احترام خدمت جنابعالی لطفا بزارید متخصصین در امر بهداشت چنین نظری بدن
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه قبای نمایندگی به روشنفکر نمیاد
مردم بیراحمد به خودتون بیایید
Iran, Islamic Republic of
سی انقلابی گری بی یشکه و پای غلام نژاد نیرسی...
Iran, Islamic Republic of
جاودان سیرت شرایط هیات علمی شدن و در نتیجه شرایط ریاست دانشگاه شدن را ندارد بهتر است که زودتر برای انتصاب ریاست جدیدی چاره اندیشی کنند.
Iran, Islamic Republic of
فکر کردین هیئت علمیها خیلی دلشان به حال مردم میسوزه و بهتر هستن
Iran, Islamic Republic of
باید یک نیروی به تمام معنا انقلابی مثل دکتر غلام نژاد که انتصاباتش صدر درصد انقلابی بود جایگزین شود نه کسی که می خواد هم خرما را داشته باشد هم خدا را .با آمدن این سرپرست جدید دوباره طایفه گرایی به علوم پزشکی برگشت و سلامت مردم دچار خلل شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یعنی جاودان سیرت تغییر نکند
به به
خرما
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقا حمایت شما از استاندار در سفر ریاست جمهوری باعث شد که مدیران ضعیف رو عزل نکنند خواهش میکنم در حوزه تخصصی خود و جایگاه و شأن آن صحبت بفرمائید
چون شما حکم خواص رو در استان دارید
کرونا
Iran, Islamic Republic of
برادر سعید جاودان سیرت امتحان خود را در زمان کرونا پس داد آنهایی که مثل موش در زمان این بیماری از این ویروس فراری بودندو سوراخی را به قیمت آنچنانی دنبال می کردند تا گرفتار نشوند وحتی اگر پدر ومادر وفرزند آین افراد گرفتار ویروس می شدند حتی جرات نزدیک شدن به خانواده خود را نداشتند آن موقع سعید جاودان سیرت بود که با آغوش باز این مریض ها را می پذیرفت وجان خود را به خطر می انداخت واز خود گذشتگی می کرد
واقعا خجالت خوب چیزی هست
اکثر این کامنت ها از سوی یکی دونفر مغرض گذاشته می شود بروید یک فکری به حال خود کنید چرا که جاودان سیرت جاودان خواهد ماند
تلاش
Iran, Islamic Republic of
ثبات؟؟؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حمایت های امام جمعه از جاودان سیرت به نظرتون یه مقداری بی سابقه...دلیلش رو الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
دلیل نسبت های فامیلی
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1