تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۵۷۴۱۱
وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

به‌جای استیضاح وزیر بهداشت، تعامل کنیم

۰
به‌جای استیضاح وزیر بهداشت، تعامل کنیم
کبنا ؛وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینده فعلی تبریز در مجلس، ضمن مخالفت با استیضاح دکتر عین‌اللهی (وزیر بهداشت) در مجلس، گفت: به‌جای استیضاح وزیر بهداشت، باید تعامل کنیم.
دکتر مسعود پزشکیان، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تعامل نمایندگان مجلس و مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: تصور نمی‌کنم که استیضاح وزیر بهداشت مشکلی را حل کند. ما نهایتا باید با همدیگر تعامل داشته باشیم و از وزارت بهداشت بخواهیم که در چارچوب قانون عمل کند.
وی افزود: اگر آقای دکتر عین‌اللهی استیضاح شود و نمایندگان بخواهند وزیر جدیدی را روی کار بیاوریم، باز "روز از نو و روزی از نو" خواهد بود. یعنی یک وزیر جدید باید مدتی به فکر چینش نیروها و عزل و نصب‌ها باشد و فرصت زیادی در این زمینه از دست می‌رود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید اجازه داده شود تا وزیر بهداشت در چارچوب قانون به کار خود ادامه دهد.
پزشکیان  با اشاره به تلاش‌های مسئولان وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، گفت: در بحث کرونا یک هماهنگی ملی به وجود آمد. من در همان زمان معتقد بودم که برای مقابله با کرونا باید سران سه قوه هماهنگ باشند. 
وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: مسئولان وزارت بهداشت و کادر بهداشت و درمان و پزشکان و پرستاران به اندازه سهم خود در مقابله با کرونا از جمله جلوگیری از شیوع کرونا و تزریق واکسن، جانفشانی کردند که باید قدردان باشیم.
پزشکیان گفت: از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم تا در خصوص نحوه مدیریت و همچنین نحوه نظارت بر امور تجدیدنظر داشته باشند و تعامل سازنده با مجلس در پیش بگیرند در غیر این‌صورت به بن‌بست خواهیم رسید.
وی افزود: متاسفانه بسیاری از وزارتخانه‌ها چندان توجهی به قانون ندارند و این خود باعث ایجاد مشکل در کشور و همچنین برای مردم و مجلس می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1