تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۶۶۱۷۳
در جلسه کمیسیون مقابله با سرقت مطرح شد

تاکید بر دوربین‌های پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد / مقابله با سرقت شدت می‌گیرد

۱
۰
تاکید بر دوربین‌های پایش تصویری در کهگیلویه و بویراحمد / مقابله با سرقت شدت می‌گیرد
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های پیشگیرانه سرقت افزایش می‌یابد و مقابله با سرقت شدت می‌گیرد.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی مهر امروز (سه شنبه ۳۱ مرداد ماه 1402) در جلسه کمیسیون مقابله با سرقت در سالن شماره ۲ استانداری گفت: سرقت علت چند جانبه دارد و یکی از آسیب‌های اجتماعی است که به طور جدی عوامل مختلفی را تهدید می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق بررسی کارشناسان و پژوهشگران دو مؤلفه بیکاری و اعتیاد در افزایش سرقت تأثیر بیشتری دارد که می‌طلبد برنامه‌های پیشگیرانه در این رابطه افزایش یابد.
وی با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های پایداری هر جامعه میزان مشارکت عمومی است که در زمینه کاهش سرقت، بیکاری و اعتیاد تأثیر‌گذار است افزود: کاهش معضلات اجتماعی نیازمند مشارکت عمومی است و باید این مهم مورد توجه همیشگی باشد.
معاون سیاسی با اشاره به اینکه بیکاری را یکی از عوامل اصلی در افزایش ضریب سرقت می‌دانیم، افزود: توصیه می‌کنیم خیرین و کسانی که بنیه مالی خوبی دارند با سرمایه‌گذاری زمینه ایجاد اشتغال برای افراد را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه، هوشیاری و مراقبت‌های مردمی باید بیشتر شود گفت: با رصد و شناسایی مکان‌ها، محله‌ها و مواردی که وقوع سرقت در آنجا بالاست نظارت‌ها بیشتر شود.
هاشمی مهر بر اهتمام مدیران برای مراقبت و نگهداری از تجهیزات و دارایی ادارات و دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی موطفند برای اقدامات پیشگیرانه از سرقت مجهز به سیستم پایش باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: کمیسیون سرقت تا زمانی که مصوبات قبلی بررسی و اجرا نشده باشند مصوبه جدید نخواهد داشت.
وی بر مجهز شدن استان به دوربین‌های پایش تصویری اشاره کرد و گفت: نقاط کور شناسایی و نصب دوربین در برنامه کار قرار گیرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته مبالغی برای نصب دوربین تخصیص داده شد و برای امسال هم اعتبار در نظر گرفته شده است.
هاشمی مهر گفت: راهداری، شهرداری و مخابرات در خصوص نصب دوربین‌های پایش تصویری هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
وی با بیان اینکه، باید راهکار‌های لازم برای پیشگیری از سرقت با اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی لازم در جامعه صورت گیرد گفت: افزایش سیستم‌های ایمنی، مشارکت مردمی و همراهی با نیروی انتظامی مورد توجه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام شهرستان محروم کهگیلویه و بویراحمد و توابع آن از محرومیت رنج می‌برند مثل شهرستان کهگیلویه دهدشت که حوادث تلخ دارد باید در اولویت باشد
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
1