تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۶۵۰۴۸
کبنا گزارش می دهد؛

پیام مسوولان سپاه کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دو تن از نیروهای انتظامی

۰
پیام مسوولان سپاه کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دو تن از نیروهای انتظامی
کبنا ؛
در پی شهادت دو تن از نیروهای جان‌برکف نیروهای انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان و فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان پیام تسلیتی صادر کردند.
به گزارش کبنا نیوز، در پیام تسلیت سردار خرمدل آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون(169 آ ل عمران) و گمان مبر آنان که درراه خدا کشته‌شده‌اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره‌مندند.
شهادت شرافتمندانه، عزتمندانه و غیرتمندانه دو تن از شهدای جان‌برکف فراجای استان(شهیدان امینی و درخشان فر) جوانان همیشه درصحنه نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، در پاسداری از مردم و امنیت وطن را به خانواده معظم این شهیدان و آحاد مردم همیشه در صحنه، فهیم و غیور ایران اسلامی به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد و مارگون تبریک و تسلیت می‌گوییم.
روحیه جهادی و شجاعت قهرمانانه «شهیدان وطن و امنیت» شهیدان امینی و درخشان فر عزیز را ارج می نهیم و بر ملت ایران و جوانان افتخارآمیز این دیار که با اتحاد و همت جانانه پرچم دفاع از امنیت و مردم را در میهن اسلامی و در این قضیه به اهتزاز درآوردند، درود و صلوات می‌فرستیم.
فرماندهی و کارکنان سپاه فتح ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهیدان عزیز، در کنار فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامي استان با همکاری دستگاه قضایی استان برای پاسداری از سرزمین مقدس ایران اسلامی و انتقام از مسببان این حادثه دردناک تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
در پی شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی استان در درگیری عصر روز گذشته با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده یاسوج _ اصفهان ، سردار حسن حکمتیان پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون
(169 آ ل عمران)
درخت تنومند انقلاب اسلامی همواره با خون بهترین جوانان این مرز و بوم آبیاری می‌شود.
دلاور مردانی که سوگند یاد کرده بودند تا پای جان مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت جامعه باشند، در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مردانه پای عهد و پیمان خویش ایستادند و آسمانی شدند.
خبر شهادت دو تن از کارکنان صدیق ، فداکار و شجاع نیروی قهرمان و دلاور مردپرور انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با اشرار مسلح موجب حزن و اندوه مردم شریف استان و کشور عزیزمان گردید.
اینجانب برخود لازم دانستم عروج خونین همکاران گرانقدر ستوان یکم شهید سیروس درخشان فر و سروان شهید مهدی امینی مهر را محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،مقام معظم رهبری،همکاران عزیز و پرتلاشم در نیروی مقدس فراجا ، ملت قهرمان ایران اسلامی ،مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت معظم آن شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نمایم.
دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سودگران مرگ بدانند که نیروهای جان برکف مسلح از هیچ تلاشی برای مقابله با آنان دریغ نخواهند نمود و همواره برای برقراری نظم و امنیت مردم و جامعه آماده جانفشانی و شهادت می باشند.
علو درجات را از درگاه خداوند سبحان برای برادران شهیدم و صبر و اجر برای بیت معظم و جمیع بازماندگان‌‌ مسئلت دارم.
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1