تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۶۴۷۵۷
کبنا گزارش می دهد؛

شائبه ها درباره پرداخت های سفارشی وام خرید تراکتور و سیل مونسون در شهرستان باشت / فرماندار درخصوص وام های سفارشی پاسخ دهد

۱
۰
شائبه ها درباره پرداخت های سفارشی وام خرید تراکتور و سیل مونسون در شهرستان باشت / فرماندار درخصوص وام های سفارشی پاسخ دهد
کبنا ؛
دولت انقلابی آیت الله رئیسی بر برقراری عدالت در هر زمینه ای تأکید دارد ولی گویا در شهرستان باشت جاده سازی و پرداخت وام ها بدون در نظر گرفتن عدالت، انحصاراً با نظر و خواست فرماندار صورت می گیرد.
به گزارش کبنا نیوز، شائبه های مختلفی درباره برخی اتفاقات در شهرستان باشت وجود دارد و در خصوص مسائل مختلف حرف هایی زده می شود که جای تحقیق و بررسی دارد. با وجود اینکه مسوولان در دولت سیزدهم بر محوریت عدالت در مباحث مختلف اقتصادی و سیاسی تأکید کرده اند، ولی تصور می شود که برخی افراد با ایجاد ارتباطاتی قصد سوء استفاده از موقعیت و میز ریاست را دارند.
مردم شهرستان باشت غالباً به فعالیت های کشاورزی و باغداری مشغول هستند، و عموم تسهیلات و نیازمندی های مردم نیز مرتبط با اینگونه مشاغل است. این در حالی است که شنیده می شود عده ای از افراد که از نزدیکان فرماندار باشت هستند، بصورت سفارشی تسهیلات خرید تراکتور دریافت کرده اند. قطعا این تسهیلات قیمت بالایی دارد و خیلی از افراد نیز درخواست برای دریافت این وام دارند. از این رو تبعیض در پرداخت وام و سفارش کردن افراد موضوعی است که مورد انتقاد مردم قرار گرفته است و صحبت هایی در مورد آن می شود.
در خصوص تسهیلات و وام های خسارت دیدگان سیل مونسون نیز گفته می شود بی عدالتی هایی صورت گرفته و این وام بصورت سفارشی به برخی افراد داده شده است. در همین خصوص برخی از شهروندان باشتی انتقاداتی داشته اند و گفته می شود لیست اسامی افرادی که وام خسارت سیل مونسون به آنها داده شده از طرف فرمانداری تعیین شده است.
از طرف دیگر، گفته می شود برخی اعتبارات عمرانی به پروژه هایی تعلق گرفته که با نظر فرماندار صورت گرفته است. در همین خصوص یکی از پروژه های راه و جاده سازی اعتبار تعلق گرفت که به گفته مردم جادۀ روستای فرماندار باشت است. شهرستان باشت اولویت های زیادی برای جاده سازی دارد و خیلی از مناطق این شهرستان با مشکل نبود جاده مناسب روبرو هستند، چرا و به چه منظوری جاده سازی باید انحصار به جاده ای شود که خواسته فرماندار بوده است؟ مناطقی مثل پیچاب، یا جاده باشت به چرام از اولویت های شهرستان است ولی مورد توجه فرماندار قرار نگرفته است!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فرناندار باشت داره وام ها را به کسانی میده که طرفدار نمابنده فعلی هستند و درانتخابات آینده به نناینده مورد حمایت فرماندار رای دهند .فرماندار شده دفتر انتخاباتی نماینده
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1