کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

پیام مسوولان سپاه کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دو تن از نیروهای انتظامی

30 تير 1402 ساعت 22:27

در پی شهادت دو تن از نیروهای جان‌برکف نیروهای انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان و فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان پیام تسلیتی صادر کردند.


در پی شهادت دو تن از نیروهای جان‌برکف نیروهای انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح استان و فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان پیام تسلیتی صادر کردند.
به گزارش کبنانیوز، در پیام تسلیت سردار خرمدل آمده است: بسم‌الله الرحمن الرحیم و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون(169 آ ل عمران) و گمان مبر آنان که درراه خدا کشته‌شده‌اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره‌مندند.
شهادت شرافتمندانه، عزتمندانه و غیرتمندانه دو تن از شهدای جان‌برکف فراجای استان(شهیدان امینی و درخشان فر) جوانان همیشه درصحنه نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، در پاسداری از مردم و امنیت وطن را به خانواده معظم این شهیدان و آحاد مردم همیشه در صحنه، فهیم و غیور ایران اسلامی به خصوص مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های بویراحمد و مارگون تبریک و تسلیت می‌گوییم.
روحیه جهادی و شجاعت قهرمانانه «شهیدان وطن و امنیت» شهیدان امینی و درخشان فر عزیز را ارج می نهیم و بر ملت ایران و جوانان افتخارآمیز این دیار که با اتحاد و همت جانانه پرچم دفاع از امنیت و مردم را در میهن اسلامی و در این قضیه به اهتزاز درآوردند، درود و صلوات می‌فرستیم.
فرماندهی و کارکنان سپاه فتح ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهیدان عزیز، در کنار فرماندهی و کارکنان خدوم نیروی انتظامي استان با همکاری دستگاه قضایی استان برای پاسداری از سرزمین مقدس ایران اسلامی و انتقام از مسببان این حادثه دردناک تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
در پی شهادت دو تن از ماموران نیروی انتظامی استان در درگیری عصر روز گذشته با قاچاقچیان مواد مخدر در جاده یاسوج _ اصفهان ، سردار حسن حکمتیان پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون
(169 آ ل عمران)
درخت تنومند انقلاب اسلامی همواره با خون بهترین جوانان این مرز و بوم آبیاری می‌شود.
دلاور مردانی که سوگند یاد کرده بودند تا پای جان مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و امنیت جامعه باشند، در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مردانه پای عهد و پیمان خویش ایستادند و آسمانی شدند.
خبر شهادت دو تن از کارکنان صدیق ، فداکار و شجاع نیروی قهرمان و دلاور مردپرور انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با اشرار مسلح موجب حزن و اندوه مردم شریف استان و کشور عزیزمان گردید.
اینجانب برخود لازم دانستم عروج خونین همکاران گرانقدر ستوان یکم شهید سیروس درخشان فر و سروان شهید مهدی امینی مهر را محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف،مقام معظم رهبری،همکاران عزیز و پرتلاشم در نیروی مقدس فراجا ، ملت قهرمان ایران اسلامی ،مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت معظم آن شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض نمایم.
دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سودگران مرگ بدانند که نیروهای جان برکف مسلح از هیچ تلاشی برای مقابله با آنان دریغ نخواهند نمود و همواره برای برقراری نظم و امنیت مردم و جامعه آماده جانفشانی و شهادت می باشند.
علو درجات را از درگاه خداوند سبحان برای برادران شهیدم و صبر و اجر برای بیت معظم و جمیع بازماندگان‌‌ مسئلت دارم.
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز
فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 465048

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465048/پیام-مسوولان-سپاه-کهگیلویه-بویراحمد-پی-شهادت-دو-تن-نیروهای-انتظامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1