تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۶۵۰۳۷
به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی انجام گرفت؛

افتتاح مرکز اعصاب و روان ویژه آقایان در شهرستان بویراحمد

۰
افتتاح مرکز اعصاب و روان ویژه آقایان در شهرستان بویراحمد
کبنا ؛افتتاح مرکز اعصاب و روان مردان با ظرفیت 50 نفر و با حضور مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان، معاونین تخصصی ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد و جمعی از کارشناسان ستادی و شهرستانی حوزه توانبخشی انجام شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این مراسم ابتدا گزارشات لازم پیرامون طرح مورد نظر توسط کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی استان ارائه شد و در ادامه محمدکریم آریا مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد فضای رقابتی برای بهبود کیفیت خدمات مراکز را موضوع مهمی دانست و افزود: امیدواریم در بازدید های مسئولین ستاد سازمان بهزیستی کشور از مراکز بهزیستی استان ،موضوع  محرومیت استان مورد توجه قرار گیرد تا بتوان با رفع موانع و مشکلات پیش روی این مراکز که گروه های هدف زیاد و دارای شرایط خاصی را پشتیبانی می‌کنند، موجبات افزایش انگیزه و بهبود خدمت رسانی گردد.
در ادامه دکتر محمدرضا کاظم زاده مدیرکل مدیریت پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور هفته بهزیستی را بهترین زمان برای آگاه سازی عمومی از عملکرد، دستاوردها و فعالیت های بهزیستی دانست و تلاش ها برای رفع موضوع انحصار طلبی مراکز در استان کهگیلویه و بویراحمد را قابل تقدیر دانست.
شایان ذکر است؛ هم اکنون 4 مرکز شبانه روزی مراقبتی بیماران روانی مزمن در استان  فعالیت دارند که خدمات مراقبتی و توانبخشی به بیماران این جامعه هدف ارائه می دهند.
(۲۴ لغایت ۳۰ تیرماه ) با عنوان  هفته بهزیستی نامگذاری شده است که برنامه های این هفته با شعار «برای مردم ، برای به زیستن» اجرا می شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1