تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۶۴۸۷۸
در شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در حضور رئیس جمهور/ روشنفکر: روستاهای دیارم جاده مناسب ندارند و زنان بارداری جان‌شان را از دست داده‌اند / بود و نبود فرودگاه یاسوج فرقی ندارد / راه آهن اقلید - یاسوج به کما رفته است / موحد: احداث سد آبریز حق مردم کهگیلویه است / چرا هیچ وزیری به کهگیلویه و چرام نرفت

۱۶
۱
نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در حضور رئیس جمهور/ روشنفکر: روستاهای دیارم جاده مناسب ندارند و زنان بارداری جان‌شان را از دست داده‌اند / بود و نبود فرودگاه یاسوج فرقی ندارد / راه آهن اقلید - یاسوج به کما رفته است / موحد: احداث سد آبریز حق مردم کهگیلویه است / چرا هیچ وزیری به کهگیلویه و چرام نرفت
کبنا ؛نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در حضور رئیس جمهور ایران سخنرانی و بر توسعه این استان و رفع مشکلات آن تاکید کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه دوشنبه (26 تیرماه 1402) نشست شورای برنامه ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از وزرا و مسوولان کشوری و استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یاسوج برگزار شد.
روشنفکر در ابتدا به تمجید از رئیس جمهور پرداخت و گفت: آقای رئیس جمهور حضرتعالی نه فقط در درون ایران بلکه نقش  شما در حوزه‌های فرامرزی ستودنی است.
وی گفت: از حضور وزرا، کارشناسان، فعالان اقتصادی، معاونین رئیس جمهور، استاندار بسیار دلسوز و مدیران پر تلاش و نماینده ولی فقیه به طور ویژه تقدیر و تشکر می‌کنم.
روشنفکر با بیان اینکه سفر اول برای استان پُر برکت بود، گفت: امید داریم سفر دوم پربارتر باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون استان کهگیلویه و بویراحمد را استان گنج‌ها و رنج‌ها دانست و گفت: آقای رئیس جمهور حضور شما را به استان گنج‌ها و رنج‌ها گرامی می‌دارم. استان کهگیلویه و بویراحمد 25 درصد نفت، 10 درصد آب‌های سطحی و یک درصد خاک کشور را به خود اختصاص می‌دهد و همچنین این استان معادن بی‌نظیر و نیروی انسانی خلاق و متعهد زیادی دارد و سرزمین گنج‌ها زیبنده آن است. اما با این وجود استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت فقر و نداری رنج می‌برد.
وی افزود: استان 750 هزار نفری 160 هزار نفر آن تحت نهادهای حمایتی است.

روشنفکر گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد چشم و امیدشان به دولت ایران قومی و رئیس این دولت است. امیدوارم با درایت و تدبیر حضرتعالی توسعه همه حانبه در این دیار تحقق یابد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه راه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق سرمایه‌گذاری می‌گذرد، افزود: کهگیلویه و  بویراحمد زیرساخت‌های لازم سرمایه‌گذاری را ندارد و باید در بحث سرمایه‌گذاری این استان را ویژه‌تر دید. 
وی با بیان اینکه ما شرمنده مردم هستیم، گفت: در دیار من بسیاری از روستاهای ما راه ارتباطی مناسب ندارند و زنان بارداری به دلیل نبود راه ارتباطی در مسیر جان باخته‌اند.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: فرودگاه یاسوح بود و نبود فرقی ندارد و در هفته دو پرواز دارد که امیدوارم در این رابطه دستوری بفرمائید.
روشنفکر در انتهای صحبت‌هایش گفت: پروژه راه آهن یاسوج - اقلید به کما رفته است که این امید را داریم در خصوص پروژه اقلید - یاسوج اقدامات شایسته‌ای انجام بگیرد.
حجت الاسلام سید محمد موحد_ نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده_ در این جلسه ابتدا از هیئت دولت گلایه کرد و گفت: ظاهراً شهرستان‌های کهگیلویه و چرام از مسیر سفر حذف شدند و کسی از وزرا به این دو شهرستان با این همه جمعیت سفر نکردند که انتظار می‌رود، دستوری فرمائید که فردا دو نفر از وزرا، آقای اوجی، وزیر نفت برای بحث کلنگ‌زنی پالایشگاه چرام که سرمایه گذار آن هم آماده است، و وزیر صمت به این شهرستان‌ها سفر کنند و مردم را از این نگرانی در بیاورند و کام مردم را از این سفر شیرین کنند.
وی در ادامه گفت: زبان من در استقبال از هیئت دولت ناقص است، الحق و الانصاف مردم سنگ تمام گذاشتند.
وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت: احداث سد آبریز حق مردم کهگیلویه بزرگ است که امیدوارم در دولت عدالت محور حضرتعالی این مهم انجام بگیرد.
موحد گفت: جاده پاتاوه - دهدشت از خدمات بی نظیر جمهوری اسلامی است و امیدوارم که جاده تشان به لنده و لنده به جاده پاتاوه - دهدشت و همچنین جاده پل برین - چرام و قلعه رئیسی که مجوزهای لازم را دارند در این دولت تحرک بیشتری داشته باشند.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: معدن بوکسیت، فسفات و کارخانه هیدراته چرام منتظر حمایت شما و وزیر جهادی است.
موحد در ادامه گفت: مردم شهرستان بهمئی با وجود 80 حلقه چاه از خیلی نعمت ها بی بهره هستند. 
وی افزود: آب شرب چهار شهر حوزه انتخابیه من هنوز اندر خم یک کوچه است.
این نماینده مجلس در ادامه گفت: منتظر کلنگ‌زنی پتروپالایشگاه و پالایشگاه چرام هستیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
این سفر نشون داد که حرف های حجه الاسلام موحد نه تنها در مجلس بلکه در هیئت دولت هم خریداری ندارد . عزت که نیارود هیچ ذلت را هم دو چندان کرد جناب نماینده
ارت
Iran, Islamic Republic of
قراربود عزت برگردد ولی ذلت حاکم شد حتی نتونستی ورودی جاده طولیان را درست کنی
Russian Federation
اعتراف بزرگ روشنفکر ضعیف ترین نماینده ی تاریخ بویراحمد به عملکرد تقریبا که نه تحقیقا صفر در مدت نمایندگی اش و اکنون می بینیم که علیرغم آن همه شعارهای پوشالی دوران نمایندگی اش بدترین دوران بویراحمد بوده است
وحیدی
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط با کینه توزی کامنت می گذارید روشنفکر برای کل استان مثمر ثمر است و افتتاحیه ها و کلنگ زنی های این سفر نشان داد که توانمندترین نماینده تاریخ کهگیلویه و بویر احمد دکتر روشنفکر است و در بین وزرا و رئیس جمهور دارای احترام خاصی می باشد و گفتن آن جمله تاریخی که استان ما استان گنجها و رنجهاست سالهای سال در اذهان می ماند و باید با طلا بر لوح نوشت.
Iran, Islamic Republic of
ناصر درمحاق
باشت
Iran, Islamic Republic of
بازهم ناصرجاماند
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
گمبولهای کلننگها خیلی رنگشان پیر بود:::::: حد اقل عوضشان می کردید؟؟::::::: کهگیلویه که کسی را نداشت:::: به اغای رییسی یاد اوری کند::::::: مردمی وجود دارند:::::: فقط رسانه ها تلاش می کنند
محمدی
Iran, Islamic Republic of
آخ از بخت کهگیلویه بدبخت التماس می کنند حتی سوری هم که شده دوتا وزیر بیاد دهدشت و نمی آیند وزیر بهداشت و درمان در دولت قبل بیش از سه بار به کهگیلویه آمد و بیش از ده عمل جراحی خودش شخصا در دیشموک انجام دادند.
وحید
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه چیزی برای افتتاح و راه اندازی و کلنگ زنی ندارد . جاده پاتاوه دهدشت بود هم که تا کنون سه بار افتتاح شده و یکی از تونلها ریزش داشت تعمیر شد و به مدار برگشت .
احمدی
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور و اکثریت وزرا به یاسوج و مارگون و گچساران بازدید داشتند و افتتاحیه های خوبی مثل سد چم شیر و پتروشیمی گچساران و در یاسوج کارخانه قند و پروژه گردشگری و سد سقاوه را داشتند کهگیلویه بیچاره تر از همیشه بود ولی حتی یک وزیر هم به کهگیلویه نیامد و معاون وزیر جهاد و کشاورزی رفته بود چاروسا همین و بس.
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
اغای سناتور::::::: این حق مردم دهدشته::::: تا بدانند وببینند وانتخاب کنند::::::: ومدیران نا لایق را پس زنند
Iran, Islamic Republic of
ابرو بویراحمد از دست رفت طرف روی کاغذ هم مشکل داره خدا لعنت کنه کسانی راکه چنین مسولیتی را به گردن می گیرد ودرحد اندازه معلم ابتدایی نیست
Iran, Islamic Republic of
نماینده گچساران هیچ درخواستی نداشت؟
بیچاره مردم گچساران پتروشیمی تکمیل شد همه نیروهای آن غیر گچسارانی و از باشت،دهدشت، یاسوج،چهارمحال بختیاری ، خوزستان ، بهمیی هستند مثل شرکت آن، فقط دود و گاز و آلودگی آن برای گچسارانی می ماند تمام جوانان روستاهای آب‌شیرین ، تلخاب شیرین، امامزاده جعفر، سرابننیز، لیشتر، و.....همه بیکارند و هیچ کسی را هم برای دفاع از حق و حقوقشان ندارند
Iran, Islamic Republic of
درجواب چراهیچ وزیری به چرام نرفت چون نماینده خیلی براچرام زحمت کشیده ولیدرهای موحد مسرور از خدمات بی بدیل موحد هستند .او می خواست که چرام دربن بست باشه ،وبه خواسته اش رسید
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت بیراحمد درجلسه دیشب روخوانی هم بلدنبود جملات بی سروته
دربرابرناصرحسینی باید لنگ بندازه طرف پرادعا
حسینی وزیرنفت را به مسلخ کشید جدا قابل تحسین بود
Iran, Islamic Republic of
بیچاره تر از مردم چرام مگه داریم آخه /که علنا و همیشه با چرام و چرامی ها مشکل داشته و بیزاری خودشو چندین بار نشون داده . تعجب میکنم چرا مردم چرام هنوز دنباله رو موحد هستند . لیدرهای طوایف آرندی و بناری و مشایخ متوجه باشند ./ا با این وضعیت اسفباری که برای چرام زرخیز و با فرهنگ درست کردید .
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1