تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۶۴۰۳۱
جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست انجام می گیرد؛

افزایش همکاری اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر

۲
۰
افزایش همکاری اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر
کبنا ؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: جلوگیری از تخریب و تصرف منابع ملی و شکار مصداق نهی از منکر است.
به گزارش کبنا نیوز، با حضور اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، امروز دوشنبه (5 تیرماه 1402) نخستین جلسه امر به معروف و نهی از منکر محیط زیست استان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضاء این ستاد و میزبانی محیط زیست برگزار شد، اسلام جاودان خرد گفت: محیط زیست در امر به معروف و نهی از منکر یک مجموعه پای کار است و نزدیک به 70 درصد نیروی انسانی این اداره از جامعه ایثارگری هستند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف زیست محیطی از جمله فرهنگ سازی و ارتباط مباحث دینی با زیستی نیازمند همکاری بیش از پیش علما و جامعه روحانیت هستیم افزود: اقدامات محیط زیست در حوزه های طبیعی که شامل جلوگیری از شکار، صید و تخریب اراضی منابع ملی و در حوزه انسانی که شامل سلامت افراد و توسعه زیستی انسان هاست مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.
در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دو مقوله محیط زیست و امر به معروف و نهی از منکر را مرتبط به هم دانست و گفت: محیط زیست در پی حفظ محیط و جامعه ای است که انسان بهتر در آن زندگی کند و امر به معروف و نهی از منکر هم در پی رشد و توسعه انسانیت در جامعه است.
وی در ادامه افزود: جامعه ای با نشاط و با طراوت است که مردمانش به امر به معروف و نهی از منکر عمل می کنند و در این راستا محیط زیست و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تفاهم نامه ای را امضا کردند که با افتتاح خانه محیط زیست در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اقدامات رنگ عملی به خود گیرند.
انصاری افزود: باید همه در این تفاهم نامه باهم همکاری و هم اندیشی کنیم و کسانی که به عنوان یاوران امر به معروف و نهی از منکر در این خانه محیط زیستی فعالیت میکنند یکی از وظایفشان حفظ محیط زیست باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همیار
Iran, Islamic Republic of
کارشماازامربه معروف گذشته ،فقط نهی ازمنکر
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
جای امر به معروف ونهی از منکر به فکر محیط زیست باشید که در حال نابودی هستش
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1