کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست انجام می گیرد؛

افزایش همکاری اداره کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر

5 تير 1402 ساعت 16:40

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از تخریب و تصرف منابع ملی و شکار مصداق نهی از منکر است.


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: جلوگیری از تخریب و تصرف منابع ملی و شکار مصداق نهی از منکر است.
به گزارش کبنانیوز، با حضور اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، امروز دوشنبه (5 تیرماه 1402) نخستین جلسه امر به معروف و نهی از منکر محیط زیست استان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضاء این ستاد و میزبانی محیط زیست برگزار شد، اسلام جاودان خرد گفت: محیط زیست در امر به معروف و نهی از منکر یک مجموعه پای کار است و نزدیک به 70 درصد نیروی انسانی این اداره از جامعه ایثارگری هستند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف زیست محیطی از جمله فرهنگ سازی و ارتباط مباحث دینی با زیستی نیازمند همکاری بیش از پیش علما و جامعه روحانیت هستیم افزود: اقدامات محیط زیست در حوزه های طبیعی که شامل جلوگیری از شکار، صید و تخریب اراضی منابع ملی و در حوزه انسانی که شامل سلامت افراد و توسعه زیستی انسان هاست مصداق بارز امر به معروف و نهی از منکر است.
در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری معاون مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دو مقوله محیط زیست و امر به معروف و نهی از منکر را مرتبط به هم دانست و گفت: محیط زیست در پی حفظ محیط و جامعه ای است که انسان بهتر در آن زندگی کند و امر به معروف و نهی از منکر هم در پی رشد و توسعه انسانیت در جامعه است.
وی در ادامه افزود: جامعه ای با نشاط و با طراوت است که مردمانش به امر به معروف و نهی از منکر عمل می کنند و در این راستا محیط زیست و ستاد امر به معروف و نهی از منکر تفاهم نامه ای را امضا کردند که با افتتاح خانه محیط زیست در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اقدامات رنگ عملی به خود گیرند.
انصاری افزود: باید همه در این تفاهم نامه باهم همکاری و هم اندیشی کنیم و کسانی که به عنوان یاوران امر به معروف و نهی از منکر در این خانه محیط زیستی فعالیت میکنند یکی از وظایفشان حفظ محیط زیست باشد.
 


کد مطلب: 464031

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464031/افزایش-همکاری-اداره-کل-محیط-زیست-کهگیلویه-بویراحمد-ستاد-امر-معروف-نهی-منکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1