کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منتجب‌نیا:

منتجب‌نیا: آقای رئیسی استعفا بدهید تا مردم راحت شوند

فرارو , 31 خرداد 1402 ساعت 22:36

ششمین جلسه شورای مرکزی دوم حزب جمهوریت روز جمعه گذشته با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت به ایراد سخنانی درباره مسائل مهم روز کشور پرداخت


ششمین جلسه شورای مرکزی دوم حزب جمهوریت روز جمعه گذشته با حضور اکثریت اعضا برگزار شد. در ابتدای این جلسه حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت به ایراد سخنانی درباره مسائل مهم روز کشور پرداخت و در بخشی از سخنان خود به شدت از رئیسی انتقاد کرد.
آقای رئیس جمهور! آقای رئیسی! شما یک سید طلبه هستی، قاضی هستی، در دادگاه ویژه هم هنوز مسئولیت داری، می‌توانید من را بخواهید، من هم یک طلبه زبان دراز هستم که با جرئت، زمان شاه حرف زدم، زمان امام فریاد زدم، الآن هم فریاد می‌زنم؛ چه گوشی بدهکار باشد یا نباشد.
آقای رئیسی بزرگوار! اقتصاد مملکت دارد به حضیض سقوط و احساس می‌رسد، شما فرهنگ جامعه را، اقتصاد جامعه را، سیاست جامعه و سیاست بین الملل را به نهایت ابتذال رسانده اید، باید بپذیرید که نتوانستید کار بکنید. دو سال از قول دولت شما می‌گذرد، خدا شاهد است اگر من جای شما بودم و چنین اعمالی انجام شده بود، چه خودم این کار‌ها را انجام داده بودم چه دیگرانی که زیر نظر من هستند، با صراحت و شجاعت استعفای خودم را اعلام می‌کردم و از ۸۵ میلیون مردم ستمدیده ایران عذرخواهی می‌کردم که من نتوانستم به وظیفه ام عمل کنم و به شما ظلم و ستم کردم و نمی‌خواهم دو سال دیگر هم ادامه بدهم.
برای دنیا و آخرتتان بیائید و مردم دار باشید. معلوم شد که شما نمیتوانید. معلوم شد که شما این قدرت و این مدیریت را ندارید، این نیرو‌هایی که جمع کرده اید من ماه اول و دوم کار دولت بود که گفتم با این افراد نمی‌توانید. گفتند غیب می‌گویی؟ گفتم نه معلوم است این کوتوله‌هایی که هستند نمی‌توانند کار کشور را پیش ببرند.
پیشنهاد من این است که آقای رئیسی! استعفا بدهید. بگذارید مردم از این شکنجه‌هایی که بر آن‌ها وارد می‌شود راحت شوند. از طرف دیگر افرادی که جمع کرده اید؛ یعنی غیر متخصص‌ها را بفرستید بروند درسشان را در دانشگاه بخوانند. این‌ها این کاره نیستند.
بگذارید متخصصین بیایند کشور را اداره کنند، بگذارید نظامیان به پادگان‌ها برگردند و نگذارند به مرز‌های ما تجاوز بشود و طالبان بیاید ما را ذلیل کند. وقتی نظامیان می‌آیند در دولت، کار‌های دیگر انجام می‌دهند. طبیعی است که دستگاه نظامی چنین می‌شود.
اگر این کار را بکنید هم دانشگاه امام صادق وضعش خوب می‌شود و هم نهاد‌های ما وضعشان خوب می‌شود. سرداران بزرگوار هم می‌روند در مرکز خودشان و شروع به کار کردن می‌کنند.
 


کد مطلب: 463857

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463857/منتجب-نیا-آقای-رئیسی-استعفا-بدهید-مردم-راحت-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1