تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۴۶۳۲۸۳
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

افزایش پایگاه های اوقات فراغت تابستانی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
افزایش پایگاه های اوقات فراغت تابستانی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 260 پایگاه اوقات فراغت جهت فعالیتهای تابستانی دانش آموزان در سطح مناطق 13 گانه آموزش و پرورش استان پیش بینی شده است.
به گزارش کبنا نیوز، حسنعلی عزت خواه در جلسه ستاد اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دستگاههای مختلف فرهنگی تشکیل شد گفت: در سال تحصیلی جاری اوقات فراغت دانش‌آموزان با شعار تربیت بدون توقف، رشد و تربیت دانش آموز ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان در زمینه های مختلف در هفته اول تیرماه در ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق  آغاز می شود.
وی با بیان اینکه در این پایگاهها  آموزشهای دینی و قرآنی، مهارتهای کامپیوتر، مهارتهای فنی و فعالیتهای ورزشی  و پرورشی انجام می شود گفت: پیش بینی می شود ۳۵ هزار دانش آموز در پایگاههای اوقات فراغت شرکت کنند که بیشترین پایگاه اوقات فراغت مربوط  به شهرستان بویراحمد با ۱۰۰ پایگاه خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سال گذشته ۱۵۵پایگاه اوقات فراغت داشتیم که در سال تحصیلی جاری این تعداد پایگاهها را به ۲۶۰پایگاه افزایش دادیم.
حجت دبیقی افزود: محور فعالیتها و برنامه های اوقات فراغت زیباشناختی و هنری، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه ای بر اساس ۶ ساحت تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
وی گفت: برگزاری اردوی یک روزه اردوی راهیان پیشرفت اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس،  پویش ایران قوی و برپایی موکب اربعین توسط پایگاهها از جمله دیگر برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان خواهد بود.
در این جلسه  نمایندگان دستگاههای فرهنگی از قبیل سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان دانش آموزی، صدا و سیما، تربیت بدنی، بسیج دانش آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه انجمن های اسلامی و ورزش جوانان  برنامه های خویش را برای اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۲ بیان کردند و بر انسجام بخشی فعالیتهای تابستانی اوقات فراغت تاکید کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1