کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

افزایش پایگاه های اوقات فراغت تابستانی در کهگیلویه و بویراحمد

17 خرداد 1402 ساعت 19:34

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 260 پایگاه اوقات فراغت جهت فعالیتهای تابستانی دانش آموزان در سطح مناطق 13 گانه آموزش و پرورش استان پیش بینی شده است.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 260 پایگاه اوقات فراغت جهت فعالیتهای تابستانی دانش آموزان در سطح مناطق 13 گانه آموزش و پرورش استان پیش بینی شده است.
به گزارش کبنانیوز، حسنعلی عزت خواه در جلسه ستاد اوقات فراغت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور دستگاههای مختلف فرهنگی تشکیل شد گفت: در سال تحصیلی جاری اوقات فراغت دانش‌آموزان با شعار تربیت بدون توقف، رشد و تربیت دانش آموز ایرانی در پرتو همیاری نهادهای تربیتی متناسب با نیازها و علایق دانش آموزان در زمینه های مختلف در هفته اول تیرماه در ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق  آغاز می شود.
وی با بیان اینکه در این پایگاهها  آموزشهای دینی و قرآنی، مهارتهای کامپیوتر، مهارتهای فنی و فعالیتهای ورزشی  و پرورشی انجام می شود گفت: پیش بینی می شود ۳۵ هزار دانش آموز در پایگاههای اوقات فراغت شرکت کنند که بیشترین پایگاه اوقات فراغت مربوط  به شهرستان بویراحمد با ۱۰۰ پایگاه خواهد بود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سال گذشته ۱۵۵پایگاه اوقات فراغت داشتیم که در سال تحصیلی جاری این تعداد پایگاهها را به ۲۶۰پایگاه افزایش دادیم.
حجت دبیقی افزود: محور فعالیتها و برنامه های اوقات فراغت زیباشناختی و هنری، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی و حرفه ای بر اساس ۶ ساحت تعلیم و تربیت بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
وی گفت: برگزاری اردوی یک روزه اردوی راهیان پیشرفت اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس،  پویش ایران قوی و برپایی موکب اربعین توسط پایگاهها از جمله دیگر برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان خواهد بود.
در این جلسه  نمایندگان دستگاههای فرهنگی از قبیل سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، سازمان دانش آموزی، صدا و سیما، تربیت بدنی، بسیج دانش آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اتحادیه انجمن های اسلامی و ورزش جوانان  برنامه های خویش را برای اوقات فراغت در تابستان ۱۴۰۲ بیان کردند و بر انسجام بخشی فعالیتهای تابستانی اوقات فراغت تاکید کردند.
 


کد مطلب: 463283

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463283/افزایش-پایگاه-های-اوقات-فراغت-تابستانی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1