تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۶۳۱۱۷
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی / مدیرکلی که تا تمام رقبایش نخوابد، نمی‌خوابد [خنده حضار] / کارمندی که محرمانه با استاندار حرف زد / احمدزاده: نمایندگان دخالتی در مدیرکلی آقای شریف‌پور نداشتند / شریف‌پور و فرخان دو مدیرکل موفق کهگیلویه و بویراحمد هستند / شریف‌پور: رتبه دوم استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار

۷۴
۰
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی / مدیرکلی که تا تمام رقبایش نخوابد، نمی‌خوابد [خنده حضار] / کارمندی که محرمانه با استاندار حرف زد / احمدزاده: نمایندگان دخالتی در مدیرکلی آقای شریف‌پور نداشتند / شریف‌پور و فرخان دو مدیرکل موفق کهگیلویه و بویراحمد هستند / شریف‌پور: رتبه دوم استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی این استان به طور سرزده بازدید کرد. 
به گزارش کبنا، صبح امروز ( شنبه 13 خرداد ماه 1402) سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ به طور سرزده از اداره‌کل اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی استان بازدید کرد.
احمدزاده در این بازدید تمام واحدهای اداره کل اقتصاد ودارایی استان کهگیلویه و بویراحمد را مورد بازدید قرار داد و با کارمندان خُش و بش می کرد.
تیزبینی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ جالب بود. او وقتی وارد سالن اداره‌کل اقتصادی و دارایی شد که این سالن با اداره‌کل امور مالیاتی مشارکتی بود، وارد محیط میز خدمت شد. در کنار تابلوی میز خدمت تابلوی دبیرخانه هم نصب بود، روبروی این دو اتاق دیگری به عنوان میز خدمت مشخص شده بود که استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار سامان دهی به این وضعیت شد و گفت: مردم باید دقیقاً برایشان مشخص باشد که هر واحد مربوط به چه کاری است. 
احمدزاده به بخش وصول مالیات اداره‌کل مالیاتی رفت و با کارکنان آنها دیدار کرد و گفت: برای عرض خداقوت و خسته نباشید آمده‌ام.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخی از کارمندان را مورد تفقد قرار می‌داد. گاهی هم از برخی کارکنان مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل‌شان را می‌پرسید.
او بعد از بازدید از برخی از بخش‌های اداره‌کل امور مالیاتی وارد ساختمان مربوط به اداره‌کل اقتصاد و دارایی شد و بعد از بازدید از بخش‌‍‌های مختلف این اداره‌کل به واحد حراست رفت.
اداره‌کل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد با کمبود فضا روبرو بود به طوریکه حراست این اداره‌کل هنوز دفتر مشخصی نداشت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شریف‌‍پور_ مدیرکل اقتصادی و دارایی استان تاکید کرد: باید حراست شما که جایگاه بسیار مهمی است، اتاق مجزا داشته باشد تا ارباب رجوع بدون دغدغه بتوانند به این واحد مراجعه کنند. شریف‌پور قول داد که این کار را انجام بدهد.
در ادامه این بازدید حاوی نکات جالبی بود.
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیات
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد محل کار طاهر شریف‌پور_ مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ شد و پشت به پنجره که دید خوبی به بیرون داشت، نشست و از شریف‌پور خواست که کارکنان را جمع کند تا به مدت 15 دقیقه با آنها صحبت کند.
در همین فاصله استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اتاق مدیرکل اقتصادی و دارایی استان منتظر جمع شدن کارمندان بود، چایی آمد، استاندار چایی خورد و در همین بین شوخی‌های بین استاندار، برخی خبرنگاران و شریف‌پور رد و بدل شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه شریف‌پور و فرخان مدیران‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد را از مدیران موفق استان و پای کار و جهادی دانست و به لحن شوخی خطاب به خبرنگاران گفت: روزی با یکی از آقایان ساعت 12 شب تماس گرفتم و او به من گفت اداره‌ام، به او گفتم اداره این موقع شب که  آن آقا به شوخی به من گفت: حاج آقا من اکثر اوقات تا پاسی از شب اینجا هستم و تا مطمئن نشوم که همه رقبایم خوابیده‌اند، نمی‌خوابم، در غیر اینصورت کارم خراب می‌شود. [خنده حضار]
به این دلیل این حرف‌های طنزگونه رد و بدل شد که یکی از خبرنگاران روی صندلی مدیریت اقتصاد ودارایی نشسته بود و این خبرنگار به شوخی به استاندار گفت: من سر جای آقای شریف‌پور نشسته‌ام که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این روزها هر کس روی صندلی مدیریت نشست دیگر به زور می‌توان او را از صندلی جدا کرد. سید افضل حسینی هم رو به آن خبرنگار کرد و گفت: شما بازنشسته هستید و نمی‌توانید مدیرکل شوی، خیال ما راحت است. [خنده حضار]
شریف‌پور هم گفت: ما صندلی را تقدیم می‌کنیم و حاضر هستیم که «سور» هم بدهیم. [با خنده]
به گزارش کبنا، در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد سالن جلسات شد که تعدادی از کارکنان نیز حضور داشت. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جمع کارکنان اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این بازدیدها تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان است. ما کمتر وقت داریم که در محل کارمان، کارمندان را ببینیم و لذا سعی می‌کنیم در این بازدیدها با کارمندان دیداری داشته باشیم که از نزدیک نظرات و دیدگاه‌های آنها را بشنویم و تصمیمات لازم اتخاذ شود.
احمدزاده گفت: اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد دو دستگاه موفق هستند و مدیران جهادی دارند و نقش هر دو مدیر را در سطح استان و جلسات می‌بینیم.
وی افزود: کسب رتبه اول کشوری توسط اداره‌کل امور مالیاتی در رشد درآمدی و تحقق 99 درصدی وصول مالیاتی را از موفقیت‌های این دستگاه‌ها دانست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گریزی به وصول مالیات زد و گفت: باید در وصول مالیات به سمت کسانی برویم که فرار مالیاتی دارند و سعی کنید به مردم فشار نیاید و خسارت و ظلم به آنها نشود. مردم عمدتاً درآمد آنچنانی ندارند.
احمدزاده تاکید کرد: سعی کنید به کارهای کوچک مردم فشار نیاید و شرکت‌های بزرگ که فرار مالیاتی دارند، شناسایی کنید و از آنها مالیات را وصول کنید.
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیات
وی تحقق 99 درصد وصول مالیات را مایه خرسندی دانست و تصریح کرد: از اینکه به کسب و کارهای خُرد و کوچک فشار نیامده، باعث خوشحالی مضاعف است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اشاره به صحبت‌های یکی از کارکنان اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان مبنی بر حمایت از ورزش بانوان و آقایان، خطاب به شریف‌پور گفت: با تمام توان ازورزش کارکنان حمایت کنید. چرا که رابطه معناداری بین سلامت و بهره‌وری کارکنان وجود دارد.
احمدزاده در ادامه به اهمیت سرمایه‌گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت و توانمندی‌های بالقوه‌ای در زمینه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری دارد که باید به معرفی این ظرفیت‌ها بپردازید.
وی در ادامه گفت: انتظار داشتیم که اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان در باره ارتباط و تعاملشان با کشورهای اروپایی و کارهای که برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی انجام داده‌اند، گزارش دهند که مشخص شد در این زمینه کارهای عظیمی انجام نداده اند.
وی با تاکید بر اینکه دولت در بحث تعامل با دنیای خارج و کشورهای خلیج فارس عملکرد خوبی داشته است، گفت: دولت تعاملات خوبی را با کشورهای خلیج فارس برقرار کرده و انتظار می‌روید که فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان روی سایت وزارت امورخارجه بارگذاری شود تا سفرا و کشورهای مختلف با استفاده از آنها برای سرمایه گذاری در استان ترغیب شوند.
احمدزاده به استعدادهای استان در حوزه صادرات پرداخت و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صادرات ظرفیت‌های خوبی دارد که باید از بازارهای کشورهای خلیج فارس بهره ببریم.
وی به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: نباید از این مقوله مغفول ماند، کشورهای عربی استقبال زیادی از کشور ما در بحث گردشگری دارند و باید بیشترین استفاده را از این لحاظ ببریم.
 در ادامه بعد از صحبت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخی از کارکنان نظرات‌شان را مطرح کردند.
یکی از بازنشستگان اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار خواست که خاطره خوش از خودش به جا بگذارد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد 15800 بازنشسته دارد که این استان هنوز شورای عالی بازنشستگی در آن تأسیس نشده است. از شما می‌خواهیم که کمک کنید کانون بازنشستگان در استان تشکیل شود.
این فرد به طور ویژه از شریف‌پور و فرخان مدیران کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی به دلیل حمایت از خانواده بازنشستگان و شهدا قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، وقتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌های یکی از کارمندان در خصوص حمایت از ورزش آقایان و بانوان به شریف‌پور گفت: با جدیت ورزش کارکنان را حمایت کنید و وقت بگذارید. شریف‌پور خیلی آرام گفت: باشه، استاندار به او گفت: بلند جواب بده که همه بشنوند. یکی از کارمندان با شوخی گفت: عروس رفته گل بچیند.
همچنین قبل از شروع جلسه استاندار با حضور کارکنان اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی بحث روی ساختمان و کمبود فضا رفت که فرخان در باره زمین کنار خزانه معین صحبت‌های کرد و استاندار هم قول‌های داد. شریف‌پور در ادامه به خنده گفت: آقای فرخان شما بروید از این ساختمان من همه مشکلات شماها را برطرف می‌کنم. استاندار به خنده گفت: آقای فرخان گویا آقای شریف‌پور خیلی دوست دارد که شماها از اینجا بروید. شریف‌پور توضیح داد واقعاً اداره کل اقتصاد و دارایی با کمبود فضا روبرو است.
بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیات
همچنین یکی از کارمندان در باره انتخاب شریف‌پور به عنوان مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت کرد و خواستار عدم دخالت نمایندگان در امورات این اداره‌کل شد که احمدزاده گفت: هیچ کدام از نمایندگان در مدیرکلی آقای شریف‌پور نداشتند و مخالفتی هم نکردند. 
وی افزود: بنده خودم به این تشخیص رسیدم و آقای شریف‌پور را فردی توانمند دیدم و فرزند شهید بود و تصمیم گرفتم که در این جایگاه قرار بگیرد.
همچنین یکی دیگر از کارمندان گفت: خانم شهین اسدی یکی از نیروهای خوب اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان است، از ایشان استفاده کنید که آقای استاندار گفت: خانم اسدی نیامده؟ من هم از آقای شریف‌پور خواستم که از خانم اسدی استفاده کند. ایشان نیروی خوبی است.
اما یکی دیگر از کارمندان از استاندار خواست که من می‌خواهم کاملاً محرمانه صحبت کنم و استاندار هم این فرصت را به این خانم داد تا حرف‌هایش را بزند.

طاهر شریف‌پور_ مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این بازدید گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار در بین استان‌های دیگر رتبه دوم کشوری را کسب کرد.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با 95 درصد بعد از استان ایلام با 96 درصد رتبه دوم را در خصوص صدور مجوزهای کسب و کار را به دست آورده است.
شریف‌پور گفت: مجوزهای در درگاه ملی در کمترین زمان انجام می‌گیرد.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذارای با بهترین تجهیزات آماده ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران است.
وی همچنین از تهیه کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری با چند زبان دنیا خبر داد.
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌های کل اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
//// رو با جرثقیل باید جدا کرد از بس که دست و پا میزنه برای موندن 😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
جالبه یک بار با پرسنل استانداری به جز عده ای خاص دیدار نداشته
Iran, Islamic Republic of
نه خیر آقای احمد زاده سواری کشیدن از گرده مردم که موفقیت ندار دقیقا دو مدیر کلی دستشون تو جیب مردم هست ودر آمدشون از جیب مردم هست موفق هستند به این موضوع فکر کردی ؟چرای مدیری که مسئول تامین مرغ دراستان هست نمی تواند موفق باشد ؟
تراز نامه
Iran, Islamic Republic of
شریف‌پور هم گفت: ما صندلی را تقدیم می‌کنیم و حاضر هستیم که «سور» هم بدهیم. [با خنده]
مدیر باید با التماس نیاید که زمانیکه مشخص شود که دارن برش میدارن به دست و پای نماینده و سایر بیفتد شریف پور از این دسته از مدیران نیست چراکه برداشتنش هم تاثیری روش نداره این نوع مدیریت خوبه
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی این جور گزارش گری هم نوبره والا
Iran, Islamic Republic of
مدیران کل آموزش و پرورش و صنعت معدن تجارت بسیار ضعیف هستند و از اقای استاندار انتظار میرود تغییرات را انجام دهد
سعید
Iran, Islamic Republic of
من هم از اتاق خواب خونه رفتم حال خونه، جهت بازدید سرزده.
دنا
Iran, Islamic Republic of
سعیدجان. بنازمت،،ناز نفست،، با نظری که نوشتی
زنده باشی،،،سلامت باشی
Iran, Islamic Republic of
این هم شد گزارش کی گفت کی خندید برو بابا جمع کن را بساطت را
از سبسخت
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود مینوشتی استاندار از محل کارش بیرون اکند وبه حیاط پشتی استانداری سرزد
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای شریف پورباالتماس نیامده وباتمام وجود برای خدمت خالصانه امده فرزندشهید والا مقام است ارمان پدرش را دنبال می کند برای رفتن هم نگران نیست
مالیات
Iran, Islamic Republic of
تا تاریخ امروز هر مدیری که مدیر کل مالیاتی شده نمونه شده آقای امدادی؛آقای غفاری و قبلی ها و حالا هم آقای فرخان ،
توی هر استانی هم که باشن فرق نداره
چون فقط پول گرفتن از مردم هنرشون هست و اصلا خوشحالی نداره
مالیات
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی مالیات گرفتن از مردم افتخار داره؟؟؟
کارمند دارایی
Iran, Islamic Republic of
دیدار بسیار خوبی بود هم آقای شریف پور مرد بسیار خوب و مدیریت خوبی دارن هم آقای احمدزاده بسیار خوش اخلاق و مردمی بودن من که راضی بودم
Romania
از جناب آقای استاندار میخواهیم فکری به حال جامعه کارگری کنند اوضاع این قشر زیاد خوب نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سرزده!!!!
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
اون خانمی و اقایی که از تمجید میکردن وعده سر خرمن.گرفتن
تا اوسی که سیتوح بیارن
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای شریف پور ازبویراحمد پایین ازنیروهای منتصب به دکتر روشنفکر هستند...جهت اطلاع بعضی ها
فردوسی پور
Iran, Islamic Republic of
چه میکنه این استاندار .کولاک می کنه .
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم که میفرمایید نمایندگان دخالت ندارند.لازم به ذکر است همین خانم که جنابعالی بخاطر همشهری بودن ایشان باهاتون ازش دارید حمایت میکنید با لابی گری اقای تاجگردون نماینده اصلاحات به این سمت منصوب شده.حالت برادر عزیز که تمام نیروهای اصلاحات را در ادارات جارو کردی حالا جریان چیه که از خانم که نیروی اصلاحات هست ازشون حمایت میکنید لطفا توضیح دهید .بله جناب استاندار محترم ،اداره دارایی شده حیاط خلوت نمایندگان و طایفه گری .اثبات کن که در دارایی دنبال طایفه گری نیستید
خزانه
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب بوده و هست ، تاج گردون اداره را سیاسی کردن ، این خانم سیاسی اومده سیاسی هم باید بره
کارمند
Iran, Islamic Republic of
انشالا که نیروهای روشنفکر هم که به ناحق پست گرفتن و ادارات استان رو بهم ریختن برن دوره آقای روشنفکر هم دیگه تمووووومه تمووووم
Iran, Islamic Republic of
کرو ایترکی
ذیحساب
Iran, Islamic Republic of
این جایگاه واسه اسدی خیلی بزرگ بود، تجربه مالی نداشتن الان هم جو اداره را بهم و میگه باید بمونم
خزانه
Iran, Islamic Republic of
اشتباه ننوشتید ایشون تجربه مالی نداشتن !!!!!!!احتمالا اشتباه تایپی شده منظورتون رییس اموال هست که نماینده محترم بویراحمد یهو رییسشون کرده
Iran, Islamic Republic of
در حدی نیستی بهت جواب بدیم
Iran, Islamic Republic of
احساس می کنم شما کابوس دکتر اسدی را می بینی نگران نباش چون بازم درجایگاه قرار میگیره که تو زیر دستش باشی
Iran, Islamic Republic of
من موندم تو شبا فکرکنم همش کابوس می بینی
باشت
Iran, Islamic Republic of
معاون پشتیبانی را بدین این خانم تا کمتر حاشیه درست ،
کارمند
Iran, Islamic Republic of
انشاالا که لیاقتشون رو داره و نصیبش میشه بهتر از آدمای هست که به رییسی اموال رو نمیتونن بچرخونن
کارمند دارایی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی شما بین تایید نظرات در مورد خانم اسدی سلیقه ای عمل میکنید اگر رایت میگید نظر های مثبت رو هم تایید کنید بالاخره خانم اسدی رو همه میشناسند همون طوری که آقای استاندار با قاطعیت تعریف ایشون رو دادن و باید بار دیگه در کادر از ایشون و تجربیاتشون استفاده بشه ربطی هم به تاجگردون و یا اصلاح طلب نداره
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
سه نفر از اسدی دفاع کردن حرفاشون دقیقا کپی هم ، محض اطلاع دست و پا نزنید کارتون تموم تموووووووم
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که تو تا اون موقع تيمارستان نباشی و خبرهای خوب را بشنوی بنطرم همه ی پل‌های پشت سرت را خراب نکن چون بخواهی یا نخواهی این خانم بازم ریست میشه
علی
France
مرغ شده کیلویی ۱۰۰ تومن برو کنترل کن.. بیکار شدی میچرخی داخل ادارات...
ذیحساب
Iran, Islamic Republic of
اگرچند سال پیش ،این خانم سیاسی نیومد،پس با چه روزومه ای مدیر شد؟
بیشتر کارمندان، بیش از ۲۵ سال سابقه ذیحسابی داشتند ولی ایشون را از طریق لابیگری تاج،که وزارت هم یکسال مخالف آن بودند ،رییس خزانه کردند .
اگر اصلاح طلب نبود درچه دوره ای رییس شد.؟
اگرایشون، تاجگردونی نبود پس کی بود در همایش گچسارانیها در تالار،جنب پلیس راه قدیم (تلخسرو یاسوج) برای تاج خیر مقدم و دیکلمه می خوند که بلد نبود روی کاغذ هم بخونه؟
(عکسهاش موجود است)
بله وقتی تخصصی نداشت نمی تونست امر ونهی کنه زیر دستان را اینهمه شلوغی وهرج ومرج در خزانه هست چرا مدیریت نکرد؟،
هر چه نیروها می گفتند بایست اطاعت کنه چون چیزی از خودش نداشت،
تخصیص منفی برای دستگاهها عمل کنه تا پایان سال اعتبارات جاری،اونهمه مشکل پیش نمی اومد.؟
Iran, Islamic Republic of
به زودی زود حکیم بزرگ وارد صحنه خواهد شد و مدیریت را بر خزانه معین نشان خواهد داد که تجربه و تخصص و تعهد بر لابیگری میچربد
Iran, Islamic Republic of
والا نه دکتر اسدی بلکه روشن فکر / اونم اخراج شد
تولید کننده
Iran, Islamic Republic of
اگه مدیرکل جهاد که تامین امنیت غذایی به عهدش هست آدم کار بلدی بود مرغ این همه خودنمایی و پرواز نمی کرد!!!! پس جناب استاندار تو را خدا این افراد را سریع جایگزین کن تا امنیت غذایی مردم بیش از این دچار خدشه نشود.
نظارت مالی
Iran, Islamic Republic of
.. نه عرضه رئیس شدن را دارن و نه لیاقت و نه سوادشو دارن.
التماس
Iran, Islamic Republic of
بنازم رئیس اموال که خواب و آرامش را ازتون گرفته به تنهایی یه لشکر
ما ذیحسابان به داشتن ایشان افتخار میکنیم‌، جگر شیر داره
راستی اگه شما میتونید البته بدون التماس بدووووون التماس یه کارشناس مسئولی یه معاون پشتیبانی بگیرید ،
Iran, Islamic Republic of
میگم یکم به کارهای زندگیت برس از بس با اسامی مختلف پیام میدی واز خودت تعریف می کنی که کل اداره می دونن ..
لشکر شکست خورده
Iran, Islamic Republic of
شما خجالت نمیکشید ، افتادبن دنبال رئیس اموال
درآمد
Iran, Islamic Republic of
تو اثبات شده ای براش ، دیگه نمیخواد اینقد کامنت بزاری همینجوری قبولت دارررره😅😅😅😅
کارشناس اموال
Iran, Islamic Republic of
رئیس ما پای کار و مردم دار تا جایی که به حرمت ارباب رجوع تو روی کل مجموعه وایساده ، بسیار هم محبوب هستند پیش ارباب رجوع ها لطفا عقده ای و بغص علیه ایشان کامنت نزادید ، ابن خانم خدا را داره و دعای ارباب رجوع هاش
ضمنا لیاقتش را داشته که پست گرفته تو هم عرضه داری پست بگیر
باوی
Iran, Islamic Republic of
البته دست .واسه تاجگردن هم رو شده ، تاجگردون همه ذیحسابان با تجربه رد کرد واسه ایشون ، حالا هم نمک نشناسی کرد بخاطر پست و میگه نیروی تاج گردون نبوده و نیست ، به امید خدا تاج اسفند پیروز انتخابات و معاون را از ایشان خواهیم گرفت ، ببینم اون موقع کی پشتشه
معاون پشتیبانی
Iran, Islamic Republic of
معاون پشتیبانی اگه خوب بود همون طرف خودش میموند ،
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا باید مالیات اینگونه اخذ سود
کمر تولید و بازار توسط مالیات استان شکست
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واسه مدیریت ضعیف چهار ماه که نیروهاشو نتو
نسته جمع کنه حیف ....
حالا از این اداره بهم میخوره بخاطر پست اینقد هر بلایی سر هم میارن
علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
اگر یه نفر تو خزانه جوابگوی ماست وقتی مراجعه میکنیم خانم شجاعی
پس بی رضای خدا قلم نزن
خدای این خانم روسیاه ترتون میکنه
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
والا من هروقت اومدم در اتاق قفل بوده ولی صداش از داخل میومد یا در نمازخانه در حال استراحت بودن تا زمانی که آقای پاداشیان در واحد اموال بودن جواب گوی ما بودن ولی الان که دیگه نیستن دیگر کسیی جوابگو ما نیست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به جسارتت شجاعی تنها کسی هستی حق بویراحمد میتونی بگیری ، به امید خده نماینده ات پیروز با اقتدار
مدیر کل هم خودت انتخااااااب کن
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
خواهیم دید ری کی سه ویبو
شهرداری
Iran, Islamic Republic of
اداره اموال بی نظیرند اند 🌹
ارباب رجوع منابع طبیعی
Iran, Islamic Republic of
یه بار نشد مراجعه کنم در اتاقش قفل نباشه میگفتن تلفن داره
همکار
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر این دعوای باشت و بویراحمد را جمع جور کن تا خراب تر نشده .
سراب
Iran, Islamic Republic of
باید به حال اداره کل امور اقتصادی و دارایی گریست بعداز آقای مصلحی که مدیری توانمند و قوی بودند و به روز ،مدیران بعدی مصلحت اندیشی با کارکنان را در دستور کار خود قرار دادند تا رسید به آقای شریف پور ،ایشان انساتی پاکدست ،سلیم النفس ،خوشرو و خوش برخورد و دلسوز هستند و قطعا در ابقاء،ارتقاء و انتتصاب عدالت را رعایت کرده و مینمایند ولی در این راه قطعا نیاز به معاونین مجرب،متخصص،فراجناحی دارند اگر میخواهند راه مصلحی را ادامه دهند باید مستقل عمل نموده و از نیروهای خوب بالای ۲۵سال که تجربه وافی و کافی را دارند در معاونتها استفاده شود و قید معاونتهای فعلی را بزند و به تشخیص خود معاونتهای جدید انتخاب و اداره را به سوی رسیدن به هدف اصلی سوق دهند
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
اقای شریف پور جریان اداره شما چی که افتادن دنبال بچه های شهید ، کی باید جوابگوی اینهمه ظلم باشد؟؟
اخراجی
Iran, Islamic Republic of
فقط چند نفر/ اند که همشون حاشیه ای و دنبال برهم زدن جو اداره اند ، هیچ همکاری هم چشم دیدن اون پنج نفره نداره
انسانیت
Iran, Islamic Republic of
شرمتان باد این دختر شهید چکارش دارید افتادین دنبالش ....
دنیا
Iran, Islamic Republic of
سرش داخل لاکش باشه ببینه چقد زندگی بکامشه واحترام محفوظ ولی خودش همش انگشتش داخل لانه زنبور میکنه
رو رو برم
Iran, Islamic Republic of
رو را برم تو نتونستی خزانه معین کنترل کنی از ورود و خروج ساده تا .... ادعات هم داری
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
اقای کمایی
مرد باش و یک مطلب هم برای استاندار بزن ببینیم در تمام استان چند نفر از ایشان و عملکردش راضی هستن؟
مگر نگفتین تا امدن دولت مدیران رو به رای مردم میگذاری؟ حالا نوبت استانداره.... یک نظر سنجی برای هم شهریتون آقای احمدزاده بگذارید تا ما هم با تشریح عملکردهاشون و بیان تخلفات و استخدامهای فله ای ایشان برای دولت از خجالت ایشان در آییم.
Romania
استاندار فعلی رو ای ببره از کل استاندارهایی که تا الان اومدن توی استان بهتره اللخصوص استاندار بومیه قبلی که اقای حسینی بودن
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت استاندار
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
خوب برای هم نوشابه باز کنید بخدا برای پیگیری مالیات ملک شخصی ام هشت بار رفتم هفت مرتبه گفتند سامانه قطعه... توی طبقه دوم امور مالیاتی جدید فقط یه کارمنده که کار همه رو به تنهایی انجام میده بقیه فقط با هم میگن و می‌خندند. حالا اسم کارمند را نمی دونم ... اما بقیه ول معطل بودن...
همکار
Iran, Islamic Republic of
همه بد نیستند .مرحومه عوض پور نمونه بارز دختر شهید بودند در کمالات و فهم و حجاب بی نظیر بودند .روحشان با حضرت فاطمه (س) محشور باد.همیشه جمله ای که در زبان داشتند و نمی‌توانستند در مقابل افراد ظالم سکوت کنند این آیه قرآنی بود وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرين.کاش تمام دختران شهید اینگونه بودند و در رفتار و کردار خود تجدید نظری کنند.تا بقیه مردم هم در کنارشون احساس آرامش و امنیت کنند.
همون پنج نفر حاشیه ای
Iran, Islamic Republic of
خانم اسدی اینقدر باشخصیت و با وقار هستند که جواب هیچ کدوم از کامنت های که /می‌زاره رو نمیدن چون به خاک پای خانم اسدی نمی‌رسه .وای از جامعه ما که افرادی مثل /به جایی برسه و چه جوانان تحصیلکرده ای که در سواد و علم بی رقیب هستند خانه نشین هستند و اقتصاد و تورم کشور ما به اینجا رسیده .باید به حال جامعه مون تاسف خورد.
همکاریم
Iran, Islamic Republic of
تمامی این کامنت ها کار /خودشه همه خانم اسدی رو قبول دارند.اقای حکیم از الان باید فکر خودشو کنه که نفر بعدی گزینه با آبروش بازی کنه خودشه.خداوند راه توبه برای بنده ش باز گذاشته اما وای به روزی که بنده ی نادان خدا رو فراموش کنه
Iran, Islamic Republic of
پس گرفتن مالیات ازمردم هم تشویقی دارد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
هیچ کدوم از انتصابات این آقا بر اساس توانمندی نبوده
همکار
Iran, Islamic Republic of
زن بودن اسدی صد شرف داره به مرد بودن .که برا گرفتن پست هم پشت سر قایم شدن تا پست بگیرین و.....
غیرت
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر در اداره دارایی یکی هست که رک و راست حرفش را میزند و نترس خانم شجاعی است چون صادق هست و نترس همه میگن مقصر اینه در صورتیکه حرفاش راست، و مستدل و مستند صحبت میکند کارمند صادقی است خداوند یار و نگهدارش باشد.
کارمند دارایی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی لطف کنید همه نظرات رو تایید کنید
تامرادی مادوان
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای شریف پور کمی دل آقای واعظی مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه رو داشتند!
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1