تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۶۳۰۷۵
در خطبه های نماز جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

انسان‌ها با تبر به ریشه طبیعت شیشه تنفس خود را تنگ تر می‌کنند

۲
۱
انسان‌ها با تبر به ریشه طبیعت شیشه تنفس خود را تنگ تر می‌کنند
کبنا ؛سید فرج الله پژمان، امام جمعه کبگیان گفت: امام با دست خالی اما اسلحه ای پنهان بنام مردم انقلابی کرد که هیمنه استکباری شیطان بزرگ را درهم شکست.
به گزارشِ کبنـا از چیتاب، حجت الاسلام و المسلمین سید فرج الله پژمان، امام جمعه کبگیان در خطبه های نمازجمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به برکات و بلایا در دنیا وعمل انسان گفت: نزول برکات یا عقوبت و خسران در دنیا بسته به اعمال بنده گانی دارد که تنها راهکار رهایی از آن طلب استغفار ازدرگاه خداوند تواب و رحیم است.
سید فرج الله پژمان در فراز دوم از خطبه های نماز عبدی سیاسی جمعه چیتاب با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام (رحمت الله علیه) و قیام ۱۵ خرداد گفت: وقتی دنیا در هجمه سراسری تا دندان مسلح نظامی و رسانه ای خود فردی را دید که با دست خالی اما، پشتوانه قویِ مردُمی و عزم راسخ صیانت از دین خدا در محور مبارزه با استکبار و استبداد انقلابی بپا کرد که در جهان ماندگار و الگوی حق طلبی آزادیخواهان جهان شد به وضوح در هم شکستن و خرد شدن هیمنه پوشالی استکبارجهانی را ملاحظه کردند.
امام جمعه کبگیان در ادامه مسئله قیام پانـزده خرداد را یک نقطه عطف تاریخی در شکل گیری انقلاب برشمرد و افزود: وقتی در پانزده خرداد به مدرسه فیضیهٔ قم حلمه ورشدند و امام را به زندان بردند فهمیدند نمی توانند خواسته هایی از قبیل بدگوئی نکردن از شاهِ مخلوع، جانبداری از اسرائیل و بی خیالی از دست رفتن اسلام را بر مردم و روحانیت قالب کنند و مردم و امام همین مسائل را عامل ظلم و ستم بر مسلمین برشمردند.
این خطیب جمعه در ادامه فراز دوم از خطبه های این هفته با اشاره به روز جهانی محیط زیست هم گفت: اگر منابع حیاتی ( آب، خاک، تنوع زیستی) بدون تحریف و تخریب در اختیار گیاهان، جانوران دست نخورده باقی بماند شاکله حیات انسانی نیز تهدید نخواهد شد. 
وی دست تسریعِ، تعدیِ انسانها در تکثیر منابع مادی در قالب ( قلع و قمع درختان و زیستگاها، کوه خواری و زمین خواری) آتش سوزیها را از عوامل نابودی محیط زیست برشمرد و گفت: بشر با تشدید رویه طمع خواری تملک بر محیط زیست تیشه به ریشه درختان و محیط زیست نَـه، بلکه به نابودی و تقلیل حق تنفس خود می زند و با تنوین مشکلاتی در زمینه قانون گریزی و بدعت تبصره نویسی روز به روز محیط زیست این نعمت بی قیمت را به ورطه نابودی نزدیکتر می کند. 
سیدفرج الله پژمان در پایان خطبه های نمازجمعه ضمن تشکر از حضور سرزده حجت الاسلام عبودی مسئول دفتر شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان در نمازجمعه این هفته گفت: حاج آقای عبودی نهایت تلاشش را جهت تکمیل پروژه بزرگ مصلی چیتاب انجام میدهد که از ایشان نهایت تشکر را داریم. 
لازم به ذکر است پایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته میزبان میز خدمتِ کمیته امداد چیتاب بود. 
--------------------------------------------
خبـرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
Iran, Islamic Republic of
سلام
معامله نان برخی در منابع طبیعی همین برنامه هاست
نباشه که سنگ رو سنگ بند نمیشه.
لیلی
Iran, Islamic Republic of
سخن زیاد هست
میل سخن گفتن نیس
دل در خود دردها دارد، گفتنش دردسرمون نگفتنش سقده گلویمان.
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

استعفای معاون اقتصادی رییسی + انتقاد تند مطهری از پست محسن رضایی!

محسن رضايي ازدولت خارج شد تا به سمت جديد «رييس دبيرخانه شوراي عالي هماهنگي اقتصادي سران ...
1